Yleistä juttelua

  • 23 615
  • 200

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Cairns
Mitä jos kerron että tämän viikon torstaina KAKSI asiakasta tuli sanomaan että "yritin tuohon internettiin mennä mutta kirjastokortti jäi jumiin". Arvatkaa mihin ne sitä korttia tunkivat? LEVYKEASEMAAN, juhuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!
Tämä on ylihämärä juttu, juna-asema, linja-autoasema, palo-asema, lento-asema – levyke-asema! ei oo kyllä härmänjäppisellä ollut paljon mielikuvitusta antaessaan nimiä tietokoneen osille. Mikä helvetin levykeasema?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti finnishninja
[BMikä helvetin levykeasema? [/B]

No se on se pieni VR:n seisake siinä Kuljun ja Nollamäen asemien välillä. Sehän kuuluu yleissivistykseen siinä missä Ruotsissa Eläintarhan Urheiluseurassa pelaavat ihmiset...

Tiesitkö muuten, että täällä Suomessa on VR:llä asema nimeltä Kilo? Siellä on myös poliisilaitos... siis Kilon poliisi... olenko minä ainoa, jota tuo naurattaa?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Predator

Tiesitkö muuten, että täällä Suomessa on VR:llä asema nimeltä Kilo? Siellä on myös poliisilaitos... siis Kilon poliisi... olenko minä ainoa, jota tuo naurattaa?
Todennäköisesti ainut tuossa ikäluokassa ;)

Kyllähän mäkin sitä naureskelin, mutta sitten muutin Kiloon ja huomasin että täähän on vakava asia. Keltä löytyy Kilon poliisin keräilykortteja? Niitä oli hauska kysellä teininä kännissä, jostain syystä poliiseilla ei ollut yhtä hauskaa kuin meillä...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Footless
Todennäköisesti ainut tuossa ikäluokassa ;)


Älä mulle ala, tai mä heitän sarkastisen herjan jota sinä et tajua. Ja kirjoitan, vielä perään lisää merkityksettömiä lauseita ja lisää välimerkkivirheitä ja vieheitä joilla kalastetaan horttokaaloja siis mustalaisia ja sillai.

Ai juu, sulla olikin siellä hymiö. Kele, just kun meinas päästä hyvään kettuiluvauhtiin... anteeksi, otan kylmän suihkun ja pidän verkkoon johdettua leivänpaahdinta jalkojeni välissä...
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Predator
Tiesitkö muuten, että täällä Suomessa on VR:llä asema nimeltä Kilo? Siellä on myös poliisilaitos... siis Kilon poliisi... olenko minä ainoa, jota tuo naurattaa?
Poliisilaitos.. eh.. tarkoitat varmasti poliisi-asemaa...
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti finnishninja
Poliisilaitos.. eh.. tarkoitat varmasti poliisi-asemaa...

No mutta hyvät herrat! Tuossa asemassa saattaa joutua vielä laitokseen. Malttia nyt siellä suihkussa sen leivänpaahtimen kanssa!
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Niin.. siis tämä poliisilaitoshan ei voi missään nimessä kuulua samaa läjään kuin esim. uimalaitos tai sähkölaitos.. vai voisiko sen luokitella toisinpäin... samalla tavalla kuin kuin tämän levykeaseman - elikkä levykeasemasta voitaisiin leipoa levykelaitos?

Ei, nyt jatkuu ystävänpäivän juhlinta! Juomalla ja syömällä, mutta ei juomalaitoksessa eikä syömälaitoksessa. Ei myöskään ravintola-asemalla eikä ruoka-asemalla, vaan kotona! Keittiössä.. siis syömme siellä, missä ruoka valmistetaan. Miksei muuten ravintelissa saa syödä koskaan keittiössä? Olisi lyhyempi matkakin näykkiä hieman kokin leikkuulaudalta hirveässä nälässä!

Hämärä homma...
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Sniper
Juna-asemalle pysähtyy junat, linja-autoasemalle linja-autot, lentoasemalle lentokoneet jne.
Minulla on töissä pöydälläni työasema..
Ja poliisi-asemalle pysähtyvät kilon poliisit... Homma roikkuu kieltämättä yhdessä. Työasemasi ei liiku (?), joten olet itse pysähtynyt sinne..
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Sniper
Tarkoitin lähinnä että minun pöydälläni työt pysähtyvät.. :)
Kas.. hehe.. minulla on sama juttu. Työt tulevat pöydälleni ja siihen ne pysähtyvät kummasti... Kollegani on huippu, hän kaivaa työ-asemaltaan juttuja, jotka ovat olleet ajankohtaisia puhtaanapito-laitokselle jo kaksi vuotta sitten. Keskustelimme tästä viimeksi lento-asemalla hänen vietettyään yönsä synnytyslaitoksella. Kumma juttu muuten näiden laitoksien erot keskenään. Synnytyslaitos - Puolustuslaitos - Puhtaanapito-laitos.. Luulisi että nämä laitokset mahtuisivat ihan hyvin saman katon alle, kun ovat lähes saman nimisiäkin!

Hääräsin kerran naskalina vanhan höyryradion kanssa. Mutsi tuumasi kun kyselin häneltä elektroniikan salaisuuksia: "On se sellainen laitos ettei sen päälle ymmärrä.."
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti finnishninja


Hääräsin kerran naskalina vanhan höyryradion kanssa. Mutsi tuumasi kun kyselin häneltä elektroniikan salaisuuksia: "On se sellainen laitos ettei sen päälle ymmärrä.."

Nyt lankesit oman näppäryytesi umpikujaan. Mikä halvatun höyryradio? Oliko sinun nuoruudessasi länsiranikolla höyryllä toimivia radioita mukamas? Meikäläisellä öbaut samoihin aikoihin oli kuitenkin kova sana TRANSISTORI, eikä suinkaan höyry....

PS: Onko muuten Göteborgissa paljon inkkareita? Ajattelin vaan kun lätkäjengin nimeksi on laitettu Västra Frölunda Indians. Tuolta ajatuspohjalta olen aina joskus ihmetellyt, että miksei Suomessa laiteta joukkueen nimeksi jonkin etnisen vähemmistöryhmän nimeä? Joukkueitten nimissä kyllä vilisee kaikenlaisia kissapetoja ja muita eläimiä, mutta missä ovat esim. mustalaiset? Eikö olis hulppeeta vaihtaa vaikka Malmin Palloseuran nimeksi Malmin Mustalaiset? Tai Kiffenin nimen tilalle Tölikän Mannet... tai Mechelininkadun Arviidit?
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Senior
Minkä painoinen tulee Kilon poliisista, jos erehtyy tekemään saman?

En tiedä painosta, mutta ainakin seurauksena on sähäkkä kyttä.
Mites Sinä jo nyt olet kotiutunut pelistä? Vai olitko minun tavoin muissa kulttuuririennoissa IFK:n matsin aikaan? Minä nimittäin kävin Ikeassa hankkimassa hermoromahduksen...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Predator:

''En tiedä painosta, mutta ainakin seurauksena on sähäkkä kyttä.''

Prinssinakki voisi olla lähellä oikeaa?

''Mites Sinä jo nyt olet kotiutunut pelistä?''

Ottelu alkoi klo 17 ja päättyi osapuilleen 19.15. En jäänyt tappiota pähkäilemään halliin ja kun asun about lähellä, niin johan sitä kuuliainen perheenisä on hyvinkin kotona kahdeksaan mennessä.


''Vai olitko minun tavoin muissa kulttuuririennoissa IFK:n matsin aikaan?''

En. Matseja en jätä katsomatta ilman ladatulla aseella uhkaamista.

''Minä nimittäin kävin Ikeassa hankkimassa hermoromahduksen...''

Siitähän voi vain syyttää itseään. Mitäs ostit! Nyt kärsii koko roppa. Etkö Sä koskaan opi?
 

Vaicci#63

Jäsen
Ajat auton frendin pihaan. Olet juuri lähdössä autosta pois, kunnes taloyhtiön huoltomies tulee viittä vaille kolme valittamaan että traktori tulee auraamaan. Siirrä autoasi. Kolmelta loppui miehen työt, eikä traktoria näkyny missään.

Hyvää tää 40 %. Sateenkaaria tähtitaivaalla? Hmm...

Cairns, mäkin haluan alpohaleja ja Gimmelin uuen singlen, Roviolla. Ushma rokkaa siinä kuin mikäkin hevari. Ihan helvetillistä touhua.

NOT!
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Shane
Voi voi. Hantuchova hävisi.

Tää just on mun huolista suurin tällä hetkellä. Nyt pitäis vaan tietää että kuka ihme on IFK.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Predator

Onko muuten Göteborgissa paljon inkkareita? Ajattelin vaan kun lätkäjengin nimeksi on laitettu Västra Frölunda Indians.
Tuosta ihan tuli mieleen että pikkupoikana kun tuo maailmankuva oli vielä hiukan nykyistäkin suppeampi, kyselin Suomen karttaa katsoessani että: Asuuko intiaanit tuolla? Osoittelin siis siihen pieneen kaistaleeseen Ruotsinmaata joka kummitteli haaleammalla värillä ilmaistuna siinä Suomen vieressä. Kun olin aiemmin kuullut että lännessä ne inkkarit elelivät ja tuumin että tuollako sitten? Vastauksena tuli että vielä kauempanahan ne asuu.
Näin jälkikäteen ajateltuna, olinkohan sittenkään väärässä? On nimittäin tuo asia askarruttanut vuosia.
 

Vaicci#63

Jäsen
Teddy, lähes samanlainen asia vaivasi minua pienempänä. Luulin, että Helsinki on Suomen perse, Tampere sen sisältö. Ja vihdoin olen löytänyt vastauksen: Tottahan se!
 

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
Kilon keräilykorteista.

Minä kuulun niihin harvoihin valittuihin, jotka sujuvasti Kilon poliisiasemalla vietetyn yön jälkeen ryntäsivät Hotelli Espooseen halvalle aamiaiselle!

Tämä oli meidän juttu, ja sellaiseksi jääköön.

Jaahas, tarkistin ketjun, ja tämä oli siis yleistä keskustelua, joten pamistaan sitten...

"The"-Juttu tässä halvassa aamiaisessa oli siis se, että jos oli pokkaa mennä hotlan kupeisiin aivan kuin asuisi siellä, niin mikäs siinä!

Ja kyllä sitä pokkaa löytyi.

Hyi minua sekä ystäviä!
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Predator
Nyt lankesit oman näppäryytesi umpikujaan. Mikä halvatun höyryradio? Oliko sinun nuoruudessasi länsiranikolla höyryllä toimivia radioita mukamas? Meikäläisellä öbaut samoihin aikoihin oli kuitenkin kova sana TRANSISTORI, eikä suinkaan höyry....
Ennen transtoreita radiot olivat tosiaankin höyryradioita. Putket kun kuumenivat niin ne ihan selvästi höyrysivät.. vai savuakohan se oli..
PS: Onko muuten Göteborgissa paljon inkkareita? Ajattelin vaan kun lätkäjengin nimeksi on laitettu Västra Frölunda Indians. Tuolta ajatuspohjalta olen aina joskus ihmetellyt, että miksei Suomessa laiteta joukkueen nimeksi jonkin etnisen vähemmistöryhmän nimeä? Joukkueitten nimissä kyllä vilisee kaikenlaisia kissapetoja ja muita eläimiä, mutta missä ovat esim. mustalaiset? Eikö olis hulppeeta vaihtaa vaikka Malmin Palloseuran nimeksi Malmin Mustalaiset? Tai Kiffenin nimen tilalle Tölikän Mannet... tai Mechelininkadun Arviidit?
Kamu vihaa norjalaisia. Hän kutsuu heitä abaschikansaksi...
Noh, miten vaan.. nuuskahuulien maa on äkännyt nämä kamoja myyvät nimet ihan viime vuosina. Frölunda Indians nimeä seurasi Malmö, josta leivottiin Mif Redhawks. Jönköpingistä löytyy härkiä, Karlstadista susia, Luulajasta karhuja, Leksandista tähtiä, Linköpingistä löytyy jopa leijonia ja Gävlestä tiikereitä!! Kuitenkin vain Tukholmasta löytyy eläintarha!!! Selittäköön tämän logiigan kuka pystyy!!
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Eikö se Kolmården ole kuitenkin siellä keskellä metsää vähän niin kuin "ei kenenkään" -maalla, joten kaiketi sieltä on kukin saanut vapaasti poimia mieleisensä. Ota noista nyt sitten selvää.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minullapa on taas se onni ja autuus huomisaamusta lähtien edessä, että on kuusi viikkoa aikaa remontoida uusi koti asuttavaan kondikseen. Sitä suunnitellessa on tullut plärättyä monenmoista tavaraesitettä ja luin juuri huvittuneena erään vesihanavalmistajan mainosläpsykkää. Mitäs sanotte valmistajan omista mainosmääritteistä hanoistaan? Kyseessä on suht' tavallinen, tanskalainen hanamerkki:

''Heille, jotka nauttivat yksityiskohdista ja arvostavat sekä muotoa, että suorituskykyä''

Heh, ihan tavallinen hana. Mitä hiton suorituskykyä. Kyllä niistä tulee kaikista vettä saman verran.

''Heille, jotka vaativat muotoilu lisäksi hyvää säätömukavuutta''

Uuh, tavallinen yksiotehana, jonka mukavuutta nyt ihmettelen

''Poikkeava muotoilu, joka vastaa unelmaanne ainutlaatuisesta kylpyhuoneesta''

Karmean näköinen suunnittelijan kukkanen. Ei tollasia voi piirtää kuin umpijurrissa.

''Ominaispiirteenä säännöllinen muotoilu''

Siis suora.

''Heille, jotka edellyttävät hyvää suorituskykyä kaikissa olosuhteissa''

Onkohan tää niin, että toimii, vaikka käyttäjää vituttaisi kuinka joku asia?

''Nykyaikainen ja käytännöllinen kaluste, joka soveltuu mukavasti ympäristöösi''

Halvin perusmalli Sinulle, jonka pitää saada kaikki saakelin halvalla. Sopii hyvin lastulevykalusteittesi kanssa, mitä emme pidä minään. Sinulla on vielä vähemmän makua, kuin rahaa.

''Klassista ja aistikasta muotoilua, perinteisiä linjoja ja nykyaikaista laatua arvostaville''

Rupee selitykset olemaan vähissä. Jollakin tätäkin kalleutta on pakko yrittää selitellä. Niille, jolla on enemmän rahaa kuin makua.

''Klassista, puhdasta muotoilua heille, jotka arvostavat kaikessa yksinkertaisuutta''

Ihmisille, joilla ei ole makua lainkaan. Tämän yksinkertaisemmaksi ei voi hana enää muuttua. Stupid.

''Ainutlaatuinen sekoittaja tyylikkääseen ja hyvin varustettuun kotiin''

-hanurinnuolaisuääni-. Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se joka maksaa. Tuplahinta yhdestä mokomasta messinkinupista muuten tavallisessa hanassa. Hei vaan.

Kyllä on mainosmies päässyt kusasemaan taas toimeksiantajaa silmään. En mä olis koskaan arvannut, että vesihanaa voi perustella noin monin argumentein ja että se tuottaisi jollakin tollaisia viboja. Raana mikä raana.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Senior
''Heille, jotka nauttivat yksityiskohdista ja arvostavat sekä muotoa, että suorituskykyä''

Heh, ihan tavallinen hana. Mitä hiton suorituskykyä. Kyllä niistä tulee kaikista vettä saman verran.
Suorituskyky kun on vesihanasta kysymys on reiän suuruus.. Siis mitä reiästä - mutta ne reunat! Pieni reikä ei pysty suureen suoritukseen veden määrästä ollessa kysymys, mutta suurempaan lähtöpaineeseen... Siis hiekka sama juttu kun trimmattiin mopoa lyhentämällä bensaletkua.. öh.. unohra koko juttu.. hehe..
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti finnishninja
Suorituskyky kun on vesihanasta kysymys on reiän suuruus.. Siis mitä reiästä - mutta ne reunat! Pieni reikä ei pysty suureen suoritukseen veden määrästä ollessa kysymys, mutta suurempaan lähtöpaineeseen... Siis hiekka sama juttu kun trimmattiin mopoa lyhentämällä bensaletkua.. öh.. unohra koko juttu.. hehe..

Pitääkö vastauksestasi sitten tulkita, että Tanskassa on reunat kauempana toisistaan, mene ja tiedä?

Niin, luulenpa hyvinkin ymmärtävän yskäsi. Vesihanoissa reunat tuntuvat kaikilla olevan sillä etäisyydellä toisistaan, että hanan tuotos on about vakio eli varsin pieni, kun vettä säästetään jo ennen ostopäätöstä puolestamme. Huoneistojen vesijohtoverkossa oleva painen tuntuu olevan suht vakio. Opin tämä poreallashanoissa nääs. Niissä on reunat etäällä toisistaan.

Reunoja olen minäkin koko iän yrittänyt opiskella, mutten tunnu saavuttavan millään mustaa vyötä vastaavaa oppineisuutta. Harjoittelu jatkuu.

Nyt kun vessakalusteisiin päästiin, niin toinen ihmetyksen aihe on nämä nykyajan vessanpöntöt. Ennenvanhaa vessan huuhteluun käytetty vesimäärä liikkui mallista riippuen 6-8 litraa / huuhtelu, mutta nämä nykymallit kuluttavat pissihuuhteluun 2 litraa ja kakkivastaavaan 4. Jumalessus mitä huijausta! Parin päivän ummetuksen jälkeinen aamukrapulapasko, haueksikin joskus kuvattu ja kutsuttu, ei pidä kahta eikä neljää litraa minään. Ei hievahdakaan tuotos, puhumattakaan että suostuisi tuollaisella vesimäärällä uhiteltuna jatkavan matkaansa. Naurettavaa pelleilyä vesilitrojen kanssa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti HN
Pohjois-Korean ihmisjumala Kim Il-Sung on renessanssinero, joka on mm. säveltänyt oopperoita, ohjannut hävittäjälentokonetta ja lyönyt golfissa 11 hole-in-onea ensimmäisellä pelikerrallaan.

Kova jätkä.

Luontokin kertomusten mukaan kunnioittaa tätä jumalhahmoa hänen syntymäpäivinään mitä erilaisimmin ja yllättävimmin tavoin. Vähäisistä eläimistä aina järisyttäviin luonnonilmiöihin saakka. Sateen lakkaavat hänen syntymäpäivänään ja aurinkon tulee pilvien takaa esiin; maan kärsiessä kuivuudesta alkaa virkistävä sade yksin hänen tahtonsa mukaan.

Onpa hän kaikkien sotapäälliköiden isä, nerojen nero joten koko hänen kansansa elää täydessä yltäkylläisyydessä kärsimättä lainkaan nälästä ja ankarista oloista, kaikki mitä me täällä lännessä saamme lukea ja katsoa on vain amerikkalaista propagandaa jonka avulla nykyisen hallitsijan, siis Kim Jong Il'in, maine yritetään mustamaalata.
Hänhän on kansojen hyväntekijä ja yltäkylläisyyden kylväjä! mutta hänkin jää isänsä, edesmenneen Kim Il Sung'in, varjoon.

Hurratkaamme hänelle ja julistakaamme naapureillemme jutche (?) aatetta!

vlad#16.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös