Yleistä juttelua

  • 23 615
  • 200

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Mulla on kankkunen.

Olen kade. Mun himassa ei ole koskaan käynyt edes Tommi Mäkinen.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Noista puhelimista. Joissain värkeissä kun on se toiminto että tietyn nimen kun sanoo niin puhelin soittaa automaattisesti kyseiseen numeroon. Joo no siihen kun keksii laittaa vaikka äitimuorin kohdalle kovaäänisen "KYYYYRPÄ!" tai "APUA OLEN TULESSA"-tyyppisen karjaisun, tulee aamuinen ruuhkabussimatka huomattavasti mielenkiintoisemmaksi jos tulee äitille asiaa.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Predator
Ei jukoliste, kaikkein viimeiseksi minä voisin sinut tuohon duuniin kuvitella! Oletko muuten montakin kertaa joutunut kesken duunipäivän suihkuun?

Cairns lukee kuitenkin hyllyjen välissä hieman häpeillen Apen kirjallisia tuotoksia ja opettelee herkkiä runoja ulkoa HIFK:n kauden päättäjäisiä varten. Pinossa odottamassa avaamista ovat myös kirjat "Kaikki viinistä" ja "Näin valmistan etanat." ;)))
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Predator
Olen kade. Mun himassa ei ole koskaan käynyt edes Tommi Mäkinen.

Eikös se kankkunen suurin piirtein asustele teillä? Meillä se ei ole ollut edes käymäseltään. Emme tuntisi, vaikka näkisimme.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Oloneuvos
Eikös se kankkunen suurin piirtein asustele teillä? Meillä se ei ole ollut edes käymäseltään. Emme tuntisi, vaikka näkisimme.

Taas tämä yltiöturkulainen jankkaa.
Minkä minä aineenvaihduntamiselleni voin? Viina ei sovi minulle, joten aina nähdessäni viinapullon, minua rupeaa etomaan, siis jo selvinpäin. Niinpä juon sen putelin pois kuleksimasta... ei sitä kestä katsella.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Herrat Predator & Oloneuvos,

sananne koskettavat kovasti. Mitä jos kerron että tämän viikon torstaina KAKSI asiakasta tuli sanomaan että "yritin tuohon internettiin mennä mutta kirjastokortti jäi jumiin". Arvatkaa mihin ne sitä korttia tunkivat? LEVYKEASEMAAN, juhuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Predator
Taas tämä yltiöturkulainen jankkaa.
Minkä minä aineenvaihduntamiselleni voin?

Kateellisena tässä vaan marisen, kun ei ole minulle tuota kankkusen iloa suotu. Sinä olet sitten saanut minunkin osani. En voi minäkään aineidenvaihdunnalleni mitään, heh. Meikäläisellä se on kuin automaattilaatikko. Heittää loikkarin silmään heti, kun verkkokalvolta välittyy ytimenjatkeelle tieto paukusta tahi potusta.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Cairns
Herrat Predator & Oloneuvos,

sananne koskettavat kovasti. Mitä jos kerron että tämän viikon torstaina KAKSI asiakasta tuli sanomaan että "yritin tuohon internettiin mennä mutta kirjastokortti jäi jumiin". Arvatkaa mihin ne sitä korttia tunkivat? LEVYKEASEMAAN, juhuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!

Tuliko oikein kunnon sinelmä? Takuuvarmoja alkuasukkaita nämä Sinun asiakkaasi. Kiitos vaan päivän toistaiseksi parhaista nauruista.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuli muuten mieleen että pidättekö te kompuutterianne päällä pitkiäkin aikoja kerrallaan? Itselläni on tietokone raksuttanut päällä jo kolmatta vuorokautta putkeen, ei ihme kyllä ole kaatuillut kertaakaan...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Cairns
Herrat Predator & Oloneuvos,

sananne koskettavat kovasti. Mitä jos kerron että tämän viikon torstaina KAKSI asiakasta tuli sanomaan että "yritin tuohon internettiin mennä mutta kirjastokortti jäi jumiin". Arvatkaa mihin ne sitä korttia tunkivat? LEVYKEASEMAAN, juhuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!

Voi tsiises, toi oli kyllä huippu... ja ihan aikuisia ihmisiä vai? Nimittäin olen minäkin ronkkinut pinseteillä levykeaseman sisältä pahvisia jääkiekkokortteja... kas kun 5-vuotias sukulaispoika fiksusti funtsasi että laittamalla tuon pienen pahvikortin sinne aseman sisään, se kortissa kuvattu kiekkosankari tietenkin näkyisi näyttöruudulla sitten isompana. Ou jee. Children are the future.

Mutta edelleen minä sangen syvästi ihmettelen, että Cairns pystyy tuollaisia tumpeloita kaitsemaan ilman poikittaista, kyynärpäät alhaalla? Ethän sinä siellä duunissa pääse edes tönimään vihellyksen jälkeen!

PS: Saako tuo minun mainostamani The White Line sinulta ollenkaan kannatusta?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Viestin lähetti Ted Raikas
Tuli muuten mieleen että pidättekö te kompuutterianne päällä pitkiäkin aikoja kerrallaan? Itselläni on tietokone raksuttanut päällä jo kolmatta vuorokautta putkeen, ei ihme kyllä ole kaatuillut kertaakaan...

Et taida vindoussia käyttää? Et ainakaan 98:ia tai enteetä?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Jatkan vielä... toinen asiakkaista oli neuvokkaasti kaivanut omat saksensa esiin käsilaukusta (molemmat asiakkaat naisia ;)) ja koittanut ränklätä korttia sillä ulos...lopputulos = kortti aikamoisen riekaleina ja levykeasema paskana.

Tää toinen oli oikein ASETELLUT kortin levykeasemaan, niitä uria pitkin, olihan se hieman taipunut mutta ainakin vankasti kiinni.

White line saa kannatusta, mutta aina kun tuntuu että hermot menee (sitä tapahtuu säännöllisisin väliajoin) niin katoan kellariin lähettämöön, eli pakkaamaan meiltä lähteviä kirjoja jne., saa olla rauhassa.

Ai miten mä oon kirjastossa? Tää on mun sivaripaikka ja tästä kaikesta tekee vaivanarvoista se kuuluisa päiväraha ;)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Et taida vindoussia käyttää? Et ainakaan 98:ia tai enteetä?

Jakke, olet näköjään yhtäaikaa "langoilla". Mitäs olet sen kankkusen kaa duunaillut? Ajatteko kenties rallia Pleikkarin avustuksella vai onko kyseessä kuitenkin perinteinen Dagen Efter-päivä vessan puolella... siis valkoisen posliinijumalan palvontaa polvillaan?

Tässä lohdutukseksi kuuluisan suomalaisen runoilijan, Pentti Saarikosken mietelmä:

- Jokainen krapula on pieni kuolema.

Saarikoski muuten kuoli viinaan. Tsemppiä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Cairns


Ai miten mä oon kirjastossa? Tää on mun sivaripaikka ja tästä kaikesta tekee vaivanarvoista se kuuluisa päiväraha ;)

Joo just, ja minun oikea nimeni on Napoleon ja minä jäin kyydistä vähän ennen Waterloon asemaa.

Sivari? Cairns! Älä nyt viitsi olla ikävä! Kaikkien myllyttäjien esitaistelija on muka Rauhankyyhky? Seuraavaksi väität varmaan olevasi Pelastusarmeijan luutnantti... sellainen joka laulaa korkealla tenoriäänellä virsiä aina kun Charlestown Chiefsien matsi alkaa suorana Juurosportilta?

Give me a break... or two minutes
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Predator
Tässä lohdutukseksi kuuluisan suomalaisen runoilijan, Pentti Saarikosken mietelmä:

- Jokainen krapula on pieni kuolema.

Saarikoski muuten kuoli viinaan. Tsemppiä.

Niinpä niin. Saarikoski osasi vielä penailla ihan kympillä, mutta nyttemmin tuo taito on siirtynyt lähes yksinoikeudella tänne Turun suuntaan. Vanhat taitajat poistuvat joukostamme ja juniorityötä tuntuu tehtävän vain täällä. Silti häpeällistä tältä ammattimieheltä kärsiä penikkataudista! ;))
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Cairns
Mitä jos kerron että tämän viikon torstaina KAKSI asiakasta tuli sanomaan että "yritin tuohon internettiin mennä mutta kirjastokortti jäi jumiin". Arvatkaa mihin ne sitä korttia tunkivat? LEVYKEASEMAAN, juhuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!

Mä ymmärrän kyllä että sulla on vaikeeta, mutta voisit kyllä olla lähettämättä niitä uhkauskirjeitäs viattomille ihmisille!

Ite olit paikalla kun mä palautin ne videot, ja silti pistät postia perään että "lainausoikeudet menee, jos et välittömästi palauta niitä prkleen videoitas", tai jotain siihen tyyliin.

Kerronko kuule mihin voit tunkee sen kirjeen. Oikein. Siihen levykeasemaan!
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Predator,

älä sinäkin aloita, en jaksa "väitellä" asiasta, kiekkotappelut & sota/armeija jos liitetään yhteen niin mä suostun olemaan Alpo jr. sitten ;)

Tinde,

mä en kirjeitä lähettele, sorry, mutta tule toki käymään niin osoitan ihmisen joka kirjeet aina (t)ulostaa ;)
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Krapula, taas. Hyi saatana.

Hellyin eilen antamaan Unicefin keräykseen noin euron verran rahaa, kun toivottelivat eilen oikein hyvää ystävänpäivää. Illalla vedin sitten ystävänpäivän kunniaksi perseet. Puhuttiin maailmankaupasta ja EU:n laajenemisesta sekä EU:n merkityksestä Suomelle. Hirveessä kännissä noita on kiva jauhaa kavereiden kanssa, loistava kaveripiiri kun yleensä pystyy noista puhumaan järkevästi.

Niin ja se pk-seudun kirjastojen uusi järjestelmä on oikeasti perseestä. Ei ainakaan viimeksi suostunut toimimaan.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Hey, KIVAA, joku lukee tätä ketjua; sain anonyymin sähköpostin:

"Ai sä oot joku sivaripaskapelkuri? Vittu sut pitäis tappaa!"

Oooh =D nyt varmaan juttujeni taso ns.laskee vähintään puolella jne.

Kiitokset Sinulle Anonyymi, hyvä nähdä että Sinulla on rohkeutta piiloutua näppiksen taakse :) *alpohaleja*
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Cairns
Predator,

älä sinäkin aloita, en jaksa "väitellä" asiasta, kiekkotappelut & sota/armeija jos liitetään yhteen niin mä suostun olemaan Alpo jr. sitten ;)


Cairns otti sitten vittuilun vittuiluna... eikä sarkasmina. Veri sori, ehkä niitä hymiöpallukoita sittenkin välillä tarvittaisiin?

Eikö mies ymmärrä, että minä kirjaston virkailijoitten lisäksi arvostan vain kolmea ammattikuntaa:

- "vanhan ajan" talkkarit
- poliisit
- sairaanhoitajat

Kaikki ihmiset, jotka eivät omassa pikku mielessään elä enää "keräily-yhdyskunnissa" tai muuten vaan unessa, varmasti tietävät miten vaikeata duunia nuo edellämainitut ammatinharjoittajat tekevät.
Koska tämän viestiketjun otsikko oli "Yleistä juttelua", niin sitten tässä voidaan vaikka aloittaa noiden kolmen edellämainitun ammattiryhmän palvonta ja ylistys.

1. Talkkari

Muistaako enää kukaan kaupungin keskustassa asuva talonmiestä? Se on ihan eri asia, kuin jonkin huoltofirman päivittäin/viikottain vaihtuva "huoltomies". Tätä huoltomiestä et tavoita koskaan silloin, kun siihen olisi tarve. Huoltomies istuu pienen Bobcatin ohjaamossa vähintään kahden haalaripukuisen kaverinsa kanssa lämmittelemässä kun ulkona lämpötila laskee alle nollan. Äijät ovat siellä ohjaamossa kuin sardiinit avaamattomassa tinatölkissä, mutta hauskaa heillä näyttää olevan siellä röökinsavun harmaannuttavassa kopperossa.

Lumisade? Mikä se on? Kun huoltofirma saa tiedon lumisateesta, niin sitä katuun satanutta lunta mennään auraamaan koko kaluston voimin huhtikuun lopussa, kun kadun pinnassa ei ole edes sen lumisateen aiheuttamaa vettä kitkan aiheuttajana. Onhan se kuitenkin upeen näköistä vedellä asfaltti kipinöiden kahdellatoista erimallisella lumiauralla aamuyön tunteina.

Sitten kun talvi huoltoyhtiönkin mielestä vihdoikin loppuu, ilmestyvät katukuvaan helvetillistä metakkaa pitävät huoltomiehet pölynimureineen. Kadun puiston puoleisella puolella huoltomies puhaltaa tähän tarkoitukseen suunnitellun laitteen avulla, karmean mölyn ja bensan katkun säestyksellä talven aikana maahan jääneet puiden lehdet ajoradalle. Ajoradalta sitten huoltofirman pesukonet puhaltavat ne lehdet takaisin sinne puiston puolelle, josta sitten vihdoinkin kesällä palkatut pienipalkkaiset koululaiset nyppivät ne samaiset lehdet vihdoinkin roskikseen.
Ihminen on käynyt kuussa (kai?) joten luulisi tuohonkin lehtirumbaan keksittävän jotakin järkeä?
Minun ehdotukseni olisi talokohtainen talkkari!

Joku muu saa tästä jatkaa poliisien ja hoitsujen palvomista, minä en nyt ehdi. Aihetta tuohon "palvontaan" nimittäin ON!
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Senior
Btw Katselin tossa juuri aamun Hesarista uutta Nokian 5100 -mallin mainosta. Puhelimessa on jo totuttujen toimintojen lisäksi mm lämpö- ja desibelimittari (onkohan niissä molemmissa vaimo- ja anoppiasennot) ja taskulamppu. Vielä kun masinaan pystytään oheistamaan 36-toiminen monitoimilinkkari, kulmahiomakone, leivänpaahdin ja jääpalakone, taidan minäkin shopata sellaisen. Mieshän hädintuskin voi elää ilman sellaista.

Tuolla Salossa olisi kohtuullisen edullisesti saatavilla yksi kännykkäfirma, joten tarjousta vaan menemään ja sen jälkeen kehittelemään "The Ultimate Kännykkää".

Tuo lämpömittari olisi kyllä hyvä juttu, vibralla vielä. Maikkarille tv-mainos pyörimään, jossa kapulaa esitellään ja taustalla soi Ruonansuun "Työnnä kännykkä hanuriin".

Ultimate Kännykkään Seniorin luettelemien omininaisuuksien lisäksi:

- Tutkanpaljastin (Ei "tietenkään" Suomea varten, mutta vientiin.)
- Partakone / Lady shaver
- Höyryllä toimiva silirtysrauta
- Kahvinkeitin
- Itsestään toimiva imuri (Roskat siirtyy bluetoothilla langattomasti suoraan lähimpään roskikseen)
- Automaattinen laskujen maksaminen viivakoodilla.
- OneForAll-tyyppinen kaukosäädin. Hifi, video, auton kaukosäädin, valot jne.
- Sisäiset akkukaapelit ja niin tehokas akku, että autolle saa annettua lisävirtaa ja taas lähtee Mosse käyntiin.
- Paikannusjärjestelmää ja navigaattoria kehitetään aavistuksen pidemmälle ja puhelin ei enää pelkästään näytä missä autolla ajetaan, vaan se ajaa auton itse annettuun osoitteeseen.
- Luonnollisesti akku latautuu pelkästään auringon, tuulen, ruumiinlämmön ja liikkeen avulla.

Ja yksi henkilökohtainen suosikki näin kesää silmällä pitäen. Sisäisen antennin sijasta voisi valita myös ulkoisella antennilla olevan mallin. Miehille (Ultimate kännykkä for men) sellainen missä antennia voisi teleskooppivavan tyyliin pidentää virvelin vavaksi ja siimaa kelataan näppäimistöstä. Hätätilassa vapaa voisi käyttää myös lipputankona. Naisille (Ultimate kännykkä for women) taas voisi kehittää oman teleskooppiantennin, jonka paksuutta voisi myös säädellä ja siinäkin vibralla olisi erittäin tärkeä rooli.

Ehdottomasti puhelimessa pitäisi olla myös ns. Alert-nappi, jonka painamisen jälkeen alkaa kuulua kauheaa rahinaa, suhinaa, teksti alkaa pätkiä ja puhelu katkeaa - sen jälkeen puhelimeen ei saa yhteyttä. Erittäin kätevä toiminto ei toivotuille puheluille.

Vaatehuoneen Simo myymään ja koko roska vain 99€.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Preda, mä en suutu kuin kaukalossa, tuollahan jo iskin silmää että jos mun pitää olla kuin Jeesus Kristus, suostun toki Alpo junioriksi, kuolen syntienne tähden jne.:D
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Cairns
Hey, KIVAA, joku lukee tätä ketjua; sain anonyymin sähköpostin:

"Ai sä oot joku sivaripaskapelkuri? Vittu sut pitäis tappaa!"

Oooh =D nyt varmaan juttujeni taso ns.laskee vähintään puolella jne.

Kiitokset Sinulle Anonyymi, hyvä nähdä että Sinulla on rohkeutta piiloutua näppiksen taakse :) *alpohaleja*

Näitä "rohkeita" anonyymejä on sitten moneen junaan, vielä useampi jää asemalle ja jotkut eivät näemmä pääse sinne asemallekaan.

Jos on munaa mennä todella henkilökohtaisuuksiin niin sitten se tehdään nimellä... (sensuurin läpi kulkenutta tekstiä).

Miksen minä saa koskaan vastaavia "rakkaudentunnustuksia"?

Terv. vlad alias Marko.

P.S. Ei, en nyt lähde goonailemaan Cairnsin puolesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös