Aiotaanko jokaisesta Yleltä kenkää saavasta leipoa jotain sankaritarinaa iltapäivälehtien etusivuille?
Totta kai. Tätähän Suomeen haluttiin joten tietenkin showsta pitää repiä irti kaikki mahdollinen.
Minusta nämä pöyristymiset siitä kun joku katsojien suosikki saa kenkää ovat naurettavia. Mitä ihmiset luulivat leikkausten ja yt:eiden tuovan tullessaan? Kai sieltä väistämättä lähtee joku tunnetumpikin naama pois.
Pöyristymisten taustalla on ajatus että Yle tekee tämänkin väärin ja leikkaa vääristä asioista. Koska onhan siellä niin paljon turhaa sisältöä jota juuri minä minä minä en katso ja hyvätuloisia ihmisiä turhissa työpaikoissa; ja turhaa on tietysti kaikki se mikä ei ruudussa suoraan näy.
Ja kyllä, kyse on kostosta. Ihan vitun varmasti Yle irtisanoo 30 vuotta talossa olleita työntekijöitä kostaakseen budjettileikkaukset. Aivan tasan varmasti niin.
Keskustelu kertoo paljon siitä millaisilla persereikä-metodeilla Ylen toimintaa arvioidaan ja median uutisointi puolestaan halusta pitää Yle kuriin-mölinä käynnissä.
Kaikkea hyvää kuitenkin Mikko Hannulalle.