@larzzon En tiedä tarkoititko tällä näitä minun paria viestiäni. Jos tarkoitit, niin jonkun ihmisen viestien leimaaminen ykskantaan "paskaksi" ei myöskään edistä kovinkaan kummoista keskustelukulttuuria.Ei tietenkään pidä painostaa ketään mihinkään, se on sanomattakin selvää. Nyt kuitenkin joitakin valkoisia suomalaisia tuntuu ahdistavan mahdottoman paljon BLM-tekstit NHL-lähetyksissä, ihan niin paljon, että siitä pitää tuutata pari sivua paskaa kaikkia liikkeen epäkohtia ruotien. Itseäni vähän ihmetyttää, että miksi?
Ei minulla ole ongelmaa sen kanssa, että NHL organisaationa osallistuu tähän sinänsä ihan kannatettavaan taisteluun. On itsestään selvää, että ei kenenkään pidä urheilukentillä kokea syrjintää ihonvärinsä tai minkään muunkaan vastaavan seikan vuoksi.
Mutta se ei edistä yhtään mitään, että ihmisiä pakotetaan olemaan jotain mieltä, tai pakotetaan tekemään jonkun kansanliikkeen ajamaa asiaa. Ihan vastenmielistä, jos urheilua käytetään foorumina johonkin tälläiseen. Minä voin olla kiekkointoilija valtameren takaa, ja sinä voit tätä surkuhupaisana pitää, jos se sinun ylimielisyyttäsi kutkuttaa, mutta tätä mieltä minulla kuitenkin on oikeus olla. Sekin kun on sitä jakamatonta ihmisoikeutta.