Mitä vitun hyötyä tänne on linkata vasemmistoliittolaisen random-tyypin mielipide? Ainut hyöty ja tuon tekstin agenda sinulla varmaan on, että kaikki ketkä ovat huolestuneet raiskauksien lisääntymisestä invaasion johdosta, ovat rasisteja. No mitäpä sinulta voi muuta odottaakaan. Pikkusen provoa taas kehiin, niin jos joku puuttuisi. Minä puutun.
Tämä on tosin hyvä tietää, että olen muuttunut jo nuorempana rasistiksi, koska läheiseni raiskattiin. Olen nähnyt seuraukset ja vaikutukset, miten siitä toivutaan tai ei toivuta. Itselle on edelleen yks vitun sama, että onko raiskaaja minkämaalainen. Kyseisen kulttuurin tulo Suomeen aiheuttaa 100% varmasti lisää raiskauksia ja se on vaan fakta, mitä ei voi sivuuttaa. Puhukoon tilastot puolestaan.
Lisäksi
@Kirjoittelija: Jokainen penni on liikaa, mikä leikataan. Koska:
A) Sanottaisiin suoraan syy, että tarvitaan rahaa pakolaisiin tai tulosiirtoina työntekijöiltä yrityksien johtohenkilöille ja yrityksen voittomarginaaliin(työpaikat "lol"). En tykkää valehtelusta, mitä nykyinen hallitus tekee ja se, että vaihtaa mielipidettään vielä päivittäin. Ei ole vakuuttavaa toimintaa millään mittarilla.
B) Kenelle leikatut rahat menevät?
@Cobol voi valistaa sinua, kuka hallitsee ja hyöytyy tästä turvapaikkaturismista. Miksi vitussa minun pitäisi antaa yhtään penniä rahaa jo valmiiksi rikkaille tai ns. Suomen kansaa pahasti kusettajille? Kun nämä asiat joskus julkisesti puretaan läpi, jos puretaan, ketkä ovat valtiolta kusettaneet rahaa miljoonia tämän kustannuksella, niin voi tulla pieni sota muutamia henkilöitä/politiikkoja vastaan.
C) Vittuako se sinulle kuuluu, mitä teen itse ansaituillani rahoilla? 55" telkkari välttää nyt, kun ei ole kuin 2kk vanha ja Thaimaaseen taidan ottaa 2 vkon sijaan 3 vkon matkan talvella. Jokaisen drinksun minkä juon biitsillä, niin ajattelen sua täällä Suomessa, kun kolaat niitä lumia kerrostalon katoilta. Älä tipu!