Tämä taponyritys?
Oletko sinä ihan tosissasi?
Olen aivan tosissani. Kymmenien ihmisten suorittama joukkolynkkaus jossa piestään sivullisia tajuttomaksi on aina ja kaikkialla taponyritys.
Tämä taponyritys?
Oletko sinä ihan tosissasi?
"Anarkistit" ei ole mikään järjestäytynyt rikollisjärjestö, kuten eivät ole esimerkiksi "uusnatsit" joten ihan täysin hakoteillä ja hukassa sä olet. Toi Greenpeace sentään kävi hiukan jo hiukan vertailukohdasta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jyväskylän_kirjastopuukotus
http://www.hs.fi/kotimaa/a1438394131983
Siinä on kaksi linkkiä sinulle, molemmat taponyrityksistä tapahtuivat Jyväskylässä.
Okei, no kerrotkos niistä kaikista tappolistoista sun muista vähän enemmän kun toiminta on sen verran avointa. Mitä nimiä listalta löytyi?
Olen aivan tosissani. Kymmenien ihmisten suorittama joukkolynkkaus jossa piestään sivullisia tajuttomaksi on aina ja kaikkialla taponyritys.
Eivät ole mitenkään järjestäytyneet? Ihan vain sattumalta sattuvat samaan paikkaan riehumaan samaan aikaan? Anarkistit perustivat maanlaajuisen järjestön | Kansan Uutiset | Verkkolehti
Ja minkätakia järjestäytyneet maahanmuuttajanuoret jotka pahoinpitelevät sivullisia, ei mene tähän kategoriaan?
Eiväthän nämä uhrit olleet niitä sinun paljon hehkuttamiasi sivullisia, vaan sen toisen ääriklaanin larppaajia.
Pistä vielä minulle linkit niihin, joissa nämä on todettu tapon yrityksiksi. Eli siis oikeuden päätökset kiitos, varsinkin tämä jälkimmäinen tapaus kiinnostaisi kovasti.
Okei, no kerrotkos niistä kaikista tappolistoista sun muista vähän enemmän kun toiminta on sen verran avointa. Mitä nimiä listalta löytyi?...
Lainaus hesari:
Yhden uhrin vammat olivat poliisin mukaan erittäin lieviä eivätkä vaatineet hoitoa. Kahden muun vammat olivat veriruhjeita ja iskujen seurauksesta syntynyttä kipua.
Ettet nyt vähän aatteen vuoksi vähän maalaisi suuremmalla pensselillä?
Sinun mielestäsi siis ihmisen tajuttomaksi piekseminen ja sen jälkeen maassamakaavaa mm. päähän potkiminen ei mene taponyrityksestä? Ei tässä mistään pensseleistä ole kyse.
Oletko siis sitä mieltä, että toiminta ei ole varsin avointa? Vastarintaliike ei pyri piilottelemaan kulisseissa, vaan päin vastoin erittäin aktiivisesti somessa, verkkosivuillaan ja kylillä&kaduilla pyrkii tuomaan viestiään ilmi.
Mä en oikein ymmärrä, miksi olet näin keskittynyt Vastarintaliikkeeseen ylipäätään. Jos mennään pikakelauksella taaksepäin siihen, mistä tämä keskustelu lähti, niin kerroin sisäministeriön virallisiin selvityksiin perustuvan tiedon siitä, että toiminta Suomessa on pienimuotoista, johon sinä totesit, että tämä on törkeää vähättelyä ja sinun mukaasi toiminta on laajaa ja pelkästään Jyväskylän alueella on kymmeniä aktiiveja.
Missä on ollut puhetta tajuttomuudesta ja maassa makaavan päähän potkimisesta?(muualla kuin vasemistolarppaaja omassa satukirjassa)
Kyllähän sinä nyt itsekkin tajuat, jotta jos sinua kymmenet potkivat päähän et sinä sielä nouse ja sitten ollaankin jo puhumassa taposta.
En tiedä missä on ollut puhetta, näin Jyväskylässä kuitenkin tapahtui. Epäilemättä asiasta löytyy mainintoja myös vaikka viranomaisten toimesta, siitä vaan googlettelemaan jos kiinnostaa.
Nyt kävi onni onnettomuudessa ja voidaan puhua pelkästä tapon yrityksestä.
Kerro minulle sitten ne nimet niissä tappolistoissa...
...No sä vastasit jo mun puolestani.
Mä laitoin jo. Olen aika varma että kun tuomiot tulevat niin tuomiot napsahtavat max mellakoinnista ja törkeistä pahoinpitelyistä, Suomen oikeusjärjestelmä on mitä on. Onko syytekirjelmät julkisia?Sinä väität jotain, niin todisteluvastuu kai sinulla? Joten laita nyt vain ne linkit missä käy ilmi taponyritys.
Oletan, että puhut nyt jostain Ruotsin keskusjärjestön suunnitelmista?
Tulkitsen tämän niin, että mielestäsi sisäministeriön ja suojelupoliisin selvitykset ovat riittämättömiä ja todellisuudessa Vastarintaliikkeen muodostama uhka on akuutti ja jäsenmäärä korkeampi.
Kotietsinnöissä on löytynyt laittomien aseiden lisäksi mm. tappolistoja tietokoneelta, Suomessa siis. Entäs löydätkö SVL.n avoimilta sivuilta linkkiä vaikka tuota kirjastopuukotusta koskien? Entäs pride-iskut? Muut poliittiset pahoinpitelyt?...
...
Olet aivan oikeassa. Esim Ruotsissa nämä kaikki järjestöt niputetaan yhdeksi ja samaksi toimijaksi ja organisaatioksi, kuten kuuluukin.
Eli listat - olivat ne sitten kuinka tosissaan tehtyjä tahansa - ovat poliisin hallussa... En tiedä onko SVL:n sivuilla juttua kirjastopuukotuksesta ja kuinka kauan sivut ovat olleet näin näyttävästi esillä ja organisoituina, mutta kyllähän tuolta löytyy reportaaseja myös näistä miekkareista ja mm. Jyväskylän viimeisimmistä tapahtumista.
Mielestäni sinun kannattaisi vetää hiukan happea. Vastarintaliike kuuluu niin Ruotsissa kuin Suomessakin niiden liikkeiden listalle, joita turvallisuuspalvelut tarkkailevat ja varmasti tarkkailevat jatkossakin. Samaan aikaan on kuitenkin nousemassa uusia uhkatekijöitä, joita niitäkin tulee tarkkailla.
Useammasta murhasta? Koskakohan nämä on sattunut?Pohjoismainen vastarintaliike on vastuussa useammasta murhasta ja lukuisista taponyrityksistä.
Ei se ole yhtään harhaanjohtava eikä arvolatautunut. Olisihan tuon voinut määritellä vaikka kuinka paljon raflaavamminkin mutta menin nyt kirjastopuukotus- termillä. Kirjastoon hyökkäsi uusnatsit, ei vasemmistolaiset.Kirjastopuukotus on tapahtumien kulun kuvaillun kannalta äärimmäisen harhaan johtava ja sisältää arvolatauksen. Tuosta nimestä käy ilmi, että puukotus on tapahtunut, mutta pimentoon jää vasemmistolaisten turvautuminen aseistautuneisiin rikollisiin.
Mä laitoin jo. Olen aika varma että kun tuomiot tulevat niin tuomiot napsahtavat max mellakoinnista ja törkeistä pahoinpitelyistä, Suomen oikeusjärjestelmä on mitä on. Onko syytekirjelmät julkisia?
No mitäs siellä sivuilla sitten luki tuosta Jyväskylän tapahtumasta? Aiomme masinoida joukkopahoinpitelyn keskellä kaupunkia? Se että ryhmällä on nettisivut joissa on joistakin tapahtumista tietoa ja ajankohtaa ei tee toiminnasta avointa...
... Joo on nousemassa uusia uhkatekijöitä ja niitä on hyvä tarkkailla.
Useammasta murhasta? Koskakohan nämä on sattunut?
Eli et pysty linkittämään mitään mistä käy ilmi taponyritys?
Jyväskylän tapahtumaan rekryttiin ja houkuteltiin väkeä ennen sen järjestämistä, myös nettisivujen kautta. Tarkoitus oli osallistua mielenilmaukseen. Mielestäni tapahtuneella on turha jeesustella, mustapaidat ja anarkistit tiesivät varmasti tahoillaan, että samat tutut naamat siellä toisensa kohtaavat.
Älä nyt viitti. Tyttöystävänsä ja kaverinsa kanssa kaupungilla aikaa viettänyt anarkisti ei varmati tiennyt mitä tulee tapahtumaan.