Tajuaakohan tuo Kioskin "toimittaja" edes mitä on kirjoitellut?
"“SHARIA-LAKI TULEE AINA ENSIN”
Virallisissa papereissa Omarilla on vain yksi vaimo, Fardowsa, mutta sillä on Omarin mielestä vain vähän merkitystä."
"Omar toivoo, että myös Suomen laki sallisi moniavioisuuden. Sitä vastoin samaa sukupuolta olevien avioliittoja, tai sitä että naisella olisi monta miestä, hän vastustaa. – Ne eivät ole luonnollisia suhteita, en todellakaan ymmärrä niitä, sanoo Omar."
Tarkoittanee myös sitä, naisella kaksi aviomiestä on luonnotonta. Femakkosuvakeille tällainen snadi reunahuomautus suhtautumisesta naisiin...
"Entä miten muut suhtautuvat mieheen, jolla on kaksi vaimoa? Omarin mukaan hyvin, koska se on niin normaalia. Jos jotain, niin kaksi vaimoa herättää joskus kateutta. Omar arvelee, että hänen ystäväpiirissään Suomessa noin joka kymmenennellä miehellä on useampi kuin yksi vaimo."
"Omar uskoo joskus tulevaisuudessa haluavansa lisää vaimoja, mutta ei ihan vielä. Ensin hän keskittyy nykyisiin perheisiin ja siihen, että saa loput perheenjäsenet Suomeen. Enempää kuin neljää vaimoa Omar ei ottaisi koskaan, sitä sharia-laki ei salli, eikä hän usko siihen riittävän energiaakaan.
Toistohuumorina: "Ensin hän keskittyy nykyisiin perheisiin ja siihen, että saa loput perheenjäsenet Suomeen."
Mutta miksi enemmän kuin kaksi? Koska se on mahdollista. Ja koska Omar tykkää rakastaa.
– Jotkut keskittyvät harrastuksiin, minä tykkään rakastaa, sanoo Omar."
Millähän Omar elättää ne neljä vaimoaan ja kaikki lapset? Kuinka moni työssäkäyvä suomalainen pystyisi pyörittämään 3-4 taloutta? Joku Einstein saattaa jo arvatakin, ettei Omarilla ole pienintäkään aikomusta yrittääkään moista, vaan 3-4 yksinhuoltajaa nostaa maksimaaliset tuet, Omar heiluu missä heiluu ja määrää jokaisen naisen taloudenhoidosta eli jakelee niistä tuista sitten naisille oman harkintansa mukaan.
Pitäisköhän ruveta muslimiksi ja hakea Somalian kansalaisuutta? Sitten tietenkin ilmoittaudun turvapaikanhakijaksi, kun ei siellä voi asua. Turvapaikan/oleskeluluvan saan lähes automaationa, koska minulla on ennestään suomalainen lapsi. Jos sossutädit alkaa yskiä, vetoan perheenyhdistämiseen. Natsikortti, suvaitsemattomuus, ahdasmielisyys ja ikävä julkisuus voivat sitten toimia "puoltavina" argumentteina. Byrokratiasta selvittyäni kunnon muslimina tilaan tietenkin paikalle muutaman 18v naispuoleisen kasvattilapsen, serkun ja orvon. Valtion rahoilla. Tai no, voi ne olla alaikäisiäkin, ei se ole niin nuukaa. Kohta mulla onkin 4 ilmaista asuntoa ja emännät nöyrästi antaa rahansa mulle. Jakelen niitä sitten harkintani mukaan, pääasiassa itselleni. Eihän se kuitenkaan mikään kultakaivos ole; merkkivaatteisiin, autoon, uusimpaan iPhoneen, harrastustoimintaan, kahviloissa hengailuun ja neljän vaimon lahjomiseen menee pirusti rahaa.
Joo, tottakai kärjistystä ja satiiria, mutta mahdollista. Eikä yhtään kannata epäillä, etteikö somalien keskuudessa tämäntyyppistä toimintaa harjoitettaisi. Kyllähän täältäkin lähetetään alaikäisiä tyttöjä "kotimaahan oppimaan kulttuuria ja uskontoa" ja niin edespäin.