Kauhavan äijä hiljennettiin kesken lauseen, kun mielipide ei ollut oikea ja näköjään on sanottu että pitää myös turvan kiinni.
Kiitollisuus on semmoinen tunne mikä ei synny pakottamalla.Juu, ei tietenkään pidä olla kiitollinen, jos pääsee sotaa ja väkivaltaa pakoon turvalliseen maahan, missä annetaan katto pään päälle, ruokaa ja rahaa.
Noniin, tämän huntupäisen tumman naisen puheenvuoro oli tämän illan parhaimmistoa. Noinhan se on, että jos ihmistä kohdellaan kuin paskaa, niin kyllä se nyt kenen tahansa sielunelämässä rupeaa tuntumaan.
Kiitollisuus on semmoinen tunne mikä ei synny pakottamalla.
Näkemättä paskaa- ketjuun tuon keskusteluohjelman olisi voinut heitää myöskin. Työllistymisen tärkeyttä korostetaan ja työpaikkojahan riittää kuten me kaikki tiedämme.
En varmastikaan äänestäisi kyseistä miestä enkä muutenkaan puolustele, mutta laittoi huvittamaan kun liikaa tuli alussa väärää mielipidettä niin heti vaiennettiin kesken lauseen.Siellähän se tälläkin hetkellä höpöttää... foliohatun nyörit kiinni sitten taas.
Olen kyllä valiteettavasti huomannut, että sitä kiitollisuutta ei juurikaan löydy näiden nykyisten turvapaikanhakijoiden joukosta. Heillä on useiden kohtaamisten perrusteella pääsääntöisesti sellainen asenne, että suomalaisten pitää palvella heitä ja olla kiitollisia, että he ovat vaivautuneet tänne pahuuden kehtoon pitkän ja vaikean matkan takaa tulemaan.
Etkö iso mies(?) todellakaan omaa sen verran sisälukutaitoa, että olisit löytänyt vastauksen viestistäni?
Koen, että osaan löytää sekä ymmärtää syy-seuraus -suhteita asioiden välillä toisin kuin kaltaisesi.
Ei hämäläisiä kannata uskoa. Kysymys kuuluu, että koska on lähitulevaisuus?Toi joku Pirkanmaalainen virkamies sanoi että töitä meillä kyllä riittää ja että meillä on lähitulevaisuudessa edessä työvoimapula. Siis ihan oikeasti sanoi, tämä ei ole vitsi. Vaikka noin muuten tuo lausunto vitsi olikin.
Eipäs mennä henkilökohtaisuuksiin. Minä luulen että sinä ja kaltaisesi öyhöttäjät ovat pitäneet MV-lehteä valtakunnan ykkösmediana jo pitkään, valitettavasti.
Eipäs mennä henkilökohtaisuuksiin. Minä luulen että sinä ja kaltaisesi öyhöttäjät ovat pitäneet MV-lehteä valtakunnan ykkösmediana jo pitkään, valitettavasti.
Ei kuulu. Asiakasta pitää arvostaa ja asiakkaan pitää myös arvostaa myyjää. Ylimielisyys ei asiaan kuulu, ei edes palveluammatissa. Ei myyjältä, ei asiakkaalta.No sinä nyt oletkin palveluammatissa, kuuluu vähän niinkuin työnkuvaan tuo.