Jaa. Itse en ole huomannut mitään eroa entiseen. Edes ulkonäössä.
Pikkaisen taitaa olla lihonnut? :P
Jaa. Itse en ole huomannut mitään eroa entiseen. Edes ulkonäössä.
Miksi YLE ei hommannut Sotshiin yhtään Meidän Pelin asiantuntijaa selostajaksi, studioon tai kommentaattaatoriksi? Tänään tuli kuin yhdestä suusta Antti Törmäseltä, Kai Suikkaselta ja Niki Juuselalta vaatimukset Venäjän mestarivalmentajalle Zidetula Biljaletdinoville nopeuttaa Venäjän avauspelaamista..
...Venäjä kiekotteli ja palautteli paljon omalla puolustusalueella...
2. Tämän palstan nimimerkit taas ymmärtävät jo suurimmalta osin avauspelaamisen varianssit, niitä ei meitä varten tarvitse erikseen kommentoida. (kts kohta 3)
3. Minun mielestäni olisi tärkeää jo kommentoinnin osalta siirtyä pois tuosta avauspelaamisen alleviivaamisesta, nämä asiat esim. Leijonilla on kunnossa.
Ilmeisesti sinulle ei selvinnyt, että juuri asiantuntijat, kommentaattorit ja selostaja Juusela kommentoivat avauspelaamista...
Ymmärsin hyvinkin, mutta sinä vaadit edellisessä viestissäsi katsojille lisäinfoa mm. Venäjän lähdöistä ja "Meidän Pelin" asiantuntijaa.
Mielestäni tämä on täysin tarpeetonta, satunnaiskatsoja ei tästä välitä/ymmärrä, me palstalaiset taas tuskin tarvitsemme ketään kertomaan, että "no nyt oli sellainen hidas lähtö".
YLE NYT PELISILMÄÄ:
Huomenna illalla ilmeisesti päällekkäin kaksi ottelua, josta ollaan näyttämässä Kanada-Latvia.
Suosittelisin vaihtamaan päälähetyksen tuohon huomattavasti kiinnostavampaan USA-Tshekki-peliin, kun kerran Sveitsi tippui farssimaisesti turnauksesta.
Mistä olet tälläistä tietoa saanut? Ainakaan teksti-tv:hen näytettävää ottelua ei ole merkitty ja Ylen nettisivujen kisaoppaassa Kanada-Latvia -pelin kohdalle ei ole mitään tv-kanavaa.
Mistä olet tälläistä tietoa saanut? Ainakaan teksti-tv:hen näytettävää ottelua ei ole merkitty ja Ylen nettisivujen kisaoppaassa Kanada-Latvia -pelin kohdalla ei ole mitään tv-kanavaa.
TV2:sella näytettiin huomisen ohjelmaa ja siinä tosiaan oli, että Kanadan peli tulee suorana ja CZE-USA koosteena tauoilla. Pakko olla joku virhe vain, ei siellä noin tyhmiä voida olla.
Äsken ruudussa vahvistettiin että Kanada-Latvia peli näkyy telkkarissa ja USA-Tšekki kooste tauoilla. Hyvä YLE.
Katsoitko Tshekki-Slovakia ottelun? Jos katsoit, niin kerro, mitä Tshekki teki paniikkitilanteessa, kun Slovakia tuli 4-3 tilanteeseen.
Yliarvioit rankasti JA:n nimimerkkien pelinymmärryksen tason. En ole nähnyt kuin harvoilta nimimerkeiltä (mm. J.Grönvall, erku) ymmärrystä avauspelaamisesta.
Mä ainakin tykkään, että näinpäin :)
Äsken ruudussa vahvistettiin että Kanada-Latvia peli näkyy telkkarissa ja USA-Tšekki kooste tauoilla. Hyvä YLE.
Mä ainakin tykkään, että näinpäin :)
Laitetaan tännekkin.
Eli löytyykö mitään sovellusta Nokia Lumia 800 -puhelimelle, jolla vois matsia livenä seurata?
YLE:llä on Sotshi Areena mobiilisovellus.
Ainakin Android-tabletilla pelitti äsken ihan mukavasti, mitä selostus nyt vähän pätki. Huomenna voi tietysti olla "hieman" suurempi kuormitus.
Lumia 800:ssa on mielestäni Windows Phone 7.8, eli artikkelin mukaan ei skulaa. Toimisko NokiaTV?
Edit: Ilmeisesti :)
Lumia 800:ssa on mielestäni Windows Phone 7.8, eli artikkelin mukaan ei skulaa. Toimisko NokiaTV?
Edit: Ilmeisesti :)
En katsonut, koska katsoin Sveitsin rimpuilua, mutta koska kyseessä olet sinä ja tunnen agendasi, näen kristallipallosta Tshekin kontrolloineen kiekkoa, lähteneen hitaasti ja palautelleen paljon kiekkoa omalle alueelle.
Vai olisiko sittenkin niin, että jonkun ollessa eri mieltä sinun tai nimimerkki P.Sihvosen kanssa, niin hänet tuomitaan yksipuolisesti peliä ymmärtämättömäksi..? Sinusta en ole ihan varma, mutta P.Sihvosen kohdalla tämä pitää sataprosenttisesti kutinsa.