Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tässä ketjussa voitaisiin keskustella Ylen toiminnasta Lontoossa ja muutenkin enemmän mediaan viittaava keskustelu voitaisiin sijoittaa tänne. Ylehän lähettää kohtuullisen kattavasti niin televisiossa kuin radiossakin Yle Puheen puolella ohjelmaa ja eri lajeja on heti näin kisojen alkuun ollut mukavasti esillä. Studiotoiminta on ollut selkeää ja mielestäni yleisradiolle sopivan rentoa, kun esimerkiksi Riihilahti ja Juusela innostuvat heittämään keskenään läppää. Petra Mantereella on jatkoajassa vahva kannatus ja Kristiina Kekäläinenkin on miellyttävä tv-kasvo ruudussa. En muista sulkapallon selostajan nimeä, mutta mies oli oikeasti selkeä puheissaan, mutta osasi samalla kertoa lajista teknisiä/taktisia asioita sellaiselle katsojalle, kuka sulkapalloa ei välttämättä ole niin paljon seurannut. Hoopi ja Vesa Hanski klaaraavat uinnit kokemuksella ja Hanski on muutenkin ihan hyvä kommentaattori ollut, minulle tosin melko uusi tv-kommentaattori. Hiltusen Karille sopivan hidastempoinen painonnosto sopii hyvin, missä äänijänteitä ei pahemmin koetella. Yleisradion nettisivutkin ovat koko ajan mukana olympialaisissa ja hyvä, että streameja eri lajeihin on myös järjestetty, joita ei pystytä/ehditä näyttämään.
Kaj Kunnas on aina mielenkiintoinen toimittaja ja hänen juttusarjaansa on mukava seurata, mikä kertoo olympialaisista erilaisin lontoolaisin näkökulmin kuten nigerialainen taksikuski, protestoijat yms. Mukanahan tässä oli puolestaan Aki Riihilahti.
Moitteita tähän mennessä kertyy mun puolesta oikeastaan avajaisista, jotka nyt ovat meiningiltään jo täyttä euroviisua muutenkin, mutta Hoopi ja Hiltunen saivat etenevällä väsymyksellään ja tilanteisiin sopivalla sekoilulla katsojalle varmasti aika sekavan kuvan koko sirkuksesta. Miehet eivät ihan kartalla koko ajan olleet nimien, ihmisten ja käännösten kanssa ja mulle tuli ainakin sellainen tunne etteivät he edes tajunneet tuota olympiatulen-sytytys casea mitenkään. Tottakai mukavaa ja perinteikästäkin, kun vanhat dinot vetävät rutiinilla olympialähetystä niin kuin monet olympialaiset aikaisemminkin, mutta tietyt lieveilmiöt tästäkin tulevat. Molemmat toki ovat Yleisradion vanhoja kehäkettuja ja edelleen osaavat selostuksen lajista riippuen hyvin. Ai että, kun Bubi Wallenius saataisiin vielä johonkin lajiin ääneen bubismeillaan...
Noh, johdanto tehty. Keskustelut rullaamaan.
Kaj Kunnas on aina mielenkiintoinen toimittaja ja hänen juttusarjaansa on mukava seurata, mikä kertoo olympialaisista erilaisin lontoolaisin näkökulmin kuten nigerialainen taksikuski, protestoijat yms. Mukanahan tässä oli puolestaan Aki Riihilahti.
Moitteita tähän mennessä kertyy mun puolesta oikeastaan avajaisista, jotka nyt ovat meiningiltään jo täyttä euroviisua muutenkin, mutta Hoopi ja Hiltunen saivat etenevällä väsymyksellään ja tilanteisiin sopivalla sekoilulla katsojalle varmasti aika sekavan kuvan koko sirkuksesta. Miehet eivät ihan kartalla koko ajan olleet nimien, ihmisten ja käännösten kanssa ja mulle tuli ainakin sellainen tunne etteivät he edes tajunneet tuota olympiatulen-sytytys casea mitenkään. Tottakai mukavaa ja perinteikästäkin, kun vanhat dinot vetävät rutiinilla olympialähetystä niin kuin monet olympialaiset aikaisemminkin, mutta tietyt lieveilmiöt tästäkin tulevat. Molemmat toki ovat Yleisradion vanhoja kehäkettuja ja edelleen osaavat selostuksen lajista riippuen hyvin. Ai että, kun Bubi Wallenius saataisiin vielä johonkin lajiin ääneen bubismeillaan...
Noh, johdanto tehty. Keskustelut rullaamaan.
Viimeksi muokattu: