Hohhoijaa taas noita Saarisen juttuja, Yzerman haastattelussa ja yksi kysymys Kanadan joukkueesta ja kaksi ihan ihmeellistä kysymystä Suomen joukkueesta. Pikkaisen siinä Yzermankin naureskeli kysymyksille, mutta kohteliaasti kuitenkin vastasi.
Saarisesta piti laittaa taas palautetta, ei tuota vitun Kummelia jaksa katsoa.
Hohhoijaa taas noita Saarisen juttuja.
Alkaa pikkuhiljaa jo itkettämään Jussi "mägGaiver" Saarisen jutut. "Onhan Suomi todella hyvä kiekkoma?" "Onko Suomella laadukas sentteriosasto?" Yzellä kesti hyvin pokka siihen nähden, miten esim. minulla olisi kestänyt. Kauan se saa siellä hääriä?
Saarinen on jutuissaan Sporden tasolla. Ehdotan, että Saarinen nimitetään Keisariksi, kun itse Mestari on jo Sporde.
Noin muuten vetää kyllä niin yhdentekevää diibadaabaa että oksat pois. Ja suukin liikkuu ärsyttävästi puhuessa.
Voi että minua on alkanut ärsyttää tämä Sinuhe egyptiläinen siellä studiossa.
Omasta mielestäni studiossa pitäisi Suomen peleissä olla Kekäläinen-Tamminen kaksikko. Erittäin hyvää kommentointia eilenkin.
Tuo kyllä hävetti ihan kunnolla. Hitto, Steve oli ihan ämpyränä että mitä se häneltä kyselee Suomen asioita. Idioottimaisia kysymyksiä siinä mielessä myös että Yzeltä olisi voinut kysyä miljoonaa kiinnostavampaakin asiaa kuin että harmittaako Ollia jos ei tule peliaikaa. Varsinkin kun niihin kysymyksiin oli jopa ollut mahdollisuus saada järkeviä vastauksia.Alkaa pikkuhiljaa jo itkettämään Jussi "mägGaiver" Saarisen jutut. "Onhan Suomi todella hyvä kiekkoma?" "Onko Suomella laadukas sentteriosasto?" Yzellä kesti hyvin pokka siihen nähden, miten esim. minulla olisi kestänyt.
Minua on aina ihmetyttänyt suomalaisten urheilutoimittajien kysymykset. Asia on ollut aina sama. Ne kymysykset kun ovat todella usein sellaisia, että arvata saattaa, mitä pelaaja vastaa. Kyllä minuakin pelaajana vituttaisi pelin jälkeen tulla vastailemaan itsestäänselviä vastauksia.
Oliko tämä jo täällä?
http://www.yle.fi/media/asxgene.php?file=tvurheilu/110508URW_PN_martin_stlouis.wmv
Jäätävää...