Orvo Muusi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Yle näyttää Suomen potkupallopelit 4K:na. Yle kokeilee 4K-laatua Areenan suorissa lähetyksissä – näillä laitteilla näet Huuhkajien pelit huippulaadulla
Yle näyttää Suomen potkupallopelit 4K:na. Yle kokeilee 4K-laatua Areenan suorissa lähetyksissä – näillä laitteilla näet Huuhkajien pelit huippulaadulla
Taisi tämä 4k-optio olla vain TV-sovelluksissa. Toki muut Areenan parannukset (25fps->50fps ja bitrate 2,4Mbs->4Mbs) tulevat myös CC:lle.Harmi ettei CC ultra ole tuettujen laitteiden listalla. Tai ainakaan itse ole huomannut.
Taisi tämä 4k-optio olla vain TV-sovelluksissa. Toki muut Areenan parannukset (25fps->50fps ja bitrate 2,4Mbs->4Mbs) tulevat myös CC:lle.
Suorien lähetysten laatu paranee Yle Areenassa – Huuhkajien peleissä kokeillaan 4K:ta
Yle Areena parantaa suorien lähetysten laatua.yle.fi
No ainakin Telian ja Sanoman leireistä tuli räiskyvät ablodit sille että Yle tarjoaa ilmaiseksi (verovaroilla kustannettua) 4K laatua, ja nämä muut pelurit joutuvat ottamaan hinnan ja usein jäämään HD tasolle. Eipä silti useat kanavat ajavat antenniin vielä SD-laatua vuonna 2021, vtu.Yle näyttää Suomen potkupallopelit 4K:na. Yle kokeilee 4K-laatua Areenan suorissa lähetyksissä – näillä laitteilla näet Huuhkajien pelit huippulaadulla
Onhan tuo tekniikka suorissakin lähetyksissä todettu jo aikaa sitten toimivaksi (Viaplayn jalkapallo sekä kaapelissa että netin kautta). Suurin ongelma lienee halutaanko sitä tarjota. Joskus olen kysellyt Cmorelta miksei tarjota 4K-sisältöä niin vastasivat että kysyntähän sen määrittää ja ilmeisesti sitä ei Suomessa ole tarpeeksi. Yle toki hieman eri asia kun verovaroilla toimii.Eiköhän ton futis kokeilun idis ole testata toimivuutta ennen Tokion kisoja (jos tulevat). Sit varmaan jotain Suomalaisia kiinnostavia lajeja tulee areenaan 4k:na jne. Toivottavasti testi sujuu ongelmitta ja siirtyminen 4k aikaan pikkuhiljaa alkaa. Jatkossa kuvaus kalusto ja omat tuotannot sitten 4k laatuisina, vai mitä yle?!
Ihan jännää menoa, olen kolmannessa osassa. Sinänsä ei tuo musiikki nappaa eikä ole ikinä napannut, mutta onhan tuossa jotain hienoa tinkimätöntä omaleimaisuutta että pakko uteliaana ihailla/arvostaa. Ja jos tuolla porukoissa nyt joitain sairaitakin pyörii niin millä elämän alalla ei pyörisi.Areenassa on todella mielenkiintoinen 4-osainen dokumenttisarja norjalaisesta black metalista.
Sama täällä. Itse musiikkityyli ei enää kauheasti kiinnosta. Teini-iässä toki tuli kuunneltua.Ihan jännää menoa, olen kolmannessa osassa. Sinänsä ei tuo musiikki nappaa eikä ole ikinä napannut, mutta onhan tuossa jotain hienoa tinkimätöntä omaleimaisuutta että pakko uteliaana ihailla/arvostaa. Ja jos tuolla porukoissa nyt joitain sairaitakin pyörii niin millä elämän alalla ei pyörisi.
Myrkyllisen hienosti. Siitä lähti liikkeelle prosesseja, jotka ovat päättyneet Trumpiin. Eikä Reagan ollut mikään tyhmä mies siltikään, outo tapaus.Mielenkiintoisia jaksoja ja on sanottava että Reagan hoiti hienosti roolinsa pressana.
Eli antoi 'ammatti-ihmisten' hoitaa päätöksenteot, itse vaan hymyili ja vilkutteli kansalle.
Tuli lähes yhdellä istumalla tämä katsottua ja oli kyllä taattua Jimmy McGovern laatua. Hienoa että BBC tekee näitä ja Yle tuo tuoreeltaan meille nähtäväksi.Areenasta löytyvä Time on erinomainen vankilaan sijoittuva kolmiosainen minisarja. Pääosassa ovat Sean Bean ja Stephen Graham, käsikirjoittajana laadun aina takaava Jimmy McGovern. Ei välttämättä tuo kamalasti uutta vankilagenreen, sillä mukana on toki aineksia OZ:ista ja toisaalta ehkä vähän myös Shawshank Redemptionista, mutta oli lopulta niin hieno kokonaisuus ettei voi muuta kuin suositella.
Olisi voinut mennä tv-sarjaketjuunkin tämä.
Areenasta löytyvä Time on erinomainen vankilaan sijoittuva kolmiosainen minisarja. Pääosassa ovat Sean Bean ja Stephen Graham, käsikirjoittajana laadun aina takaava Jimmy McGovern. Ei välttämättä tuo kamalasti uutta vankilagenreen, sillä mukana on toki aineksia OZ:ista ja toisaalta ehkä vähän myös Shawshank Redemptionista, mutta oli lopulta niin hieno kokonaisuus ettei voi muuta kuin suositella.
Erinomainen suositus tämä! Todella autenttista ja huikein näyttelijöin siivitettyä draamaa, joka piti otteessaan. Kotisohvalla käytiin tunneskaalaa läpi laidasta laitaan.Areenasta löytyvä Time on erinomainen vankilaan sijoittuva kolmiosainen minisarja. Pääosassa ovat Sean Bean ja Stephen Graham, käsikirjoittajana laadun aina takaava Jimmy McGovern. Ei välttämättä tuo kamalasti uutta vankilagenreen, sillä mukana on toki aineksia OZ:ista ja toisaalta ehkä vähän myös Shawshank Redemptionista, mutta oli lopulta niin hieno kokonaisuus ettei voi muuta kuin suositella.