Cheekin musiikki on eittämättä paskaa mutta helvetin vaikea siltä on täysin välttyä, jos meinaa Suomessa toisinaan ihmisten ilmoillakin liikkua.
En haluaisi liikkua yhtään ylimääräistä ihmisten ilmoilla enkä liiku jos ei ole pakko työn, ravinnon ja muiden välttämättömien tarvikkeiden hankkimisen tai kulttuurin/viihteen (leffat, teatteri, konsertit jne) takia. Missään nimessä en vietä aikaani baareissa, kuppiloissa tai epämääräisissä diskoteekeissa jossa voisin törmätä esimerkiksi Cheekin musiikkiin. Radiota en kuuntele koskaan, mainoskanavia en katso kuin muutaman kerran vuodessa (MM-kisat ovat valitettavasti MTV3:lla, joskus aniharvoin voi myös tulla joku tärkeäksi mieltämäni ohjelma) ja Ylen kanavilta ei Cheekiä tule. Tosin en edes katso Ylen kanaviakaan ns. livenä kuin poikkeuksellisesti, valtaosa tv-katselustani tapahtuu nykyisin Areenan kautta jälkikäteen.
En ole koskaan katsonut sekuntiakaan esimerkiksi Vain Elämää -ohjelmaa tai mitään muutakaan vastaavaa. Luulen nähneeni pakosta katkelman Idolsia joskus 2000-luvun alkuvuosina, silloinkaan kanavan valitsijana en ollut minä enkä ollut omassa kodissani.
En enää kaipaa normaalia tv-lähetystoimintaa ohjelmaformaatteineen ja lähetyskaavioineen, enkä ole vuosiin kaivannut radiota ollenkaan. Lienenkö tässä asiassa yksin?
Cheekin ääntä olen muuten kuullut aikoinaan, kun Cheek oli Finnairin mainoksessa ja mainos pyöri elokuvateattereiden alkumainoksien joukossa eikä siltä voinut oikein välttyä. Siinä Cheek höpisi jotain sekavaa omakehun tapaista ja matkusti Finnairin koneella.