Yksin oot sinä ihminen mielipiteesi kanssa

  • 55 663
  • 363

sinikettu

Jäsen
Entä kuinka moni suomalainen tuntee samoin?
Riippuu mistä roikkuu. Jos Putinin tehtäväksi katsotaan maan identiteetin ja voimakkuuden vahvistaminen, niin varmaan aika moni, minä mukaanlukien.

Onko tämä muuten tunteet-ketju vai mielipide-ketju? Mielipiteitä voi olla ilman kummempia tuntemuksia ja tuntemuksia voi olla ilman kummempia mielipiteitä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Metallia on tylsä bändi. Melkeen turpaani sain kun tämän kerroin Kuopion Henry's pubissa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minusta tuntuu, että 100 miljoonaa venäläistä on kanssasi samaa mieltä,

Minusta vähön tuntuu, ettei tähän ketjuun ole tullut vielä yhtään uniikkia mielipidettä. Jotain keleen xbox-pleikkari tai pepsi-coca-cola-väännöt eivät ole mitään alakulttuurien mielipiteitä, vaan niin mainstreamia kuin olla ja voi.

Noh noh prkl! Mites meikän Alanis Morrissette -mielipide? Toki mielipide on jo muuttunut mutta silti.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Turha Kaukalo Ei se kovin uniikki ole, olisin silloin joskus Alanikselle antanut. En toki minäkään enää.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Metallia on tylsä bändi. Melkeen turpaani sain kun tämän kerroin Kuopion Henry's pubissa.
Eikai Kuopion Henkassa nyt turpaan voi saada, niin leppoisa paikka? :o

Mitä Metallican tylsyyteen tulee, niin tuskin olet yksin tuon mielipiteen kanssa. Itsellä kuuluu all time -suosikkeihin, mutta voin silti myöntää että karkeasti n. puolet tuotannosta on kyllä ihan paskaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eikai Kuopion Henkassa nyt turpaan voi saada, niin leppoisa paikka? :o

Mitä Metallican tylsyyteen tulee, niin tuskin olet yksin tuon mielipiteen kanssa. Itsellä kuuluu all time -suosikkeihin, mutta voin silti myöntää että karkeasti n. puolet tuotannosta on kyllä ihan paskaa.

No ei nyt ainakaan 80-luvun tuotanto oo paskaa. Oot väärässä jos oot sitä mieltä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hesan IFK:n mies ei nyt lähe tolle linjalle.

Kuulun vähemmistöön kun sanon että A Matter of Life and Death on Iron Maidenin paras levy.

Joo en lähe.

Löytyisikö ihmiseläin, jonka mielestä Metallican paras plätty on St. Anger? Niitä Load-faneja tunnetusti on, mutta entäpä tämä St. Anger.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Löytyisikö ihmiseläin, jonka mielestä Metallican paras plätty on St. Anger? Niitä Load-faneja tunnetusti on, mutta entäpä tämä St. Anger.
Mulla on työkaveri joka hehkuttaa St. Angeria, tykkää niistä räkäisistä autotallisaundeista. Ei se nyt ole tainnut koskaan sanoa että se Metallican paras levy olisi, mutta on kuitenkin ihan oikeasti kehunut tuota levyä. Toki ihan pointtinsa tuossa on että ne räkäiset autotallisaundit on ihan metkat, mutta mutta...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulla on työkaveri joka hehkuttaa St. Angeria, tykkää niistä räkäisistä autotallisaundeista. Ei se nyt ole tainnut koskaan sanoa että se Metallican paras levy olisi, mutta on kuitenkin ihan oikeasti kehunut tuota levyä. Toki ihan pointtinsa tuossa on että ne räkäiset autotallisaundit on ihan metkat, mutta mutta...

Mäkin oon hehkuttanut juuri noista syistä, muttei se tosiaan paras ole. Viidenneksi paras ehkä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mäkin oon hehkuttanut juuri noista syistä, muttei se tosiaan paras ole. Viidenneksi paras ehkä.
Mä oon joskus sanonut enemmän tai vähemmän puolitosissaan että Death Magnetic on parempi levy kuin Black Album. Ehkä se onkin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
CMX on yliarvostettua sitä itseään.

Et ole mielipiteesi kanssa suinkaan yksin tässä asiassa. Leegio on minun nimeni, sillä meitä on monta, sanotaan jo Raamatussakin ja sillä tarkoitetaan melko varmasti kaikkia meitä, joiden mielestä CMX on yliarvostettua sitä itseään.

Lisäksi Yrjänä on kehno runoilija.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Et ole mielipiteesi kanssa suinkaan yksin tässä asiassa. Leegio on minun nimeni, sillä meitä on monta, sanotaan jo Raamatussakin ja sillä tarkoitetaan melko varmasti kaikkia meitä, joiden mielestä CMX on yliarvostettua sitä itseään.

Lisäksi Yrjänä on kehno runoilija.

Näin on.

Löytyisikö ylioppilastutkinnon suorittanutta, joka diggaisi Bon Jovista ei-ironisesti?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Näin on.

Löytyisikö ylioppilastutkinnon suorittanutta, joka diggaisi Bon Jovista ei-ironisesti?

On sillä muutama kelpo biisi, vaikka ylioppilastutkinnon olenkin suorittanut. Tarttuvaa stadionrokkia, joista alkoi pyytämättä ja yllättäen heti soimaan parin rallin kertosäe päässä. Niitä on Bon Jovi aina osannut tehdä, kertosäkeitä nimittäin. Hakkaa oikeastaan mennen tullen ison osan nykypäivän jäähalli-kokoluokan artisteista.

En ole koskaan kuullut yhtään ainutta Cheekin biisiä enkä haluakaan kuulla, koska oletan niiden olevan paskaa. Pääseeköhän sillä tähän ketjuun? En ole myöskään kuullut Elastista, Mikael Gabrielia enkä mitään helvetin Nikke Ankaraa. JVG:tä olen valitettavasti kuullut väkisin, sitä soitettiin joskus MM-kisojen yhteydessä tv-lähetyksissä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eutanasia on laillistettava.
Geenimuunnellut ruoat on saatava kuluttajien käsiin mahdollisimman nopeasti.
Sotiminen on välttämätöntä ihmiskunnan kehitykselle.
 
Suosikkijoukkue
KK
Olen aina oikeassa. Kukaan ei ole kanssani samaa mieltä, mutta he ovatkin väärässä. En myöskään ole besserwisser vaikka minulla on joka aiheeseen oikea vastaus odottamassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös