Yhdysvaltojen mielenosoitukset ja mellakat

  • 268 901
  • 2 009

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Vajaa 40 minuuttia ulkonaliikkumiskieltoon ja samaan aikaan pimeys valtaa Washingtonin.

Olen aina rakastanut valojuovaluoteja yössä ja napalmin tuoksua aamunkoitossa.

O say, can you see, by the dawn’s early light,

And the rockets’ red glare, the bombs bursting in air!
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Miksi nuo poliisit eivät ota tuota Pelosi is satan lakanaa pois tuosta virka-auton tuulilasista? Eikö heillä ole lupaa liikkua kuin äärimmäisessä tilanteessa?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Tuli vaan mieleen, että mikäköhän olisi paras mahdollinen ajankohta Kiinalle ottaa Taiwan haltuun, ja Venäjän ajella tankkinsa Valko-Venäjän rajan yli...?
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Täähän on vähän kuin Vanhan valtaus. Tästä puhutaan nostalgisesti tulevaisuudessa.
Vähän kuin Vanhan valtaus.

Vähän kuin olisin vallannut eduskuntatalon ja vaatisin päästä presidentiksi ennen kuin Jaana Pelkonen, Tanja Karpela ja Susanna Koski ovat tulleet antautumaan minulle.

Jos syyttäjä tätä kysyy, niin näin en sanonut enkä ajatellut.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Puolustusministeri on ilmoittanut että Pence valtuutti kansalliskaartin käytön kun Trump ei sitä tehnyt.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tuli vaan mieleen, että mikäköhän olisi paras mahdollinen ajankohta Kiinalle ottaa Taiwan haltuun, ja Venäjän ajella tankkinsa Valko-Venäjän rajan yli...?
Ja Ruotsilla vallata Ahvenanmaa... ?

Nyt hereillä siellä melontajoukkojen vastapuolustuksessa, saatana! :D
 

redpecka

Jäsen
Vähän kuin Vanhan valtaus.

Vähän kuin olisin vallannut eduskuntatalon ja vaatisin päästä presidentiksi ennen kuin Jaana Pelkonen, Tanja Karpela ja Susanna Koski ovat tulleet antautumaan minulle.

Jos syyttäjä tätä kysyy, niin näin en sanonut enkä ajatellut.
Niin, jokaisella on varmaan motiivinsa ja ovat ylpeitä teoistaan, kertovat kiikkustuolissa tarinoita jälkipolvilleen.

Itse olisin ennemmin Vanhanvaltaaja kuin tuolla.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
30 minsan päästä siellä alkaa ulkonaliikkumiskielto. Jännä nähdä mitä sitten tapahtuu.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United

ijuka

Jäsen
Jos itse maksat PAFin ja Taffelin verotulot, niin antaa mennä vaan.
Niin, suurin arvo ahvenanmaalla on että on kunnallisverovapaa niin yritykset pykäävät tehtaitaan sinne. Mutta sama tehdä jostain muusta kunnasta verovapaa.


Mut niin itse asiasta, mielestäni selvästi maanpetos Trumpin osalta, aseelliseen vallankaappausyritykseen yllyttäminen. Muistaakseni kuolemantuomio oli niissä se tyypillinen USA:ssa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Jos itse maksat PAFin ja Taffelin verotulot, niin antaa mennä vaan.
Ahvenmaalle kärrätään sen verran rahaa vuosittain, että Valtiovarainministeriön mukaan maakunnan syöttäminen ja juottaminen maksaa noin 100 miljoonaa vuodessa muille. Menot on reilut 300 miljoonaa ja tulot 200 miljoonaa
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt olisi Kiinalla tuhannen taalan paikka vallata Taiwan ja Venäjällä vallata vaikkapa Valko-Venäjä.

Tämä kävi mielessä ja tällaisina hetkinä niitä maailmanpoliittisia valtasuhteita on mahdollista heiluttaa. Samaten kävi mielessä mitähän naapurin hakkerit keksii.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hexa

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Jos Trump antaa Ahvenanmaasta vaihdossa Grönlannin, niin kyllä kaupat kannattaisi tehdä. Ilmaiseksi ei kyllä anneta.
Korotan Alaskalla. Sekin menee läpi, jos vaan ehditään sopia kauppa viimeistään huomenna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös