Näytti tulevan.Ei kai voinut tulla yllätyksenä että DT usuttaa porukan marssimaan kongressiin?
Näytti tulevan.Ei kai voinut tulla yllätyksenä että DT usuttaa porukan marssimaan kongressiin?
Näytti tulevan.
Sen saa viedä laittamalla laivalastin Volvoja ja Polestareja vaihdossa...Ja Ruotsilla vallata Ahvenanmaa... ?
Nyt hereillä siellä melontajoukkojen vastapuolustuksessa, saatana! :D
Jos itse maksat PAFin ja Taffelin verotulot, niin antaa mennä vaan.Siitä vaan, antaisin aivan ilman vastarintaa.
Pahimmillaan tuomiot voi antaa vallankaappausyrityksestä, mutta tuskin tuosta kuolemantuomiota jaetaan, yli 10v vankilaa ainakin.
Sellainen pienen typerän hassuttelun jälkeinen herääminen 20 v. tuomioon saataa jopa johtaa siihen, että ei enää äänestä Trumppia sen jälkeen.Mika Aaltolalta vähän paremmin puettuna:
Niin, suurin arvo ahvenanmaalla on että on kunnallisverovapaa niin yritykset pykäävät tehtaitaan sinne. Mutta sama tehdä jostain muusta kunnasta verovapaa.Jos itse maksat PAFin ja Taffelin verotulot, niin antaa mennä vaan.
Ahvenmaalle kärrätään sen verran rahaa vuosittain, että Valtiovarainministeriön mukaan maakunnan syöttäminen ja juottaminen maksaa noin 100 miljoonaa vuodessa muille. Menot on reilut 300 miljoonaa ja tulot 200 miljoonaaJos itse maksat PAFin ja Taffelin verotulot, niin antaa mennä vaan.
Niin, suurin arvo ahvenanmaalla on että on kunnallisverovapaa niin yritykset pykäävät tehtaitaan sinne. Mutta sama tehdä jostain muusta kunnasta verovapaa.
Nyt olisi Kiinalla tuhannen taalan paikka vallata Taiwan ja Venäjällä vallata vaikkapa Valko-Venäjä.
Korotan Alaskalla. Sekin menee läpi, jos vaan ehditään sopia kauppa viimeistään huomenna.Jos Trump antaa Ahvenanmaasta vaihdossa Grönlannin, niin kyllä kaupat kannattaisi tehdä. Ilmaiseksi ei kyllä anneta.
Jos mennään vielä pidemmälle, niin miksi kongressin alueella ei ollut jo valmiiksi korkeimman tason suojelua, kun lähistöllä valtava aggressiivinen mielenosoitus ja molemmissa kamareissa kaikki edustajat sekä varapresidentti paikalla? Joku voisi tätäkin epäillä tietoiseksi...Joku voisi epäillä että Trump tietoisesti ei kansalliskaartia paikalle käskenyt, ihan vain koska tuo mobi oli hänen viimeinen toivonsa.
Onko tietoa kuka se oli?NBC:n streemissä juuri ilmoittivat, että tämä ammuttu nainen on varmistetusti kuollut.