Trump voi pakottaa Ukrainan rauhaan uhkaamalla ettei apupaketteja enää tule. Sehän ei toki ole hyvä uutinen vaikka sotiminen loppuisi, koska tarkoittaisi Venäjän voittaneen itselleen maa-alueita Ukrainalta, minkä jälkeen Venäjä siirtää silloin vain katseensa muualle.Vai loppuuko?
Mä olen todella pessimistinen. Silti ajattelin Capitolin valtauksen jälkeen Trumpin lorun olevan lopussa. Väärässä olin.
Jep. Nyt sitten nähdään ne Trumpin Ukraina- kortit, ja eiköhän sieltä ysihai paljastu. On toki mahdollista, että johonkin surkeaan rauhaan Ukrainan kannalta saattaa päätyä, mutta tuo ei tosiaan tarkoita "sodan" loppumista. Pystyn kyllä propsit antamaan Trumpille, jos sodan lopettaa kunnon turvatakuiden kera Ukrainalle, mutta mikään "aselepo" nykyisille linjoille ei semmoinen suoraan ole.Uskotko oikeasti tähän? Vaikka USA lopettaisi Ukrainan kaiken tukemisen, niin ei se sotaa lopeta. Ei miehityshallintokaan tarkoittaisi, että sota loppuu.
Vaiko lähi-idän tilannetta? Noh, uskon kun näen.
Ollaanko seurattu samaa vaalia?Se oli siinä!
Aina ilon ja onnenpäivä, kun umpivassari saa selkäänsä äänestyksessä.
Ei siinä, että Trump mikään hyvä valinta oli, mutta kahdesta paskasta toinen oli valittava…
Ei tullut yllätyksenä. Olin jo valmistautunut tähän.Vähän kyllä yllättää että tää tulee niin monilla ihmisille yllätyksenä. Trump kuitenkin esim vedonlyöntisivuilla ollut suosikki jo kuukausia.
Ja Venäjä aikanaan valtaa koko Ukrainan. Jos nyt mitään rauhaa edes tulee. Millä Trump Venäjää pakottaa? Ilkeillä sanoilla?Trump voi pakottaa Ukrainan rauhaan uhkaamalla ettei apupaketteja enää tule. Sehän ei toki ole hyvä uutinen vaikka sotiminen loppuisi, koska tarkoittaisi Venäjän voittaneen itselleen maa-alueita Ukrainalta, minkä jälkeen Venäjä siirtää silloin vain katseensa muualle.
More like one in a million.Just nyt about 91-9.
Kyllähän demokraatit tämän täysin tyrivät, nimeämällä Bidenin alun perin ehdolle.... Sirkusta taas tiedossa.Bidenin syytä kaikki. Miksi se vanha höperö väen väkisin edes kampesi itsensä ehdolle.
Mitäpä lottoat?Bidenin syytä kaikki. Miksi se vanha höperö väen väkisin edes kampesi itsensä ehdolle.
Tuhosi kyllä tehokkaasti oman historiansa. Aiai.Bidenin syytä kaikki. Miksi se vanha höperö väen väkisin edes kampesi itsensä ehdolle.
Tähän vielä, että kun minäkin Tälleen Jatkistermein "umpivassarina" olen huolissani esim naisten urheilusta, alaikäisten transhoidoista ja muutenkin siitä että tietyt aktivistit haluavat suunnilleen kieltää biologian, niin ymmärrän että vähänkään konservatiivisemmille ihmisille tuo on vielä suurempi asia. Ongelma on nimenomaan siinä, että rajaa ei osata vetää mihinkään tai oikeastaan edes aidosti keskustella asioista, koska puolue määrittää mustavalkoisesti "kumpaa mieltä olet"Itse uskon että tuo identiteettipolitiikan nousu on ollut ratkaisevassa asemassa. Kaksipuoluejärjestelmän ongelma korostuu. Demokraattien on käytännössä pakko kannattaa identiteettipolitiikkaa ja esim tällä hetkellä sitä rajaa ei olla vedetty mihinkään (esim vaikka transurheilijoiden ja naisten pukuhuonetilojen) suhteen. Nuo asiat ovat olleen paljon esillä esim tiktokissa ja youtubessa, oletan että muuallakin.
Nämä asiat eivät kärjistyneet yhtä paljon neljä vuotta sitten.
Haukkuu sitä kääpiöksi. Siinäpä sen aseet onkin. Mutta eihän se edes hauku, kun on niin mukava kaveri ja luotettava.Ja Venäjä aikanaan valtaa koko Ukrainan. Jos nyt mitään rauhaa edes tulee. Millä Trump Venäjää pakottaa? Ilkeillä sanoilla?
Kukas se umpivassari on? Kysympä vaan. Surkeasti kävi tällä kertaa USA:ssa.
Täysin samaa mieltä kanssasi. Juuri keskusteltiin samasta asiasta. Amerikassa on selvästi kansa jakautunut kahtia. Järjen ääntä ei kuunnella.Bidenin syytä kaikki. Miksi se vanha höperö väen väkisin edes kampesi itsensä ehdolle.
Joo, kuulostaa aika katkeralta vuodatukselta. Ei kukaan järjissään oleva ihminen elä vapaaehtoisesti pelkästään itseään ajattelevan persenaaman kanssa.Noista muista minulla kohdista en osaa sanoa, mutta parisuhteessa ei ainakaan meillä liialle itsekkyydelle ole sijaa. 11 vuotta yhdessä ja hyvin menee sillä saralla.
Sekin on tässä riskinä. Euroopan pitää tehdä enemmän. Valitettavasti Euroopan suurimpien maiden johdossa on vässyköitä, eikä Venäjä kiinnosta, koska on kaukana heistä.Ja Venäjä aikanaan valtaa koko Ukrainan. Jos nyt mitään rauhaa edes tulee. Millä Trump Venäjää pakottaa? Ilkeillä sanoilla?