Käsittääkseni silloin olisi pitänyt maksaa enemmän rahaa voittoina ulos. Toki Trumpin kerroin oli paljon suurempi, mutta tuskin sitä pelattiin niin paljon. Varma en toki ole.Miten se olisi vedonlyöntiyhtiöille ollut huonompi tulos, jos Clinton olisi voittanut?
Käsittääkseni silloin olisi pitänyt maksaa enemmän rahaa voittoina ulos. Toki Trumpin kerroin oli paljon suurempi, mutta tuskin sitä pelattiin niin paljon. Varma en toki ole.
Ne kertoimet asetellaan sillä tavalla, että talon kannalta on ihan sama kumpi voittaa. Vedonlyöjät eivät lyö vetoa vedonvälittäjiä, vaan toisia vedonlyöjiä vastaan.
Halonen on poliittinen broileri ja paistettu YYA-uunissa. Ammattipoliitikko, mutta siihen se jää. Esim Bushin solmionsuoristaminen johti siihen, että suomalaisilla poliitikoilla oli hyvin heikosti kysyntää keskustelemaan yhtään mistään Atlantin tuolla puolen eli poliittinen pelisilmä oli ja on edelleen heikko. Ja onhan tuo sanonut jakavansa Putinin arvot...Kyllä minä ymmärrän, että poliittiset näkemyksesi ovat kovin oikeistolaisia, mutta kyllähän sinunkin pitäisi tästä huolimatta olla jotenkin herkkä tunnistamaan poliittisen henkilön henkinen kyvykkyys ja asiaosaaminen. Ihan siis poliittisesta taustasta huolimatta. Yrittäisit edes.
Niin, Betfair veti noin 5%-6% välistä tuosta 200 miljoonan vaihdosta.
Koskahan saataisiin Suomeen samanlainen Pörssi tukemaan valtiontaloutta? .
joku joke?
Veikkaus (ja RAY) jakaa satoja miljoonia suomalaiseen urheiluun, taiteisiin ja kansalaistomintaan.
Veikkausvoittovarat jaetaan valtion talousarvion kautta opetus- ja kulttuuriministeriö toimialalle ja siitä on määrätty laissa. Esim vuonna 2016 valtion tulo- ja menoarvioehdotuksessa Veikkauksen edunsaajille esitetään jaettavaksi 537,4 M€ (Veikkauksen vuositulos 520,9 M€ + lisätuloutus jakamattomista voittovaroista 16,5 M€). taiteelle 233,3 M€ liikunnalle 147,6 M€ tieteelle 103,4 M€ nuorisotyölle 53,1 M€
Veikkauksella suomalaiset lyö suomalaisia vastaan ja raha kiertää kansan kesken. .
Nyt on suuri mahdollisuus saada kuuma sota, kun USA vetäytyy omaan kuoreensa, jos Trumpin jutut pitää paikkansa. Sinullakin on mahdollista päästä osalliseksi.Kyllähän tämä tietyllä tavalla on toivon päivä. Nyt on viime vuosina ollut vaarallisia merkkejä ilmassa sen suhteen, että ollaan saamassa uusi kylmä sota ja Clintonin kampanjan perusteella hän olisi vain vahvistanut tuota kylmän sodan asetelmaa.
Clintonin tappion syitä on tietty alettu jo ruotia, ja se varmasti kestää. Mutta jos katsoo ihan äänestäjäkuntia, niin kuokkaan tuli liikaa suhteessa Obaman rakentamaan kannatajakuntaan. Ehkä eniten ihmetyttää tuo, että Obama sai naisilta enemmän ääniä kuin Hillary. Samoin latinot erityisesti Floridassa olivat hyvin ratkaisevassa asemassa, siis se noin 30% osuus joka äänesti Trumpia.
278-212 tilanne nyt, neljää osavaltiota uupuu vielä.Mikä on Trumpin & Clintonin lopullisten valitsijamiesten määrä? Minkä verran ehdokkaat saivat lopulta ääniä?
Juuri näin. Aika moni tässäkin keskustelussa näkyy ajattelevan, että Clintonin kannattajat ovat olleet jonkun median sumutuksen vietävinä, ja vain he itse kriittisinä ajattelijoina ovat tienneet totuuden Hillarysta. Kerron salaisuuden: Tuo on ihan täyttä paskaa ja omaa kuvitelmaanne. Itse olen ainakin ollut tietoinen kaikista Hillaryn pääkupruista(varmasti kaikkea pientä, mitä en tiedä). Oman käsitykseni ja mielipiteeni olen kuitenkin muodostanut kokonaiskuvan mukaan, ja tuossa Hillary oli minulle heikkouksineen ja vahvuuksineen selvästi mieluisampi vaihtoehto. Toki ymmärrän, että keskiluokkaan vetosi nuo Trumpin työpaikkalupaukset, mutta näinköhän noita Trumpin lupauksilla syntyy.No eihän noissa(kaan) nyt kannata toimittajien tai muiden kanavahenkilöiden kotkotuksia kuunnella, vaan siellä olevien asiantuntijoiden. Aika monessakin haastattelussa tuli ilmi se, että Clinton on noista kahdesta aika paljon enemmän perillä politiikasta ja faktoista. Samana vuonna Brexit ja Trump... aika painajaismaisia äänestystuloksia!
Näyttää muuten vahvasti siltä, että Clinton saa kaikkinensa enemmän kansalaisten ääniä, joten republikaanit tekivät sen taas: voittivat oikeissa paikoissa.Mikä on Trumpin & Clintonin lopullisten valitsijamiesten määrä? Minkä verran ehdokkaat saivat lopulta ääniä?
Näyttää muuten vahvasti siltä, että Clinton saa kaikkinensa enemmän kansalaisten ääniä, joten republikaanit tekivät sen taas: voittivat oikeissa paikoissa.
Sama järjestelmä Suomeen, niin meillä olisi aina keskustalainen presidentti. USAn vaalipiirit piirretään uusiksi 2020(?), joten niihin ei kannattane liikaa koskea, koska homma pelittää hienosti republikaaneilla vaikka väestö pakkautuu koko ajan enemmän ja enemmän demokraattialueille.