Vakuutusyhtiöt eivät kelpuuta yli 100 milj.$:n lainoihin kiinteistöjä, vaan jotain muutakin pitäisi löytyä. Tässä Trumpin tapauksessa se nyt toki muutenkin on no brainer, kun on ollut vähän haasteita oikeiden arvojen kanssa.
Yleisesti ottaen onhan tuota Trumpin touhua ja hänen kulttiaan ihan järkyttävää seurata. Mutta ei se toisaalta mikään ihme ole, onhan Jenkeissä kaiken maailman kolmen markan evankelistat kusettaneet jengiltä taivaspaikkojen toivossa rahat vuosikymmenten ajan. Trumpin joukoissa yhdistyy sitten typeryys, epätoivo, koulutuksen ja sivistyksen puute, hyväuskoisuus, perinteisten arvojen kanavoiminen vääriin asioihin, ahneus ja oman edun tavoittelu ja mitä näitä nyt on.
Trump-sateenvarjon alla on keskenään hyvin erilaista jengiä ja jos mun pitäisi arvata, tämäkin tulee räjähtämään käsiin lähitulevaisuudessa. Nämä heavy userit nyt eivät rotsiaan enää käännä, mutta kun Trumpkin kuitenkin vanhenee joka päivä kuten me kaikki muutkin, ei välttämättä ole kovin kaukana se päivä, kun Trump pitää jollain korvata. Ja kuka uppoaisi noin keskenään erilaiseen jengiin? Näen ihan helpostikin sellaisen tulevaisuuden, että trumpistit alkavat lahdata toisiaan. Mikä ei tietenkään sinänsä välttämättä ole huono kaikille muille, mutta en mä nyt sellaista hyvänä suuntauksena kuitenkaan voi kokea. Osa noista Trump-faneista vaikuttaa ihan oikeasti syyntakeettomilta, että ei sekään nyt oikein ole, että vallanhimoissaan joku vähän enemmän radikaalimpi porukka heitä alkaa kyykyttämään.
Tuntuu todella typerältä kirjoittaa mitään tällaista, mutta itse en vain kykene näkemään USA:n tulevaisuutta kovin valoisana, kun Trumpin kaltainen kahjo on saanut jutuillaan noin paljon ihmisiä menettämään tolkun. Polarisointi lisääntyy, myös ihan ymmärrettävistä syistä, koska eihän trumpilaisiin mikään järki tehoa. En mäkään sellaisen jengin kanssa hengailisi. Turmion tiellä ollaan. Kaikkialla maailmassa.