Oranssi hyytelö, aivan helvetin huono pomo. Toivottavasti mulla ei ole koskaan noin surkeaa pomoa, toivottavasti minä en ole koskaan noin surkea pomo. Hyi hemmetti. Tuolla Oranssilla hyytelöllä on ollut mahdollisuus näyttää edes kohtuullista johtajuutta jo monta vuotta, viimeksi tällä viikolla, mutta mitä sitä turhaa... Chicken.Oranssia hyytelöä
Kai nuo kongressiin kävelijät ovat olleet kännissä ja huumeissa, kongressiin kävelessään? Kestokänni päällä? Kai poliisi oli ottanut verikokeet noilta, jotka on raahattu asemalle?
Bidenin hallinto saa varmasti selitellä maailmalla pitkään, että mitä ihmettä Amerikassa tapahtui. Varmaan heitä hävettää selitellä. Amerikkalaiset ovat joutuneet koko maailman naurunalaiseksi tällä viikolla. Puolet maailmasta on kauhuissaan, puolet maailmasta jatkaa nauramista pitkään! Tämä kaikki Oranssin hyytelön takia. Make America small again.
Luulen, että Bidenin virkaanastujaisissa nämä Trumpin mielenosoittajat eivät pääse 5 km:ia lähemmäs Valkoista taloa. Luulen, että he eivät pääse edes kotipaikoistaan lähtemään 5 km:ia kauemmas, FBI:n tehdessä poistoa johtohahmojen kohdalla. Amerikkalaisten ei kärsi tulla toista kertaa peräkkäin naurunalaisiksi.