Haiskahtaa vähän maanpetokselliselta toiminnalta tuommoinen.
Trumpille tulee ranne kipeäksi kun kirjoittelee viime päivinä noille kaikille armahduksen.
Haiskahtaa vähän maanpetokselliselta toiminnalta tuommoinen.
Tämä oli se viesti jota hain. Tämäkin oli vuodelta 2018 ja saman kirjoittajan toimesta.
Lukekaa ja ihmetelkään. En oikein tiedä mitä muuta sanoisin. Minä. olen. sanaton.
Aika heikko suoritus sinänsä, jos ura kesti vain pari kuukautta ja silti tuo on päässyt Ignore-listalleni. Olen laittanut sinne vain täysin varmat trollit enkä ketään muita.Eikös freedomin palstaura kestänyt sen pari kuukautta ja oli pelkkää Trump-trollausta joten en tiedä miksi kaivat kaverin viestit vuosien takaa? Trollille huomiota 2 vuotta palstapotkujen jälkeen?
Pitää ihan alkuun sanoa, että minä en muistanut kuka viestin oli kirjoittanut ja muistelin että kyseessä olisi ollut Klose #14. Minä en ole niin kiinnostunut ollut koskaan siitä, että kuka jonkun asian sanoo, vaan siitä että mitä hän sanoo. Tarkistin nyt että puolisen vuotta oli kestänyt. En tiedä oliko hän trolli vai tosisaan, enkä välitäkkään. En nimittäin usko, että hän oli tämän mielipiteensä kanssa ainoa, vaikkakin tällä palstalla ylivoimaisessa vähemmistössä. Ja viimeisenä, jos joku nauttii siitä, että hänen osoitetaan olleen about 100-0 väärässä, niin minun puolesta saa nauttia. Minäkin nautin. Ja Teppo nauttii.Eikös freedomin palstaura kestänyt sen pari kuukautta ja oli pelkkää Trump-trollausta joten en tiedä miksi kaivat kaverin viestit vuosien takaa? Trollille huomiota 2 vuotta palstapotkujen jälkeen?
Pitää ihan alkuun sanoa, että minä en muistanut kuka viestin oli kirjoittanut ja muistelin että kyseessä olisi ollut Klose #14. Minä en ole niin kiinnostunut ollut koskaan siitä, että kuka jonkun asian sanoo, vaan siitä että mitä hän sanoo. En tiedä oliko hän trolli vai tosisaan, enkä välitäkkään. En nimittäin usko, että hän oli tämän mielipiteensä kanssa ainoa, vaikkakin tällä palstalla vähemmistössä.
Minä tiedän että tämä on yleinen näkymys, mutta minulla on myös faktaa siitä, että se ei ole totuus.Muistan ajan hyvin kun ketjussa oli aina yksi nimimerkki kerrallaan trollaamassa Trumppia ja kun tämä sai kenkää niin seuraava tuli vaihdosta joten melko todennäköisesti aina sama kaveri. Nämä olivat vielä kaiken lisäksi täsmälleen samanlaisia kuin Trump että vaikka niille nyt nauraisi päin naamaa niin he pitävät silti itseään voittajina ja järjestelmää vain mätänä.
Sinällään jos osallistuu keskusteluun normaalisti ja luottaen yleisiin faktoihin ei pitäisi olla ongelmia vältellä tuota merkintää. Kunhan et ala selittämään kuinka holokaustia ei tapahtunut tai Hillary johtaa kannibaalipedofiili kulttia niin ei pitäisi olla ongelmia.
Tämä on kyllä noloa koko yhdysvalloille ja heidän arvovallalleen, että mielenosoittajien annetaan hyppiä tuolla tavalla silmille. Mikä propaganda-voitto esim venäjälle ja kiinalle, ettei USA pysty pitämään edes omia ytimiään koskemattomana.
Jos joku BLM tukkii tien tai valtaa katujaan, niin senkun, mutta hallintorakennuksien suhteen pitäisi olla nollatoleranssi. Nyt olisi kyynelkaasulle ja voimakeinoille ollut tilausta jo pihalla.
Olisko nyt 25th amendmentin aika? On tosin ollut jo viimeiset neljä vuotta mutta josko nyt sen kortin voisi käyttää?
Pitäisiköhän Suomessa kaikki avoimesti Trumpin kannattajiksi julistautuneet poistaa kansanedustaja ja mepin tehtävistä? Ihan vaan kansallisen turvallisuuden nojalla. #kieliposkessa :)
Pitäisiköhän Suomessa kaikki avoimesti Trumpin kannattajiksi julistautuneet poistaa kansanedustajan ja mepin tehtävistä ja/ tai muista julkisista viroista? Ihan vaan kansallisen turvallisuuden nojalla. #kieliposkessa :)
Menin Huhtasaaren Twitteriin ja siellä se taas twiittaa harhaisia twiittejään Bidenista ja sosialismista, eikä ota tietenkään sanallakaan kantaa tähän tämän hetkiseen tilanteeseen. Oksettava ihminen.Eiköhän SS-Ilse Huhtasaari löydä Trumpin toiminnasta pelkästään hyvää.
Luulin että sitä käytetään vain 24:ssä mutta ilmeisesti se on mahdollista myös 2021 tosielämässä. Uskomatonta meininkiä.En nyt kyllä ihmettelisi vaikka Pence & muu porukka olisi valmis ottamaan käyttöön 25th Amendment - prosessin?