Jos demokraattisen presidentin hallituskaudella olisi tapahtunut samanlainen clusterfuck Covidin suhteen kuin Trumpin kaudella niin maassa olisi jo täysi sisällissota.
Viimeksi muokattu:
Jos demokraattisen presidentin hallituskaudella olisi tapahtunut samanlainen clusterfuck Covidin suhteen kuin Trumpin kaudella niin maassa olisi jo täysi sivillissota.
Meinaatko, että Trumpin hotellien ja vuokratalojen perustuksista löytyy jotain Jimmy Hoffan kohtalotovereita? Ja Trump on vain kohautellut olkapäitään muutamien vastustajiensa katoamisille? Vaatisi todisteita tai edes epäilyksiä. Ei kai kukaan ole julkisuudessa moisia väittänyt.Kun se on ollu rakennusbisneksessä New Yorkin mafian kanssa, niin mistäs veikkaat, oliko peliä vain rahalla? (Mulla ei oo varmaa vastausta.)
Jos joku ihminen teleportattaisiin vuodesta 2000 tänne ja hänelle näytettäisiin tämä video, niin hänelle tämä olisi ilmiselvää sketsiviihdettä. Itselleni ainakin tulee mieleen kaikenlaiset menneisyydessä tehdyt poliittiset satiirit, kun tuota kiemurtelua katsoo.Tämä on päätön:
Tämä on päätön:
Siis nyt pitää oikeasti miettiä.Jos joku ihminen teleportattaisiin vuodesta 2000 tänne ja hänelle näytettäisiin tämä video, niin hänelle tämä olisi ilmiselvää sketsiviihdettä. Itselleni ainakin tulee mieleen kaikenlaiset menneisyydessä tehdyt poliittiset satiirit, kun tuota kiemurtelua katsoo.
Trump oli Axiosin haastattelussa. Melkoista katsottavaa.
Mitähän mä just katsoin? Tai katsoin vain puolet, enempään en kyennyt. Huomenna loput.
Aivan jäätävää paskaa, jos sallitte näin suoran vertauksen. Toi mies on ihan edesvastuuton.
Mielestäni kyyniseksi voi tulla ihan rakennusbisneksessäkin ilman noita juttujakin. Olennaisempaa on se, että Trump osaa valehtelun, muttei varsinaisesti teeskentelyä. Hän ei kykene ottamaan ihmisten tuntemuksia huomioon siten, että koittaisi näytellä ihmisystävää. Olisi muuten satavarma vaalivoitto, mikäli Trump olisi osannut teeskennellä empatiaa, ihmiset kaipaavat sellaista johtajalta näinä kovina aikoina.
Sosiopaatin määritelmä suoraan tiedon lähteiltä eli Wikipediasta: Termejä ”sosiopaatti” ja ”psykopaatti” käytetään usein vaihtoehtoisina, mutta ne tarkoittavat kuitenkin eri asioita. Psykologi, neurotieteilijä Kent A. Kiehlin mukaan ”sosiopaatti” viittaa henkilöön, jolla on epäsosiaalisia taipumuksia, jotka johtuvat sosiaalisista tai ympäristöön liittyvistä tekijöistä, kun taas psykopaattiset piirteet ovat enemmän synnynnäisiä, vaikka kaoottinen tai väkivaltainen kasvatus voikin vaikuttaa tähän vielä enemmän psykopaatin tavoin käyttäytyvissä yksilöissä. Sen lisäksi siinä missä psykopaatit ovat tunnettuja kyvystään laskelmoivaan harkintakykyyn, sosiopaatit ovat impulsiivisempia ja toimivat enemmän hetken mielijohteessa.Tässäpä se onkin. Sosiopaatit ja psykopaatit osaavat ehkä näytellä ihmistä, mutta kun pitäisi jotain empatian tapaista tuottaa, menee kuuppa jumiin. En ole vielä ihan varma kumpi Trump on, ehkä vähän molempia.
Mä myös katselin tuon videon ja onhan tuo nyt ihan pikkulapsi noitten piirustustensa kanssa. "Kato ku mä piiwsin tällasen ja et sä nyt voi sanoo että mun piiwustus ei oo totta koska ite piiwsin!!"
Vain älyllinen umpijää voi estää näkemästä vakavia puutteita presidentin tehtävään, vaikka hän onkin sopiva vaikkapa brändjohtajaksi pölynimurikauppiaan sivistystasolla. Juuri tuollaista skeidaa hän tuotti johtaessaan Trumpkonsernia.
Mitä helvettiä se kertookaan sitten kansasta? Toki kansalaisten haukkuminen tyhmiksi olisi vähän ilkeää ja rumaa.
Kerrankin joku toimittaja haastaa läskin kunnolla. Surullista on että moniin maga-idiootteihin tämäkään ei pure.
Trumpin kanssa keskustelu on samaa kuin pelattaisiin taukoamattomasti samoja Trivial Pursuit- kortteja päivästä toiseen ja joka kerta Trump kertoisi meille samat tiedot ja odottaisi meidän ihastelevan hänen viisauttaan.Mitä helvettiä se kertookaan sitten kansasta? Toki kansalaisten haukkuminen tyhmiksi olisi vähän ilkeää ja rumaa. Itse Trumpia suurempi ongelma, että tulevaisuudessa vastaavia presidenttejä voi tulla vielä lisääkin (Kanye Westin presidenttiyttä odotellessa).
Kuitenkin tällä tampiolla on vielä mahdollisuudet päästä toiselle kaudellekin ja onko tälle sekoilulle loppua näkyvissä etteikö kaikenmaailman trumpit olisi ihan varteenotettavia hahmoja USAn poliitikassa jatkossakin ja jopa ihan presidenttinäkin.
...
Eiköhän ne jäljellä olevat Trumpin vastustajat ole juoneet noin neljä vuotta putkeen ja Jack Daniels tynnyreitä rahdataan sisään jatkuvasti.Ehkä jopa rebujen pääkonttoristit miettivät mihin asemaan on USA ajautunut?