Oli vastaus minun viestiin. Onko sinulla suoria todisteita tästä?
Siinä vastattiin sinun viestiisi ensimmäisen rivin verran. Sitten puhuttiin yleisellä tasolla.
Oli vastaus minun viestiin. Onko sinulla suoria todisteita tästä?
Etkö muka itse osaa vai jaksa etsiä internetistä todisteita?
Oman logiikkasi mukaan vastuu todisteiden löytämiselle on sinulla, joka et väittämää usko.Tarvitsen pitäviä todisteita, tuntuu saliittoteorioilta. Pyydän todisteita.
Suuri oranssi johtaja päätti yrittää siirtää huomion omasta epäonnistumisestaan syyttämällä WHOta.
Kyllä taas eilen piti silmiä hieroa kun tämän orangin propagandavideota ja kilareita toimittajille seurasi, että miten noin epävakaa ja narsistinen ihmisraunio voi olla edennyt tuollaiseen asemaan. Loppuu sanat kesken.
Kaikkein pahinta on kuitenkin että on ihan todellinen uhka että jatkokautta on luvassa...
Nahkis on kotonaan tekemässä väitöskirjaansa.Sikäli on jollain tasolla ikävä näitä palstan residenttejä trumpetisteja - missä on @Freedom, @nahkis tai edes @Kirjoittelija?
Juu, hieno mies.Hieno mies kun ottaa kommenteillaan edes jonkun vastuun.
Trumpin isoin ongelmahan on juuri se, että puhuu mitä sylki suuhun tuo, eikä ota mitään vastuuta sanoistaan. Kun on väärässä, jonkun muun on maksettava siitä.Arvostan silti mielipiteiden julkituomista enemmän kun tätä vastuun pakoilua. Hieno mies kun ottaa kommenteillaan edes jonkun vastuun.
Jenkeissä näyttää olevan edelleen kaksi todellisuutta. On tää koronakiirisissä oleva maa jossa on pulaa kaikiesta. Sitten on Trumplandia jossa kaikki menee niin hyvin ja jossa on korona on kohta voitettu joten voidaan mm. lähettää hengityslaiteita Moskovaan.
Tyttärestä ja Donnysta muutenkin, kannattaa ottaa Twintterissä seurantaan:Seuraavan kauden loppukohtauksessa jännitetään sitä, miten Trump aikoo säilyttää valtansa. Veikkaan, että tyttären vaalikampanjan avaus tulee olemaan suuri spektaakkeli.
WHO:lla ei ole mitään muskeleita kävellä kenenkään yli eikä ainakaan rahoittajiensa, jollainen Kiina myös on. Ja jos Kiinan kaltainen diktatuuri päättää valehdella ja olla yhteistyöhaluton, niin millä pakottaa? Julkisuuspeliin taitavat olla nykyään liian pelokkaita ja Xi päänatsina pelottaa...Mutta siis toki WHO on politisoitunut elin (taas tirsk). Raha pyörittää maailmaa jne. Mutta silti Trumpin tapainen bashaaminen että tämä kaikki on WHO:n syytä on sellaista syntipukittamista ettei edes tosi.
Multa on jäänyt tuo suosion dyykkaaminen huomaamatta. Wuhanilaisen aluksi dt lukemat vähän nousi ja nyt palautuneet aijempaan on mun tulkinta. (Normi lukemat kriisin alussa on johtajalla luokkaa 80% ja sinne ei ole päässyt missään vaiheessa. Vrt Ny ja Californian kuvernööreihin, jotka on räjäyttäneet suosionsa ylös toimillaan.)Lehdistötilaisuudet muuttuvat päivä päivältä hullummiksi sitä mukaa kun suosio dyykkaa, tästä saattaa tulla melko eeppinen kevät?
Pienet kädet on taitava syyttämään muita, ei ottamaan vastuuta. Itse asiassa hänen johtamistapansa on katsella taaksepäin ja vyöryttää syyllisyyttä muilla. Älykäs yrittäisi ennakoida katsomalla eteenpäin, ennakoida... DT oli tässä kriisissä mahdollisuus varmistaa toinen kausi. Jos olisi toiminut kuten esim Cuomo, niin vaalivoittoa ei voisi estää. Task force pressit ei oikein auta, kun siinä paljastuu vain kyvyttömyys.Arvostan silti mielipiteiden julkituomista enemmän kun tätä vastuun pakoilua. Hieno mies kun ottaa kommenteillaan edes jonkun vastuun.
Tuosta linkitinkin aikaisemmin, aika surrealistista.Toinen ohjelma, jossa annetaan $1200 per henkilö, siinäkin on pieni viiveihin, lähetettäviin "sekkeihin" piti saada trumpin nimi kuvaan.
Pankkitalletuksissakin jotain sotkua, 80 miljoonalle ihmiselle piti rahojen tipahtaa tilille eiliseen mennessä, kait. Niistäkin osa on mennyt väärille tileille.Tuosta linkitinkin aikaisemmin, aika surrealistista.
Mutta oikeastaan vielä surrealistisempaa on että jossain vielä käytetään sekkejä, vieläpä jokseenkin laajamittaisesti. Tuntuu todella keskiaikaiselta meiningiltä.
Pankkitalletuksissakin jotain sotkua, 80 miljoonalle ihmiselle piti rahojen tipahtaa tilille eiliseen mennessä, kait. Niistäkin osa on mennyt väärille tileille.
JOL
Crazy Nancy Pelosi deleted this from her Twitter account. She wanted everyone to pack into Chinatown long after I closed the BORDER TO CHINA. Based on her statement, she is responsible for many deaths. She’s an incompetent, third-rate politician!
Muotoilin hieman väärin, eihän tuo vastuuta ota, mutta tykkään siitä että sanoo edes jotain. Oon kyllästyny ns. rivikansanedustajiin joita Suomessa on tusinaan 13.Trumpin isoin ongelmahan on juuri se, että puhuu mitä sylki suuhun tuo, eikä ota mitään vastuuta sanoistaan. Kun on väärässä, jonkun muun on maksettava siitä.
Muotoilin hieman väärin, eihän tuo vastuuta ota, mutta tykkään siitä että sanoo edes jotain. Oon kyllästyny ns. rivikansanedustajiin joita Suomessa on tusinaan 13.