Jos nyt pannaan asioita hiukan perspektiiviin, kaikki amerikkalaiset presidentinvaali-kampanjat ovat pitäneet jonkin verran yhteyksiä ulkomaihin, myös Venäjään. Niin tekivät Obaman, McCainin, Romneyn ja muutkin niitä edeltäneet kampanjat - ja hyvä niin.
Eli sinulleko on ihan OK, että DJT juttelee seuraavaa:
Ei ollut mitään tapaamisia venäläisten kanssa!
OK, oli kuulemma monta alemman tason tapaamista.
OK, oli ylemmän tasonkin tapaaminen, mutta siellä keskusteltiin RUS-USA adoptioista.
OK, ei puhuttu adoptioista, mutta itse hra tRUmp ei tiennyt moisista tapaamisista.
OK, ehkä hän tiesi, mutta se ei ole rikos!!
Mitä seuraavaksi?
OK, oli rikos, mutta so what,
kaikkihan niin tekee...
Hillary Clintonin kampanja jopa osti rahalla ulkomaiselta vakoojalta (Christopher Steele) fake-dossierin, joka oli koottu joidenkin venäläisten fiktiivisistä tarinoista, ja joka sitten syötettiin faktana FBI:lle vaalivaikuttamis-tarkoituksessa.
No jos tiedät tästä asiasta edes auttavasti niin tiedät senkin, että D't maksoivat Steelelle vain tuon muistion viimeistelystä. Itse muistio tilattiin joidenkin Rebujen toimesta Rebujen esivaalien aikaan kaivamaan tRUmpista skeidaa ja muistion tekijä, britti hra Steele itse ilmoitti FBI'lle löydöksistään kun tukka nousi tarpeeksi pystyyn.
Henk. koht. seuraan tätä saagaa kohtuu aktiivisesti monelta kantilta ja yritän löytää myös sen neutraalin näkemyksen. Tämä ikävä kyllä on vaikeaa johtuen USA:n uutiskentän kahtiajaosta. Joka tapauksessa nämä Hannityt ja Fox and Friends't aiheuttavat suurimman myötähäpeän tRUmp-uskossaan ja en yhtään ihmettele jos vain tuollaista palvontaa ja suoranaista valehtelua seuraavan jengin mielipide eroaa muista...