steierwrass
Jäsen
Niin USA:ssa. Suomessahan tällaista vaaraa ei olisi, sillä täällä perhetausta ei sanele ihmisen elämää. Siinä voisikin Halla-aholle olla hyvä teema.
Mikähän heitto tämä taas on? Taas joku mukahauska juttu?
Niin USA:ssa. Suomessahan tällaista vaaraa ei olisi, sillä täällä perhetausta ei sanele ihmisen elämää. Siinä voisikin Halla-aholle olla hyvä teema.
Tietyllä tavalla on uusi normaali, että natsilarpeille nimenomaan venäjämeininki iskee
Kiinnostavaa tavallaan. Lienet siis putinin poikia, eikä etupiirijaon mekitys/uhka ole sinulle aktuelli.
Ymmärrän toki, ettei isänmaan petturit jaksa pienistä piitata, eikä suomi merkitse mitään
Korreloivat. Mutta yksittäiset henkilöt ovat yksittäisiä henkilöitä.No kyllä tuon tutkimuksen mukaan tulotaso ja älykkyys korreloivat.
Ei, kerro lisää.
Opiskelijat ovat köyhiä tulojen puolesta,duunarit rikkaita vastaavasti. Se ei tarkoita,että keskimääräinen korkeakouluopiskelija olisi tyhmempi kuin leikkuupuimurin kuski tai Fordin kokoonpanolinjalla hikoileva.
Yhdysvaltain demokraattisen puolueen mielestä keskimääräinen korkeakouluopiskelija on idiootti, sillä keskimääräinen korkeakouluopiskelija kannattaa vasemmistolaista politiikkaa.
Bernie Sandershan on aito pesunkestävä vanhanajan sosialisti.
Koitetaan nyt silti vielä kolmannen kerran, jos viitsisit kunnioitettavan pituisten runoelmiesi ohessa vastata vihdoin myös näihin kysymyksiin: koska tätä maamme kohtalon sinetöitymistä on lupa odottaa? Joko olet itse myynyt asuntosi ja valmistautunut muuttamaan johonkin länsimaahan?
Jotta voisit ottaa oikeasti kantaa, sinun kyllä kannattaisi suunnata sinne venäjälle käymään, sillä vaikka silovikit koen erittäin vaarallisiksi ja näin on ollut kautta historian, mikään rupinen kehitysmaa (mitä lie tarkoittakaan), ei venäjä ole. Paikallinen väestö on erittäin vieraanvaraista ja ystävällistä
Ja tuollaista miestä ne amerikkalaiset opiskelijat kannattivat. Mitä tämä mielestäsi kertoo amerikkalaisista opiskelijoista?
Kun joudut ottamaan itsestäsi vastuun ja itse maksamaan omat laskusi, ymmärrys taloudestakin tuppaa kasvamaan.
Tämän vuoksiko Trumpkin pätki Hillaryn selvästi yli 50-vuotiaiden keskuudessa?
Ei, vaan sen takia,että kyseiset sukupolvet ovat paljolti kouluttamattomia, vanhanaikaisia, maailmankatsomukseltaan raamattuun nojaavia. Usein myös urautuneita ja puolueuskollisia,sekä tunnollisesti äänestäviä.
Mä keskustelen suhteellisen usein parin venäläisen kanssa, vaikka minäkään en osaa puhua venäjää. Meillä kun on kaksikin yhteistä kieltä.Minä en pysty keskustelemaan venäläisten kanssa. Meillä ei ole yhteistä kieltä, sillä en osaa puhua venäjää.
Mä keskustelen suhteellisen usein parin venäläisen kanssa, vaikka minäkään en osaa puhua venäjää. Meillä kun on kaksikin yhteistä kieltä.
Vanhukset ei tajuu, nuoriso ei tajuu. Ihan tyhmiä molemmat. Onneksi 35-45-vuotiaat ymmärtävät miten hienoa on amerikkalaisten oikeistodemarien identiteettipolitiikka, jössä köyhille nakataan paskat.
Jäi vielä epäselväksi, että miksi et voi keskustella suomea puhuvan venäläisen kanssa. Johtuuko se ankeasta lapsuudesta vai köyhyydestä?Broken English on ainakin venäläisillä keskimäärin selvästi paremmassa kuosissa kuin meillä suomalaisilla. Me toki olemme siinä vastaavasti paljon parempia kuin svedut.
Jäi vielä epäselväksi, että miksi et voi keskustella suomea puhuvan venäläisen kanssa.
Mä juttelen yleensä venäläisten kanssa ihan täällä Helsingissä. Mä olen ehkä sitten vaan sen verran rikkaampi, että mulla on varaa olla täällä. Ei tarvitse reissata ympäri maailmaa, missä venäläisten kanssa ei sitten ilmeisesti voi keskustella, jos ei puhu itse venäjää. Tämä onnistuu siitä huolimatta, että vankilassa ollut isäni ei maksanut opintojani.Voin helposti. Tähän asti olen aina yrittänyt maailmalla jutella englanniksi, kun on esim. lätkä- tai futisturnauksissa tullut venäläisfaneja vastaan. Siitä englanniksi keskustelemisesta ei tule yhtään mitään. Pitänee seuraavan kerran koittaa suomeksi, josko se toimisi paremmin.
Mä juttelen yleensä venäläisten kanssa ihan täällä Helsingissä.
Tuu tänne Lappeenrantaan, mä lupaan tutustuttaa sut koko puutarhapalstalle, siellä ei muita olekkaan kuin venäläisiä ja puhuvat suomea, kuka paremmin, kuka huonommin. Juuri tuossa juttelin jalkapallosta pari päivää sitten erään herran kanssa. Oikein mukavia ja avuliaita ovat, taisi naapuripalstan venäläiset rouvat käydä kastelemassa mun kasvitkin, kun eilen illalla ihmettelin kun niin kastellun näköisiä ovat. Se miten tämä liittyy Trumppiin on nyt vähän epäselvää, mutta kai sekin selvenisi samalla.Keskusteluhan lähti liikkeelle siitä, kun JypFabu ohjeisti minua, että mun kannattaisi käydä Venäjällä. Hesassa käyminen ei nähdäkseni aja tuota asiaa kovin hyvin, vaikka siellä KHL:ää pelataankin.
Itsekin olen toki täällä Tampereella töissä ollut tekemisissä jonkin verran venäläisten ja paljon virolaisten kanssa. Venäläisten kanssa on usein jonkinlainen kielimuuri ongelmana.
Silovikit on vaarallisia ja aloittavat taas uuden sodan, kun tarvitsevat korjausta kannatuslukuihin. Erot Neuvostoliitto-nimiseen ihmisoikeusrikokseen pienenee jatkuvasti.sillä vaikka silovikit koen erittäin vaarallisiksi ja näin on ollut kautta historian, mikään rupinen kehitysmaa (mitä lie tarkoittakaan), ei venäjä ole.
Siis ensiviikkoon, kun läski käynnistää kauppasodan toden teolla antamalla omat vastauksensa vastatulleihin.,että palataan asiaan taas,kun Trump keksii jonkun uuden tavan ylittää uutiskynnyksen. Kiitos