Eikä ollut mikään ihme, että Clinton on saanut aseteollisuudeelta kaiken tuen vaaleissa ja Putin ei häntä halunnut presidentiksi.
Mun mielestä tämä on muuten jännä käänne. Yhdysvallat - tuo maa, jossa vielä kuutisenkymmentä vuotta sitten kaikki itäblokkiin viittaavakin oli suoraan saatanasta - on nykyään yllättävän OK sen kanssa, että maan presidentti veljeilee Venäjän diktaattorin kanssa.
Toki "Kommunisti" on vieläkin haukkumasana, jota käytetään varsinkin niistä ihmissaastoista, jotka tahtovat esim. yleistä terveydenhuoltoa. Mutta hyviä tyyppejä on molemmilla puolilla. (Q-hörhötkin ovat vain isäinmaallisia ja ProudBoysit standaa backiin)
Donald "Maailmanrauha" Trump sai enemmän tukea Putinilta kuin Clinton, joten sen on pakko olla hyvä jätkä, eiksje? Trumphan ilmoitti Stadissa uskovansa Putinia enemmän kuin omaa tiedustelupalveluaan ja ylpeilee mm. diplomaattisuhteistaan Pohjois-Korean kanssa. Kiinaakin vuoroin kehutaan ja vuoroin bashataan. Mutta 'murrica First ja kyllä se siitä. Trump on isämmaallinen.
Niin patriootti,
että maksaa Kiinaan enemmän veroja kuin Yhdysvaltoihin (Guardian) - toki tämäkin on subjektiivista, koska puhutaan 188 tuhatta dollaria 2013-2015 ja Trumpin USA-verot verrokkina tässä ovat vuosilta 2016 ja 2017 (huikeat 750 dollaria).
Mielenkiintoista, ettei täällä näköjään suvaita minkäänlaista positiivista kannanottoa Trumpin politiikasta ilman kirjoittajan totaalista lynkkausta.
Intter neetissä paha olo tulee sialuun.
Perustelut oli sulla aika hataria. Varsinkin faktat vs "Mutku Clinton olisi iha varppina.."-spekulaatiot, on vähän kyseenalaisia. (Trumpin maailmanrauha-aikana on muuten tehty enemmän droneiskuja kuin edellisen hallinnon aikana) Ja ei kukaan sitä ole kiistänyt, etteikö Trump vetoaisi moneen Amerikkalaiseen. Siksihän se on presidentti jne jne. Tähän voisi vetää sen vertauksen miljardista kärpäsestä, mutta se taitaisi olla vähän turhaa.
Mutta emt. Minun mielestä Trump on vetänyt aika huonosti about joka saralla. Mutta mä olenkin tällainen joukkomielipiteen mukana kulkeva lynkkaamaton lammas. Bää.
Työttömyys ennen koronaa oli todella alhainen jenkeissä.
Ja se itse korona hoidettiin miten? Se oli milloin fake news, milloin demokraattien salaliitto ja milloin taas täysin harmiton pöpö. Kunhan muistaa survoa uv-valon sisäänsä ja rännittää käsidesiä, niin mitään haittaa ei ole. Virus tulee katoamaan itsestään viime pääsiäiseen mennessä ja muutenkaan siitä ei kannata huolestua. Maskin käyttö on pelkkä poliittinen statement ja laumamentaliteetti pelastaa meidät kaikki - mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan.
Minun mielestäni johtajuutta ei ole aina muiden syytteleminen ja syntipukkien etsiminen. Sekava linja ja sormella osoittelu on mielestäni saanut osittain myös aikaan Yhdysvaltojen erittäin valitettavan korona-tilanteen.
Onhan nämä aina mielipideasioita ja whaddabout ne muut <3