”Mä tahdon sun elämään”.Pekka Ruuska ja Rafaelin enkeli. Vai väittäkö joku tietävänsä jonkun muunkin biisin?
Edellisen kolmen jatkoksi, lisätään vielä "93 Sotku MTV-voimasoitto" -listalle se neljäs biisi.
Voi myös kysyä onko Ed Sheeranilla yhtäkään biisiä, joka ei olisi plagiaatti?Vähän kuin kysyisi että kuka on Ed Sheeran. Onko muuten Ed Sheeranilla edes yhtä hittiä? Ei siis tämän ketjun kamaa.
Kukaan suomalainen levypomo ei kai oikein nähnyt Sunrise Avenuessa kaupallista potentiaalia, joten Ruuska ei yksin joudu häpeää kantamaan.Offtopiccina Samu Haber vinoilee Ruuskalle kirjassaan aika huolella. Ei kai oikein nähnyt levypomo Sunrise Avenuessa kaupallista potentiaalia.
Pääkköset taisivat jäädä aika lailla Eläinrääkkäyksen varaan?
Utopia tokiKukaan suomalainen levypomo ei kai oikein nähnyt Sunrise Avenuessa kaupallista potentiaalia, joten Ruuska ei yksin joudu häpeää kantamaan.
Mutta otsikon aiheeseen: onko Arto Tamminen tehnyt muita biisejä kuin Neljän ruuhka?
Utopia toki
Voi myös kysyä onko Ed Sheeranilla yhtäkään biisiä, joka ei olisi plagiaatti?
Onhan noita radiosoittoa aikonaan (1990-luku - 2000-luvun alku) saaneita, aiemmin mainittu Mä tahdon sun elämään, Yhdestoista Hetki, Ohrankeltainen kuu, Myöhäinen Yö, Mä näin unta, Suolaa ja Pippuria, Krookukset, Sinä olet kuu ja Hotelli Sointu -sarjasta tuttu Päivien sävel.Pekka Ruuska ja Rafaelin enkeli. Vai väittäkö joku tietävänsä jonkun muunkin biisin?
Minä lasken bändiltä myös Just A Kissin hitiksi. Piikkasi jenkkien sinkkulistalla aikanaan seitsemäntenä. Muitakin kantriympyröissä suosittuja kappaleita heillä on, mutta Need You Now toki näistä selvästi isoin. Menestynyt yhtye silti muutoinkin kuin yhden kappaleen osalta.
Onhan noita radiosoittoa aikonaan (1990-luku - 2000-luvun alku) saaneita, aiemmin mainittu Mä tahdon sun elämään, Yhdestoista Hetki, Ohrankeltainen kuu, Myöhäinen Yö, Mä näin unta, Suolaa ja Pippuria, Krookukset, Sinä olet kuu ja Hotelli Sointu -sarjasta tuttu Päivien sävel.
Siiinä nyt muutama näin äkkiseltään muisteltuna yön pikkutunneilla.
@Nahkasohva Arto Tammisella oli myös jonkin verran radiosoittoa saanut kappale Perhosia mahassa.
Eikö ensin pitäisi olla yksi hitti, että voi saada maininnan tässä ketjussa? Biisin sanat ylistävät ryyppäämistä joten ei ihme, että uppoaa suomalaisiin.Käärijä.
Okei joo liian aikaista, mutta ennustan päätymistä tähän otsikkoon.
Tuli mieleen Snow Patrol - Chasing Cars. Onkos näillä muita hittejä?
On.
Nopeasti Spotifysta tarkistettuna ainakin Run ja Open Your Eyes ovat keränneet yli sata miljoonaa kuuntelua ja Just Say Yes on siinä kannoilla.
Kaljaa koneeseen ja Ukkometsoon, juodaan viinaa, ei tippa tapa, viekää minut baariin, tuo sitä kaljaa eihän tätä kestä selvinpäin, mua puri baarikärpänen, aamu alkaa A:lla, kyllä tuoppini jäljet mä tunnen, kannusta shampanjaa, hyvästi selvä päivä, vahva puna peitti nenää.Eikö ensin pitäisi olla yksi hitti, että voi saada maininnan tässä ketjussa? Biisin sanat ylistävät ryyppäämistä joten ei ihme, että uppoaa suomalaisiin.
No kyllähän tuo Käärijän viisubiisi on hitti. On sen hitin statuksen saanut vähemmilläkin näytöillä.Eikö ensin pitäisi olla yksi hitti, että voi saada maininnan tässä ketjussa? Biisin sanat ylistävät ryyppäämistä joten ei ihme, että uppoaa suomalaisiin.