Viestin lähetti Alabama Song
Mistä lähtien TPS:n peliä on kutsuttu neiti- ja/tai ämmäkiekoksi?
Jaa-a, siitä lähtien ku sarjakärjessä aloimme roikkua? Heh, tiedä häntä.
Viestin lähetti Alabama Song
Mistä lähtien TPS:n peliä on kutsuttu neiti- ja/tai ämmäkiekoksi?
Viestin lähetti Rontti
Haluaisitko tarkentaa?
Viestin lähetti Rontti
Jos TPS:n kannattaja ei itse huomaa herrojen pelityylissä mitään vittumaisuutta niin jo on ihme.
Vielä kun valmentajan toimii Jukka Koivu, on melko helppoa arvata pelejä näkemättäkin Tepsin pelityyli.
Mitään neitikiekkoilua se ei ole, kaukana siitä, vaikka kova jälkipeli, epäpuhtaat taklaukset, vastustajan hermojen raastaminen turvan aukomisella ja mailalla hakkaamisella (ja sitten taas toisaalta melkeinpä jokaisen puhtaankin kontaktin jälkeen suoritettu "kostoisku") ei olekaan ehkä kovinkaan reilua tahi miehekästä peliä.
Viestin lähetti Rontti
Vielä Jukka Koivu valmentajaksi, niin eikös pelityyli ole ihan itsestäänselvyys?
Viestin lähetti kausi
Kerro minulle Rontti Jukka Koivun valmentamismallista? Kerro miten Jukan persoona aiheuttaa palloseuran pelaajille luettelemiesi kaltaisia persoonallisuushäiriötä kentällä? Perustele vielä väitteesi niin olen tyytyväinen.
No nuo termit jo sinällään ovat aika tulkinnanvaraisia, mutta sanotaan nyt vaikka niin, että ne luettelemani pelaajat pelaavat aika ajoin vähemmän rehtiä peliä. Käsittääkseni tuo ei kuulu naisellisuuteen sen enempää kuin miehisyytenkään.Viestin lähetti kausi
Olenko kuitenkaan täysin kaseikossa, kun olen näköjään, ilmeisesti paranoidisti tulkinnut rivien välistä että yhdistät vittumaisen pelityylin ainakin muuksi kuin miehiseksi? Tepsi pelaa androgyyniä kiekkoa?
Vieläkään en ole missään väittänyt Jukka Koivun valmennustyylin aiheuttavan persoonallisuushäiriöitä pelaajille.Viestin lähetti kausi
Näiden jälkeen kysyin sinulta seuraavan kysymyksen, johon et edelleenkään ole vastannut;
Kerro minulle Rontti Jukka Koivun valmentamismallista? Kerro miten Jukan persoona aiheuttaa palloseuran pelaajille luettelemiesi kaltaisia persoonallisuushäiriötä kentällä? Perustele vielä väitteesi niin olen tyytyväinen.
Viestin lähetti Rontti
Jukka Koivu tunnetaan varsin kuumaverisenä valmentajana ja pelaajana. Oikeastaan mitään muuta en sillä tarkoittanut. Monasti joukkue on kuitenkin kovasti valmentajansa näköinen?
Nämä kaikki ovat edelleen vain minun mielipiteitäni, jotka perustuvat pääosin kaukalossa näkemääni. Tietenkin osin ja luonnollisesti myös olettamuksiin, mielikuviin ja luuloihinkin.
Jos yhtään luet näitä tekstejä, niin huomaat että Koivun osalta kerroin jo muutama päivä sitten tässä samassa ketjussa ihan samaa. Koivun nykyinen tyyli vaihtoaitiossa ja lehdistötilaisuuksissa ei ole tosiaan yhtä kuin TPS kaukalossa.Viestin lähetti kausi
Väitän että mielikuviin. Seuraapas jatkossa koivun nykyistä tyyliä. Jätkä seisoo kuin sfinski aitiossa, ei syyllisty juuri mihinkään ylilyönteihin pressitilaisuuksissa jne. Kuulemani mukaan Koivulla on helvetinmoinen arvostus pelaajien silmissä. Sitä ei ansaita pelkällä kuumaverisyydellä. Totta tosin on se, että palloseura pelaa erilaista kiekkoa kuin parina mennä kausina, parempaa. Yhtään vittumaisempaa, neitimäisempää tai kuumaverisempää se ei ole. On sitä ennenkin sattunut ja tapahtunut.
Viestin lähetti uusiolli
Tosiaan J.Koivu on nykyään vaihtoaitossa viilipytty.
Vastapainona on, että kapakassa tapahtuu.
Viestin lähetti Rontti
TPS:n pelityyli on siis mielestäsi parempaa. Pisteiden valossa se sitä tietenkin on, mutta jos se ei ole muuttunut neitimäisemmäksi, vittumaisemmaksi tai kuumaverisemmäksi, niin minkälaiseksi se sitten on mielestäsi muuttunut? "Parempi" ei kelpaa =)
Viestin lähetti Rontti
TPS:n pelityyli on siis mielestäsi parempaa. Pisteiden valossa se sitä tietenkin on, mutta jos se ei ole muuttunut neitimäisemmäksi, vittumaisemmaksi tai kuumaverisemmäksi, niin minkälaiseksi se sitten on mielestäsi muuttunut?
Viestin lähetti Puukkoraatilainen
Pelityylinne on muuttunut vittumaisemmaksi. Kyllä. Siitä oli hyvänä osoituksena Elorannan taannoinen murhayritys Toni Söderholmia kohtaan.
Viestin lähetti Puukkoraatilainen
Mutta eipä hätää. Eloranta on haastettu uuteen kilpailuun by Jere Karalahti. www.skegge.org on osoite. Löytyy sieltä haasteet myös David Schneiderille ja Mikko Koivullekin.
Viestin lähetti Rontti
TPS:n pelityyliä varsin väkevin sanakääntein kritisoi Espoon Bluesin joukkueenjohtaja Kimmo Kiuru. MTV3 Hockey Nightin sivuilla Kiuru syyttää TPS:aa vahingoittamishakuisesta pelityylistä taklaustilanteissa.
Tuskinpa tuo ketään yllättää...