Yöketju (klo 24:00–06:00)

• 494 246
  • 5 199

SauhuSanttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvää Juhannusta!!!

Tässä kotona ja tiätysti hereillä nyt, myös juovuksissa. Jumitan -tällä hetkellä soi Pearl Jamin Even Flow- yksikseni grillisapuskat masussa, oluet lähestulkoon lopussa, saunat saunottuna ja kirjoittelen outoja jatkoaikaan.

Täten toivotan kaikille jatkoaikalaisille -varsinkin yöketjun kirjoittelijoille- hyvää ja turvallista juhannuksen jatkoa!.

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Wittu minä oon humalassa, nää kattelin peliä kaverin kanssa ja huomasin juoneeni pullon Saunalahdenviinaa ja eikun baariin

Nyt olen kotona yksin umpihumalassa ja kaipaan vaimoani joka on Kouvolassa festareilla..mutta miksi pitää olla näin kännissä, Poisonblack soi ja pitäis käyttää koira pihalla.. nää oon kova jätkä

Mutta alkuviikosta saan 90-luvun aidon MP:n pelipaidan erään pelaajan nimmarilla(ehkä vähän inside juttu) mutta mulle ISO ASIA sillä tämä paita päällä eräs pelaaja pelasi MP:n hopeakauden viimeisen pelin ja se paita päätyy miullle..Mutta saatan istua MP:n kotipeleissä se paita päällä eli saa pongata Urskista..

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
No niin, toinen lomapäivä takanapäin ja nyt jo unirytmit täysin sekaisin. Ekassa lomapäivässä ei ollut mitään hurraamista, oli juhannuksesta vielä semmoinen krapula etten muista aikoihin sellaista kokeneeni. Usch, tulipahan taas kerran vannottua että en enää ikinä juo.
Kohta on kaikki videot katottu, mitähän sitä seuraavaksi keksisi...

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
hohhoijaa... ja moro!

tosiaan, itsehän olen yllättäen töissä, vahdin et vanhuksilla on kaikki hyvin. Mukavaa hommaa, tutustuu erilaisiin ihmisiin ja muutenki; vielä kohtalainen palkka (opiskelijalle) ja opintoviikkoja kertyy. Vuorot menee 21.30-06.00, ja plkästään yötöitä, päivätyöhön en ole pätevä:)

kohta yön viimeinen kierros ja sit eiku odotteleen aamukuutta toivoen, ettei tulis hälyjä... as usually.

Viimeksi muokattu:

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä haluan UNTA, perkele. Tiistaiaamuna ei naurata, kun pari edellista yötä menee tässä merkeissä. Onneksi erityinen ihminen on myös hereillä ja puhelinsoiton päässä, mikäli rupeaa ahistamaan.

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kirjoitan esseetä. Huomenna, tai siis tänään, sen pitäisi olla valmis ja lähetettynä. Muutama rivi vielä puuttuu ja pää lyö tyhjää. Ja kuulemma pituudeltaan vajaita ei kelpuuteta ja kikkailu rivivälien ja fonttien kanssa on eliminoitu tarkalla ohjeistuksella. Vois nukkumistakin toki harkita... huoh..

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
jahas... tulin juuri uimasta. (hönkä höyrysi ja silleen). Tiedän, että nukkumatti ei tule vielä vähään aikaan. Siispä kuuntelen legendoja (Anthrax - Got the time :))

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Tunti sitten palailimme yölliseltä rantalentis-koettelemukselta ja nyt pitäisi pää saada selvitettyä jottei aamulla olisi niin saatanallisen ahdistavaa töissä, vaikka tekisi mieli samantien käydä tuohon erittäin houkuttelevalle sängylle vaaka-asentoon..

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
n. kuusi tuntia texas hold'emia takana. kortit vilisee silmissä. ja olin vieläpä tänä yönä surkea.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tjooh, mää olin iltavuorossa tänään vielä normaalin työpäivän lisäksi ylitöissä ja nyt ei sitten väsytä lainkaan. Okei, nyt on uusi lelu, digikamera, hankittuna sekä kolme Batterya joutu töissä. Ihmekös tuo, että olen pirteä ja haluaisin vain perehtyä kameraan. Silti roikun Jatkoajassa. Ihmeellistäkö? Ei suinkaan, tämä on addiktio. Siltikin mää voisin mennä pian pehkuihin. Että edes jotenkin jaksaisi kaksi työpäivää vielä tällä viikolla.

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Jaahas, lomat on lusittu ja 2 seuraavaa kuukautta meneekin mukavasti yöt valvoessa ja päivät nukkumista yrittäessä..."onneksi" kämppä on niin hyvin asemissa, että aurinko paistaa koko päivän. Eli jos kelit paranee ni tuskasta tulee olemaan. Mustat pimennysverhot ja tuuletin lienee pakko-ostoksia...

Tästä lähetään, katotaanpa mikä on fiilis elokuun lopussa...tosin duunipaikka vaihtuu syyskuussa, joten voi olla hyvätkin fiilikset :)

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Subilta tullut "Tehtävä:Maa" olisi voinut olla nimeltään Tehtävä:Irak. "Me tulemme pelastamaan teidät ja viemme pois nälän, köyhyyden ja sairaudet. Uskokaa meitä ja kaikki huolenne häviävät". Yhteistoimintajoukot ja kaikki....

Huomenna jytisee Vanhassa Hallissa eli Stray Cats näyttää mistä kana pissii. Odotukset ovat kovat ja spittarit plankattu.

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Mikähän helvetti siinä on, kun kämppä on ihan sekaisin, mutta päivällä ei kiinnosta yhtään siivota. Ja tottakai just nyt (joo, kello viis aamulla) tekis mieli ruveta imuroimaan, mutta edes minä en ole niin sadisti, että herättäisin naapuriparat unistaan... Vai onko mussa joku vikageeni?

Yhden 43 cd-levyä vetävän pahvisen levy"hyllyn" ehdin jo väsätä ja siivota kaksi pientä kaappia. Onpahan edes jotain hyvää tehty tällekin yölle, kun mitään fiksuakaan ei saa aikaan.

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
juuh, ihqua on...kesäaika tarjoaa kaikenlaisia hörhöjä respakon iloksi..yhtäkin sai etsiä ympäri taloa reilun tunnin,kun pääsi livahtamaan piiloon. Onneksi virkavalta tuli tällä kertaa nopeasti ja loppu on onnellinen...*koputtaa puuta*

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Lomalaisen vittuilua

Niin, en malta olla huomauttamatta, että näin lomalla on mukava herätä klo 5, juoda kahvit, lukea lehti, käydä netissä ja sitten mennä takaisin nukkumaan.

Jos että muuta keksi, niin hajotkaa vaikka siihen.

Täältä tähän

K

kangaroo

Re: Lomalaisen vittuilua

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, en malta olla huomauttamatta, että näin lomalla on mukava herätä klo 5, juoda kahvit, lukea lehti, käydä netissä ja sitten mennä takaisin nukkumaan.

Lomalla herään jostain syystä lähes joka aamu klo 5, juon pari kaljaa, käyn paskalla lukemassa Tex Willeriä ja menen sitten vielä useaksi tunniksi nukkumaan.

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
Nonii. Alkaa kääntyä jo aamuksi tämäkin ihanuus. Ei siinä vielä mitään mutta ei nukkumaan vielä pitkään aikaan. Edessä nimittäin vielä 900km ajamista perjantaisen hellepäivän ratoksi...

Aah tätä elämisen ihanuutta.

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kattelin leffan suuri gangsterisota monen vuoden jälkeen, enkä muistanut että se on noin loistava..lähemmäs 4 tuntia meni että humahti.

Nyt oottelen että emäntä pääsee töistä ja lähetään koiran kanssa vastaan. Vähän huolestuttaa kun meidän "lapsella" on märkivä pieni haava kaulassa, taitaa tulla aamulla eläinlääkäri reissu?

No nyt puhelin pirahti eikun ulos..

No niin kotona taas ja Nightwish soi pikku iltapalaa vielä väsätään ja jos jonkun leffan vielä katsos yöllä?

Viimeksi muokattu:
Heräsin tänään 13.30, joten nukkuminen tuskin on ajankohtaista vielä moneen tuntiin.

Emäntä on äitinsä luona yötä, tukemassa tätä henkisesti yhdessä jutussa. Televisiosta ei tule mitään ja kaljatkin join eilen. Kaikki kirjat on luettu. Samoin lehdet. Onneksi on netti.

Tein juuri itselleni kevyttä yöpalaa (tonnikala-ananas-tomaatti-rullapizzan*) ja nyt kirjoitan yöketjuun. Eiköhän tässä aamuun asti mennä.

Kuulemiin.

edit: * Pizzataikina kaulitaan ihan normaalin pizzan muotoiseksi. Lisätään tomaattisose ja täytteet. Homma rullalle, pintaan muutama "patonkityylinen" viilto ja uuniin. Mahtavata.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy