Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 477 465
  • 5 190

SauhuSanttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Heeho, Heepot

Joo, taas yksi yö niiden satojen joukossa...
Olutta mennyt nyt reilusti -vähemmä kuin eilen- ja on ihan mukavata surffailla ja höpötellä outoja.

Hohoo hassua musiikkiakin soi, Pink Floyd siis ja kellokin on vasta kaksi.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Runnin´faster, faster all the time.
Kaunis auringonnousu tulossa.
Cats boppin´
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Kiitokset vaan pokeri-ketjun avaajalle, että kerroit tuon verrattoman pelipaikan, tulikin pelattua ohimennen 12.00-5.00 parit pokerit ja ohessa chatittyä jenkkien kanssa...Mamma tykkää hyvää kun se nousee kohta töihin eikä meikä ole edes käynyt petissä...
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Unirytmi on aika kivasti sekaisin.
Heräsin tänään klo 15 puhelimen soimiseen. Uni olisi maistunut vielä..

Onneksi on Internet, ei tule valvovan aika liian pitkäksi.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edellinen yö meni ryypätessä, nukuin aamulla n. 4 tuntia. Nyt kello tikittää 0.34 eikä väsytä. Tulee taas erittäin pitkä yö. Yritän tehdä jotain hyödyllistä kuten piirtää tai lukea.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pakkaan tavaroita Ilosaarirockia varten, kuuntelen hyvää musiikkia, niistän nenääni, hypin, heilun ja pompin. Enkä malta mennä nukkumaan. Onneksi ette näe minua nyt. Mutta jos joku tunnistaa, luulee tunnistavansa, epäilee vahvasti tunnistavansa tai päättelee vaatetuksesta tunnistavansa Ilosaaressa, niin moikkaamaan saa tulla.

Fiilis on aivan tajuttoman hyvä, ja yö pitkä. Tosin nukkumaankin voisi kohta mennä. Siis aivan kohta. Heti tämän yhden biisin jälkeen. :)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Parille kaljalle Tammerfestiin.... Jano kasvaa juodessa. Aamulla pitäisi töihin mennä...

Ja vielä kolme päivää juhlia jäljellä...
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Tulin juuri koiran kanssa iltalenkiltä. Jotenkin nautin näistä kauniista ja hiljaisista kesäöistä. Vaimoke nukkuu jo itte en saa unta kun tuli juotua liikaa kahvia. No jatkoajassa yö kuluu..Nightwishin Once soi kuullokkeissa vuorotellen Klamydian Klamytappien ja tango deliriumin kanssa..Klaymdian synkkä kanala saa hymyilemään kerta toisensa jälkeen..hyvät loppuyöt valveilla olevalle jatkoajalle, taidan siirtyä olkkariin katsomaan Ere Kokkosen leffaa kymmenen riivinrautaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kaverin kanssa kalasta tulleena juutuin paikalliseen "riistaryypylle". Ihmettelen että pitäisikö nukkuakin? Toki. Mutta ensin käväsen kertomassa, että minäkin olen ollut kännissä täällä.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jepulista. Töissä kuusi tuntia jonka jälkeen kauno unet ja Tammerfestaan. Kyllä tää tästä, muikeet unet tiedossa kun pääsee kotiin aamulla.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
hohhoijaa....

kolme tuntia jo oltu duunissa, vielä viis pitäis jaksaa. Mut eiköhän se tästä. Vielä seuravaki yö pitäis olla, jää sit olutfestarit (kuusamossa) väliin, jälleen kerran. Eli ei hirveä menetys.

"Piru vie, näin käydä voi artistille!"
-Martti Servo
 

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
HERÄTYS RASKAAN ROCKIN KUUUNTELIJAT!!!

Kello on nyt tasan 1:00 ja ruotsin TV1 lähettää parhaillaan kokonaisuudessaan IRON MAIDENIN Rock in Rio - liven.
Heti perään tulee AC/DC:n live No Bull ja vielä JUDAS PRIESTin live in Memphis.
Ei muuta kuin nauhoitukset päälle! ROCK!!!
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Viestin lähetti HN
Jotkut tulevat "iltalenkiltään" vuokravideon, karkkipussin, sikspäkin tai lähipubista isketyn seuralaisen kanssa.

Sää tulit lenkiltä koiran kanssa.

Mitäs minä ukkomies kylillä riekkumassa, herään aamulla pirteenä eikä maistu paska suussa.. Ja oikeesti on tosi kiva lähtee esim kauniina aamuna 6 aikaan koiran kanssa ulos ah sitä hiljaisuutta ja rauhallisuutta..ja kaunis syys/kevätaamu toimii kanssa. Talvisin pakkasessa hiukan kurjempaa..
 

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
6 päivää kesälomaa jäljellä. Viskiä lasissa, sadetta ulkona, vaimo ja naperot nukkuu, takapihalle tupakille - ja sitten NHL 2004 Pleikkarin sisuksiin. TPS - HIFK - kuvitteellinen 5. finaali.

"Älätälou passes to Nörminen - HE SCOOOOOREESSSSS !!!!!"
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Tunkin viimeiset vuorokaudet poikamiehenä kuluvat auttamatta loppuun. Ei mietitytä, eikä arveluta, mutta valvottaa....
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kylli-tädin paluu?

Viestin lähetti Tunkki
Tunkin viimeiset vuorokaudet poikamiehenä kuluvat auttamatta loppuun. Ei mietitytä, eikä arveluta, mutta valvottaa....


Huomenna haet uudet kumihanskat ja uuden purkin käsivoidetta?
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Ei, kun mä olen niin onnellinen, kun hanipuppelihunajapurkkibambina on olemassa.

Ei tarvi kumihanskahommia näillä aamuilla..
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Tunkki
Ei, kun mä olen niin onnellinen, kun hanipuppelihunajapurkkibambina on olemassa.


Jaa Barbara se olikin nimeltään?

Sitten itse aiheeseen, Tunkin mieliksi lohkaisen sellaista, että tänään menen yllättämään kultani työpaikallaan, kunhan herään. Käyn hakemassa kukkia hänelle ja vien samalla lahjan.

Niin ja nyt ei väsytä juuri laisinkaan. Sitä se myöhään nukkuminen teettää.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Anna pa..stilli

Pisnesmiehellä pleiseri puristaa. Muistaakseni pukeuduit tiukkaan miehenyläosaan. Nainen opasti äsken otteen Juttutuvassa; aseta se näin puoliväliin poikittain lepäämään ja anna mennä! Käsivarrelle.

Hakaniementorilla näkyy "Annan" pinkki mainos. Mikäs se oli ketjun aihe. Ah juurikin tämä. Varsinainen valintatalo.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olinko minä sielläpäin kisakireän bleiserin kans?
En voi muistaa.
Pukeudun toki vieläkin tyköistuvaan pikkutakkiin. Tosin alavatsa laittaa italian ihmeen kireälle. Paitsi jos jätän auki :)
Nainen Juttutuvalla taisi olla sen kuuluisa Hervannan Helga. Joka nielee kaiken, jopa mäyräkoiran pahvit.
Anna on yleinen pyyntö. Silti ei ole edes lehteä pukannut. Tohtinenko edes herutella?
 
Viimeksi muokattu:

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
Just taidan ehtiä... maailman kaunein nainen nukkuu tossa vieressä. jaa miksi mä en ??? Hmm... taitais kuulua tonne onnellisuusketjuun.... h,,mmmm... too much bacardi. Mutta kiitos näistä, tarinamme jatkukoon, lomahan on vasta alussa.

(mitään en oo ottanu)
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Miehellä oli ikävä ongelma - oikea kives oli muuttunut aivan siniseksi joten äijä meni lääkärin puheille.

- Kyllä tää nyt on sellanen juttu että kiveksenne täytyy poistaa, sanoi lääkäri.

- Ei perkele, onko pakko, uteli mies.

- Se on elämän ja kuoleman asia, lääkäri vastasi.

Siinä sitten oikea kives poistettiin ja miehen elämä jatkui. Kahden viikon kuluttua mies meni jälleen lääkärille.

- Teidän vasen kiveksenne on aivan sininen ja se täytyy kyllä poistaa, elämän ja kuoleman kysymys, sanoi lääkäri armotta.

Toinenkin kives sitten poistettiin ja miestä vitutti aika rankasti. Ja annas olla ettei mennyt viikko ja penis oli muuttunut siniseksi.

- En ole ennen moista nähnyt, valitettavasti peniksenne täytyy poistaa, sanoi lääkäri sympaattisesti.

- Millä minä sitten kusen?

- Lääketiede on niin kehittynyt että asennamme pienen pillin jonka kautta voitte pissata, lohdutti lääkäri.

No, hommat sujuivat ja virtsa tuli entiseen malliin. Kunnes... pillikin oli muuttunut siniseksi ja mies meni jälleen lääkärin puheille.

Lääkäri katsoi miestä epäuskoisen näköisenä päästä varpaisiin ja totesi pahoitellen:

- Suosittelen että ette enää koskaan osta uusia sinisiä farkkuja.

-----------
Joo joo, oli huono...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös