Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 476 679
  • 5 190
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Illan viimeinen kysymys: Miltä tuntuu se että JYP-seuraikoni paukuttaa pistepörssin kärjessä teidän paidassa?

(Meiltä JYP-faneilta ei tarvi kysyäkkään)

Siis JYPin paidassa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Illan viimeinen kysymys: Miltä tuntuu se että JYP-seuraikoni paukuttaa pistepörssin kärjessä teidän paidassa?

Perrin ei ole lempipelaajani, ja Tukonen siellä kärjessä yhä olisi ilman teidän Tuppuraistanne. Kiva silti, että Perrin Tepsissä pelaa. On harvinaisen hajuton, mauton ja väritön noinkin tehokkaaksi pelaajaksi!

Spina on noussut suosikikseni.

1 piste: Tähän liittyy myös Itä, länsi sekä reilun kuukauden päässä odottava juhlapyhä.

Luovutan. Känädä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Taas vittuiltu, jopa sierainkommentista. EI KAI SITÄ SAMAAN AIKAAN MOLEMPIIN SIERAIMIIN VEDETÄ! Tai en minä tiedä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
No kyllä niitä rullattuja taaloja, puntia, kruunuja ja muita voi käyttää kumpaankin, jos löytyy kaksin kappalein.
 

Jeffrey

Jäsen
Vähän kiire olisi saada unta palloon, jotta olisi tarpeeksi syvässä unessa ettei herää sitten taas 03.30 tuleviin puheluihin. Tosin itsehän mä niihin tavallaan syyllinen olen. Pitää jatkossa keskittyä vaan omaan hommaan, että saa sen oman postinsa toimitettua, eikä paljoa välitä paketin sisällöstä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Huumevitsejä usein paheksutaan. Juuri näitä "it's snowing" -juttuja, jotka on ihan parhaita. Tosikot ei tajuu.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joo, sama jengi vetää flibat kun kertoo kuollut vauva -tai raiskausvitsejä. Henkisiä saksalaisia ovat he.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Yöketju on näköjään taas noussut alhostaan.

Minäkin olen ylösnoussut koska en saa enää unta. Heräsin puoli viideltä mentyäni nukkumaan kahdelta, eli kolme ja puoli tuntiahan siitä tuli höyhensaarivisiittiä. Ehkä voisi vielä yrittää uudestaankin nukkumista. Kumma vain, että päivisin kyllä väsyttää ja kaamostunnelma on mustimmillaan, mutta yöllä ei nukuta.

Viimeksi kun olin ns. ruotsinlaivalla siellä soitti Hevisaurus. Kävin hetken vilkaisemassa. Kelpo menoa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En tykkää yhtään tästä kun ei väsytä kunnolla. Pyörii vaan sängyssä ja ei saa unta. Talvirenkaat pitää vaihtaa huomenna ja mennä kotiin sen jälkeen. Ei helvetti. Työvuorokin oli paska.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Enpä oo täällä pitkään aikaan käynyt. Tänään kuitenkin täytyis lähtee risteilee omien syntymäpäivien kunniaksi. Onhan tätä odotettukin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mjaa. In Flamesia, joten voisi kehnomminkin olla. Tilasin muuten In Flames -tennarit tuossa jokin aika sitten, ja lähtivät juuri Saksasta tänne. Tepsin pelissä olin, mutta se oli kyllä ihan järkyttävän huono peli. Tänään oli myös kahdeksan opintopisteen päivä, kun sain kahden tentin tulokset.

Millaista porukkaa täällä paraikaa kukkuu?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Millaista porukkaa täällä paraikaa kukkuu?
Päihtynyttä.

Random veisut soi, Blackfriday oli ja meni ja en ostanut mitään. Ois jotain voinut ostaakkin mutta tiliote oli vähän eri mieltä hankintojen suhteen. Talvisesta säästä ei oo tietoakaan enää. Ja nyt loppu läpät. Hirvittävä tilanne.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minä kukun täällä vielä minuutin, sitten kukkumiseni on tältä erää kukuttu ja siirryn Veikkauksen nettiarpojen pariin kokeilemaan, josko RoBoom-arpa tuottaisi 40 000 euroa. Luultavasti ei tuota.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Venailen tässä tuota Catsien peliä. Periaatteessa olisi fiksua iltavuoron jälkeen nukkua, kun huomenna alkaa taas duuni seitsemältä, mutta eipä tässä kai voi enää mitään tehdä.
 

Baldrick

Jäsen
Venailen tässä tuota Catsien peliä. Periaatteessa olisi fiksua iltavuoron jälkeen nukkua, kun huomenna alkaa taas duuni seitsemältä, mutta eipä tässä kai voi enää mitään tehdä.

Itse en kyllä pysty kuvittelemaan tuollaista unirytmiä. Meikäläinen kun tarvitsee sen >6,5h tirhaa, että pystyy toimimaan. Toki yksittäisillä kerroilla voi vaikka 2h unilla painaa, mutta yleensä päivän perästä rupee kuolettamaan.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Itse en kyllä pysty kuvittelemaan tuollaista unirytmiä. Meikäläinen kun tarvitsee sen >6,5h tirhaa, että pystyy toimimaan. Toki yksittäisillä kerroilla voi vaikka 2h unilla painaa, mutta yleensä päivän perästä rupee kuolettamaan.

Niin no kyllä tässä itekin välillä tulee käytettyä vähän dopingia. Tai siis tällä hetkellä huuhdon 0,3g kofeiinitabua alas pannullisella kahvia. Hoitsun työssä kun pitää silleen olla semiskarppina, ettei mokaile esim. lääkkeiden kanssa.

Onneksi loistavasti pelattu peli aina buustaa mielialaa koko päivän.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Olipa tylsä ilta. Koulujuttuja olisi pitänyt tehdä, mutta motivaation puutteessa on paha saada aikaiseksi. Nyt kuuntelen metallia ja nautin eksistenssistäni ihan yleisesti.

Vietin suurimman osan eilisestä ja osan tästä päivästä Espoossa ja Helsingissä, nyt vaikutan taas Turussa. Täytyy sanoa, että jos bussikuskit eivät täällä Varsinais-Suomessa ole mitenkään eläväisiä, niin pk-seudulla saa ihan kerjätä sanaa sen kuskin suusta. Eivät edes tervehdykseen vastaa, sama juttu oli kesällä. Otanta on jo aika laaja.

Eluveitien keikalla siis olin, hyvin vetivät. Toinen lämppäri Skálmöld oli ihan hauska tapaus. Pääesiintyjä Eluveitie on siis sveitsiläinen folk metal -bändi, ja soittivat hyvän tovin kevyttä kelttimusiikkia. Nokkahahmo Chrigel Glanzmann kysyi yleisöltä, haluaisiko porukka lisää tätä perinnemusiikkia. Yleisö karjui, ja Glanzmann jatkoi, että mitä jos kuitenkin metallia. Ihmiset olivat tulleet kuulemaan metallia, mutta heinäsirkat sirittivät jatkokysymyksen jälkeen. Laulajalla oli pieni wtf-ilme, mutta meni huumorista ja (onneksi) yhden kelttibiisin jälkeen kansa sai taas raskaampaa tuotantoa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tuli tästä vaan mieleen että...
Perrin ei ole lempipelaajani, ja Tukonen siellä kärjessä yhä olisi ilman teidän Tuppuraistanne.
Eikö se oo jo tarpeeksi että teillä on jo siellä Virtanen Perrinin lisäksi. Muutenkin Tuppuraista kohtaan tuntuu olevan aika monella hampaankolossa. Veikkaan että jos vaikkapa Hubacek ois tämänkinpäiväisen taklauksen tehnyt niin ei siitä niin kova mylläkkä ois noussut. Mutta nyt kaikki on niin että "Joo Tuppurainen joo teloi Tukosen joo eikö yksi sikailu riitä". Melkeinpä voisi siteerata Lassilaa, "tarkoitus oli vain vähän näpäyttää" (tai tässä tapauksessa taklata)

Okei, vähän saattaa olla muutakin kuin kansalaisluottamusta verissä. Se niistä vakavista aiheista. Siirrytään etiäppäin. Ebaytä selailen. Ei oikeen mitään mielenkiintoista löydy. Jotain systeemiä katselin USA:sta piruuttani, koska halvimmalla saisi sieltä, mutta kummasti postit maksaa enemmän kuin itse tuote.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Seitsemän päivää ensimmäiseen lomapäivään(jos tämä päivä [lauantai] lasketaan). 30 päivää ensimmäiseen sotapäivään. Että onhan tämä päivä ihan silleen hieno päivä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ei ole tuppuraisia ja tappuraisia vastaan yhtään mitään, mutta suosikkipelaajat pelaavat ihan muualla kuin Liigassa ja Palloseurassa nykyisin. Toki Georgijev avaa luukkua ja Kumeliauskas potee milloin mitäkin pikkupipiä, mutta silti. Spina on mainio. Mutta hei, ei lätkästä sen enempää.

Täytyy myöntää, että vaikka olenkin sisältäni metalhead, niin tykkään kyllä joistain kevyemmistäkin. Onx noloo, jos PMMP:llä ja Zen Cafélla on esimerkiksi pari hyvää biisiä tahoillansa? Musiikissa sanoitus on minulle ihan keskeisin elementti, ja suomeksi joikatuissa se vain korostuu. Näillä mainituilla bändeillä on sisältö kunnossa. Eivät toki kumpikaan enää musiikkia tee.

Jos nyt esimerkkejä, niin Zen Cafén Aamuisin on hyvä kappale, PMMP:ltä voisi mainita Joutsenet.

Ihan sama mitä mieltä olette, mutta kuunnelkaa tämä: BABYMETAL - MEGITSUNE

Linkki YouTubeen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Erittäin hyvin täsmennetty siellä, ei pelaa Kokkolan Hermes Liigassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös