Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 476 877
  • 5 190

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Huomenta. Olisiko tänään ketään allekirjoittaneen lisäksi paikalla tässä ketjussa?

Hep! Vaikka aamulla onkin aikainen herätys, niin eivätköhän viime yön liki 12 tunnin unet ole hyvä varasto yökukkujalle.

Pian on juhannus. Mitäs muut? Mitä teette juhannuksena? Ite meen mökille.

Mökille myös. Tylsää, jos sataa ja tuulee ja on kylmä. Mutta ei sille mitään mahda. Uskaltautuisikohan sitä peräti kylmään meriveteen saunan ohessa?

Ei kaikesta tarvi kai mitään ymmärtääkään, varsinkaan näiden nuorisolaisten pelijutuista.

Koen kuuluvani näihin nuorisolaisiin, ja täten sanoudunkin oitis irti moisista pelihöpötyksistä. Mahdanko olla koskaan sanonut halaistua sanaa muista peleistä kuin NHL-pelisarjasta tällä palstalla? Totta puhuakseni en ymmärrä hölkäsen pöläystä peleistä tahi teknologiasta. Minulla on älypuhelin ja osaan käyttää sitä varsin näppärästi, mutta tietokonepelit ovat tuntematonta aluetta. Pikkuveli noita pelaa päivät pääksytysten, koittanut saada minutkin mukaan hullutuksiinsa, mutta ei onnistu. Counterstriket, Starcraftit, Minecraftit, Dotat, Halot, you name it. Yli hilseen menee aina, kun tuo perheen kuopus yrittää pelijutuistaan kertoa. Näissä pelijutuissa käytetään usein englanninkielistä termistöä ja se tunkeutuu myös puhuttuun suomeen. Myös muuan armeijan tupakaverini oli sellainen, että piti olla tulkki vieressä selittämässä tyhmemmälle. Joskus tuntuu, että kaltaisilleni tietämättömille pitäisi olla erikseen tietokone-suomi-tietokone -sanakirja. "Olin midissä ja sillä servulla olin ja piti avata laatikko, kerättiin diamondit ja häkkäsin oakin säplingillä ja..." Mainitunlaisesta en ymmärrä yhtikäs mitään. Toisinaan pyydän eksplisiittisempää ilmaisua; en ymmärrä, jos minulle ei puhuta ihan selkosuomea. Toki pelaajilla on oma jargoninsa, mutta eipä niistä laiseni asiaan perehtymätön mitään tajua.

Diilin katselin tuossa, kun tuli kolmoselta. Se Donald Trumpin kipparoima ohjelma. Naisten ryhmän projektipäällikkönä oli Niki Taylor. Katselin, että onpa sympaattinen ja söpö tyttö. Mainoskatkolla panin googlettaen, ja yllätyksekseni huomasin, että Niki on jo nelikymppinen! Herramunjee, olisi kyllä mennyt kolmekymppisestä. Pirteä, iloinen, kiltti ja sympaattinen vaikutti olevan. En paljasta enempiä, sillä joku saattaa haluta katsoa jakson jälkilähetyksenä Katsomosta, mutta ihana luonne tuli esille jakson lopussakin. En tiedä ko. ihmisestä paljoakaan, mutta vaikuttipa kerrankin julkimolta, jolla ei ole noussut urea päähän. Ihan pieni, maltillinen crush (konsolipelaajat eritoten lisäävät näitä vierasperäisiä ilmaisuja keskelle lausetta, kuten mainitsin) tuohon Niki Tayloriin. <3
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Niki on kyllä kova floridalainen tyttö. Ja vielä Fort Lauderdalesta, missä on paljon suomalaisia ja se on todella lähellä Sunrisea (Sunrise on siitä parikymmentä mailia länteen), missä Cats pelaa :3

:3 onkin virallinen cat-face, niin sopii hyvin Panthersin alternatiiviseksi logoksi.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Miellän :3 -hymiön pikemminkin koiranpentuilmeeksi. Koirat ovat söpöjä, etenkin tiibetinspanielit, mutta en minä mitään piskiä itselleni voisi koskaan ottaa. En jaksaisi laiskuuttani mitään rakinlöyhkää lenkittää. Kissoissa on se hyvä puoli, etteivät tarvitse tietääkseni ihan yhtäläisissä määrin hoitoa ja huomiota. Ei meillä tosin kissaakaan ole, tokkopa tulee koskaan olemaankaan. Ylimääräisiä elättejä talouteen tarvita, nih.

Meillä on ilahduttavasti siis vähintään kahden ihmisen Niki Taylor -fanisektori täällä yöketjussa. Chapeau sinulle, @Taccutucca, vertailukelpoisesta naismaustasi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kissat ovat parhaita! Mulla on yksi sellainen karvaläjä, joka ei sietänyt muita karvakasoja ja otin sen sitten itselleni. Minun kanssa se tulee toimeen oikein hyvin, olenhan karvainen kuin kananmuna, mutta heti kun tulee vieraita niin se painuu sängyn alle piiloon eikä näyttäydy ennen kuin vieraat ovat lähteneet. Ihan erilainen kuin entinen kissani, joka halusi tervehtiä kaikki vieraani ja olla heidän sylissä sekä jopa pestä heidän hiuksensa. Kissatkin ovat persoonia.

Hik!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Aaand... Action!

Olipa siinäkin viikko, ja eihän tässä vielä Tampereella asti olla. Kalaakin tuli. Jatkoajalla vietin yhteensä n. 30 minuuttia viikon aikana. Kaikkea sitä. Sääli, ettei tullut kirjoitus"kiellosta" ilmoitusta. Hyvää duunia kuitenkin Moderaattoreilta, pitäkää hyvät hommat ylhäällä!
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Kaipa sitä täytyisi ruveta nukkumahan. Pirun hyttyset vaan kun häiritsevät mielenrauhaani.

Hienoa, että virvelivahvistus on kehissä, harmi vaan, että tänä yönä ei oikein syntynyt erityisen paljoa keskustelua.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Huomenta kaikki juhannuskukkujat.

Tänään olin mökillä ja muuten kaikki meni oikein hyvin, mutta jostain syystä naapurin vekarat tulivat (ilman lupaa/etukäteistä ilmoitusta) seitsemänvuotiaan serkkuni seuraksi. Aluksi ajattelin, että "Hei jes, ei tarvitse katsoa serkun perään niin paljoa, kun voi vaan tyyliin chillata riippumatossa yms.", mutta oikeastaan heti tapaamisesta saakka itselle tuli todella nihkeä kuva näistä veljeksistä (10v ja 5v). Heti alkuun tämä huikean fiksu isoveli kysyi, että "miksi teillä on noin nolo kokko" (me siis poltettiin "ukonkynttilää", mistä löytyy kuva erillisenä tiedostona) ja "missä teillä on trampoliini" ja kun vastattiin, että meillä sellaista ei ole, niin hän kuittasi "miksi ei, oletteko muka niin köyhiä?". Kertoi myös isälleni, että hänen perheensä omistaa kolme mersua ja vaikutti oikeasti todella egosentriseltä ja materialistiselta jannulta.

Mielestäni ihmisellä on oikeus olla näkyvästi ylpeä itsestään, jos on omalla kovalla duunillansa sen ansainnut. Esimerkiksi jos itse Floridaan muuttaessa perustaisin IT-alan firman ja pitkässä juoksussa se tekisi ihan oikeasti tulosta ja olisi mahdollisuus tarjota useammalle ihmiselle työpaikka, niin totta helvetissä olisin ylpeä itsestäni. Tämä kymmenenvuotias alimittainen aloitteleva jonne, ei kuitenkaan ollut tehnyt elämässään mitään, mikä edesauttaisi vastaavanlaisiin tavoitteisiin vaan enemmänkin mulkkuuteen ja flegmaattisuuteen. Lisäksi hän jatkuvasti kiusasi pikkuveljeään sekä fyysisesti, että psyykkisesti/sosiaalisesti. Kaatoi maahan useasti ja kun rupesi itkemään, niin lausui sanat "vitun" ja "luuseri".

Harmitti oikeasti sen pikkuveljen puolesta. Se oli selvästi tiedonjanoinen kaveri, mutta on todennäköisesti koko ikänsä joutunut kohtaamaan fyysistä sekä henkistä väkivaltaa isoveljeltään ja se on kyllä jotain, mitä en millään voi hyväksyä. Lisäksi tämä isoveli ei millään suostunut noudattamaan ohjeita, vaan tahallaan rikkoi sovittuja sääntöjä provosoidakseen muita. Esimerkiksi vaikka enoni oli jo todella monta kertaa kertonut hänelle, että "näihin ilotulitteisiin ei alaikäiset koske", niin silti, aivan vaan vittuillakseen, hipelöi niitä useaan otteeseen ja lopulta eno kyllä "hieman" korotti ääntään. Vaan ei oppinut poika, ei.

Harvemmin allekirjoittanutta oikeasti vittuttaa näin paljon. Viimeksi vitutti näin paljon, kun TuTo hävisi välierien game seiskan samana päivänä, kun Florida Panthers sai kuoliniskun play-off unelmiin. Miksei ne vanhemmat voi oikeasti kasvattaessaan lasta vetää niitä rajoja, eikä kasvattaa tällaisia yhteiskunnalle hyödyttömiä syöpäläisiä?

I rest my case. Ketuttaako jotakuta muutakin näin juhannusaattona?
 

Liitteet

  • ukonkynttilä.JPG
    ukonkynttilä.JPG
    453,7 KB · kertaa luettu: 334

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
^ Minua on aina vituttanut jussina. Tänään tosin vähemmän kuin yleensä, mikä johtunee enimmäkseen siitä, että suurimman osan päivästä olen viettänyt nukkuen.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
^ Minua on aina vituttanut jussina. Tänään tosin vähemmän kuin yleensä, mikä johtunee enimmäkseen siitä, että suurimman osan päivästä olen viettänyt nukkuen.

Mikäs jussissa pännii? Sillon stadi on mestoilla pysyvien oisteri ja muualle lähtevätkin varmaan nauttivat olostaan. Ehkä paras juhla kalenterissa, kun näinä aikoina ei häiritse teekkariläpät, siniristilippu tai turhat juhlijat linnassa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Juhannukset ohi, paluu "arkeen" eli tähän lomailuun. Menipäs päivä nopeasti. Siivoamista ja pikkuveljen kuskaamista, välissä toki pyörimistä kaupungilla nimimerkin @SeQuins kanssa. Hieno päivä kyllä kaikkinensa! Nyt taas perinteiseen tapaan Spotifyn soittolista rullaa korvissa.

Hieno tarina nimimerkiltä @Taccutucca, siellä selvästi jäänyt hampaankoloon tuo poika. Mitäs kanssaturkulaisen yöhön tänään?

Ja mitä muille kukkujille kuuluu? Täällä Turussa satoi ja oli ankeaa siihen saakka, että yökkösketjun tutkaparini, eli vasen laitahyökkääjä, saapui Turkuun. Oli kivaa. :) Meinasi tosin käydä hassusti, Porin bussi kun nimittäin tuli ajallaan asemalle, eikä neiti SeQuinsia näkynyt missään. Heti perään tulikin sitten onneksi toinen bussi Porista, mutta vähän kyllä ihmettelin tilannetta. Onneksi en sentään lähtenyt turhaan kauempaa etsimään.

Taas joku kironnee näyttönsä takana, että eikö se siirappi sun muu höpötys ole vieläkään ohi. Mutta tosiaan, huomenta kaikille, täällä ollaan taas pikku paussin jälkeen! Tampereen Virvelipoikakin suoritti urheasti ja kunnialla viikon taukonsa loppuun - mitäs sinne?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Valvotaan siihen asti kun jaksetaan. Ja pelataan World of Tanksia. Kohta tulee 40 000 peliä täyteen sitä peliä reiluun 2,5 vuoteen.

Oluttakin tuli ostettua. Saako Yö-ketjussa olla kännissä?

Tällainen Youtuben lista on kuuntelussa: https://www.youtube.com/watch?v=nZRMajL_ulA

Kohta on itse asiassa lista kuunneltuna ja tarvitsisin uutta.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tampereen Virvelipoikakin suoritti urheasti ja kunnialla viikon taukonsa loppuun - mitäs sinne?

Sehän tuon teki. Pahaa kuuluu, kun ei ole tullut selänpesukerhon unisilta yhden yhtä ääntä vaaleissa, mutta muuten kuuluu sellaista neutraalia. Päässäni on ajatusten myllerrys, ideoita sinkoilee, toteutus nolla. Nyt haluaisin vain olla napapiirin - mieluummin Suomen rajan - pohjoispuolella nauttimassa puhtaasta ilmasta, soijasta, kaloista ja ajoteknisistä asetelmista riippuen oluista, miksei muistakin sopivan rentouden aiheuttajista.

@Hauptmann Yö-ketjussa tuskin voi muut kuin porilaiset selvänä ollakaan (onko ne ikinä?), mutta Yöketjussa selviää ilmankin. Kiellettyä se ei toki ole, ehei.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näköjään Youtube tarjosi tällaista listaa: https://www.youtube.com/watch?v=4b8D_K1sqq4

Ainakin hyvin alkaa, kun ensimmäisen kappale on "Welcome to the Jungle".

Lämpötilat ovat olleet aika huonoja tällaiselle kesäkuussa lomaansa pitävälle, mutta toisaalta kerrostalossa asuvalle ne ovat ihan sopivia. Kun ulkona on yli 20 astetta lämmintä, niin täällä on sisällä on aika lämmintä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Lämpötilat ovat olleet aika huonoja tällaiselle kesäkuussa lomaansa pitävälle, mutta toisaalta kerrostalossa asuvalle ne ovat ihan sopivia. Kun ulkona on yli 20 astetta lämmintä, niin täällä on sisällä on aika lämmintä.

Lämpötiloista tulikin mieleeni. Ajattelinpa ohimennen sellaista asiaa, että medioissa saavat valtavasti palstatilaa punkit. Aivan suhteettoman paljon siihen nähden, miten paljon suomalaisia niihin kuolee vuosittain (ja kuolemaa voidaan kulttuurissamme pitää kaiken ylittävänä röllipeikkona). Paljon vähemmän puhutaan järvistä, joihin kuolee paljon enemmän finskejä. Rattijuopotkaan eivät kerää yhtä paljon otsikoita per ruumis, kuin punkit. Punkki on joku suuri perkele, ja hyttyset ikäviä, mutta mehiläiset on tosi kivoja. Siinä teille nykymedian objektiivisuuden taso.

No, miten tämä liittyy lämpötilaan. No, lämpimät säät ne vasta ihmisiä tappavatkin. Kun puhutaan kauhu-/hirmu- ja tappajapunkeista, niin samaan aikaan nähdään varsin perverssejä otsikkoilmaisuja, kuten "seksihelle" ja "helle hellii".
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Sehän tuon teki. Pahaa kuuluu, kun ei ole tullut selänpesukerhon unisilta yhden yhtä ääntä vaaleissa, mutta muuten kuuluu sellaista neutraalia. Päässäni on ajatusten myllerrys, ideoita sinkoilee, toteutus nolla. Nyt haluaisin vain olla napapiirin - mieluummin Suomen rajan - pohjoispuolella nauttimassa puhtaasta ilmasta, soijasta, kaloista ja ajoteknisistä asetelmista riippuen oluista, miksei muistakin sopivan rentouden aiheuttajista.

Aivan tosiaan, pitikin kiittää sinua hyvä veli äänestäsi vaaliketjussa. Olin kyllä budjetoinut itselleni yhden äänen, mutten arvannut sen tulevan sinulta. Minä panttaan vielä ääntäni, pohdin tarkoin ja päätän sitten. En lämmennyt tuolle viskiehdotuksellesi, sillä minä en tunnetusti erityisemmin alkoholista piittaa. Minulla ei tainnut edes olla vaaliohjelmaa, mutta päädyit silti meikäläistä äänestämään. Lupaan toki kehittää Jatkoajan ja Slovakian välistä yhteistyötä, luoda Jatkoaikaan Godla-uskonnon ja tehdä Tappajahaista kansalliselokuvan, mutta muita suunnitelmia en ole vielä ehtinyt tarkemmin miettiä.

Norja olisi kyllä mukava paikka visitoida. Pohjoismaista olen käynyt vain Ruotsissa, joten uudet aluevaltaukset ovat aina positiivinen juttu.

Disturbedin Enough on hyvä kappale. Tuokin bändi on alkanut sosiaalisen median puolella vihjailla paluullaan. Kaksi viimeisintä albumia olivat mielestäni heikompaa tuotantoa, mutta vanha musiikki upposi kyllä hienosti. Onko palstalla tämän chicagolaisen metallipumpun kuuntelijoita?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ainakin se avautui, että Nirvanan Smells Like Teen Spirit on hyvä kappale. Olen aika sivistymätön näissä rock-kappaleissa (missä en olisi?). Vedetään sitten tämä Youtube-lista loppuun, niin ehkä sivistyn taas lisää.

edit. Nirvanan kappaleella 265 miljoonaa näyttökertaa. Aikamoista.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Aivan tosiaan, pitikin kiittää sinua hyvä veli äänestäsi vaaliketjussa. Olin kyllä budjetoinut itselleni yhden äänen, mutten arvannut sen tulevan sinulta. Minä panttaan vielä ääntäni, pohdin tarkoin ja päätän sitten. En lämmennyt tuolle viskiehdotuksellesi, sillä minä en tunnetusti erityisemmin alkoholista piittaa. Minulla ei tainnut edes olla vaaliohjelmaa, mutta päädyit silti meikäläistä äänestämään. Lupaan toki kehittää Jatkoajan ja Slovakian välistä yhteistyötä, luoda Jatkoaikaan Godla-uskonnon ja tehdä Tappajahaista kansalliselokuvan, mutta muita suunnitelmia en ole vielä ehtinyt tarkemmin miettiä.

Noo, eiköhän smurffipäiväkin saada johonkin tammikuulle järkkäiltyä ;)

Mites noi mun vaaliteemat muuten, puhutteliko yhtään? Voin mä puhutellakin, kyllähän se tähän politiikkahommaan kuuluu, että omaa konepeltiä vahataan jatkuvasti.

Tunnetko olosi väsyneeksi? Tuntuuko, että sinut pakotetaan elämään muiden mukaan? Tunnetko, ettei kaltaisiasi arvosteta yhteiskunnassamme? Yöketjulainen, tartu tilaisuuteen ja äänestä Virveliä kainaloon Jatkoajan parlamenttiin! Lupaan säätää aamuisia herätyskelloja seitsemästä kymmeneen ja tarjota vasemmistopuolueen viralliselta valtiolliselta äänenkannattajalta laatuviihdettä aamuneljään asti. Jokaiseen makuun.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Noo, eiköhän smurffipäiväkin saada johonkin tammikuulle järkkäiltyä ;)

Otetaan selfie, jossa kannatellaan yhdessä smurffilupaus-lappua ja virnuilet sitten kuin Stubb konsanaan.

Mites noi mun vaaliteemat muuten, puhutteliko yhtään? Voin mä puhutellakin, kyllähän se tähän politiikkahommaan kuuluu, että omaa konepeltiä vahataan jatkuvasti.

Kaloista ja politiikasta minä mitään ymmärrä! On kuitenkin arvostettavaa, että olet jalkautunut kenttätöinesi tänne rahvaan sekaan yöketjuun. Vähäinen on äänestysprosentti, Jatkoajan kansa ei ole ainakaan vielä suunnannut sankoin joukoin vaaliuurnille.

Täytyy kyllä tosissaan harkita Virvelipoikaa. Nuoria eduskuntaan minun lisäkseni. Ulkomaankauppa Slovakian ja Norjan suuntaan olisi sitä myöten hanskassa. Toki Norjan orastava nousu palstallamme voisi poikia keskuuteemme norjalaismielisiä trolleja. Asioilla on tapana eskaloitua nykyään kovin nopeasti. Miksi Norjasta ei tule hyvää musiikkia? Suomella on Nightwish, Tanskalla on Volbeat ja Ruotsilla on [kaikki].

Vaalikauden keskeisimpiä kysymyksiä:
- miten vähemmistöjen, kuten yöketjulaisten, elinoloja aiotaan parantaa Jatkoajassa?
- kuinka ehdokkaat suhtautuvat söpöilyyn/söpöyteen ja hymiöihin?
- miten Liigaan saataisiin lisää slovakialaisia jääkiekkoilijoita?
- mihin Turun kaupunginosaan Denis Godlan patsas tulisi pystyttää?

Minä en tykkää politiikasta, mutta nyt ollaan niin tärkeiden asioiden äärellä, että aion minäkin kantaa näissä korteni kekoon tulevalla edustajakaudellani.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Smells Like Teen Spirit oli varhaisnuoruuteni top3-kappale, vaikka muuten en ollut mikään sen suurempi Nirvanan fanittaja. AC/DC:n Thunderstruck oli myös siellä top3:ssa. Musiikista tuli mieleeni, että tänään ostin lipun QStockiin, siellähän on vaikka mitä bändejä, kuten esim. Nightwish. Minun reissut kyseiseen tapahtumaan vaan sattuu olemaan, noh, sangen vauhdikkaita. Vuonna 2012 treffasin päiväseltään siellä yhden naisen, joka oli myöhemmin tv:stä tuttu. Oltiin netin kautta sovittu, että nähdään siellä 5 minuuttia. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun nähtiin, ei minua sytyttänyt. Samana iltana olin jonkun milfin kanssa pusikossa ja seuraavana iltana lähdin kesken Roxetten keikan festareilta kaupungille eli baariin. Baarissa kohtasin erään ja heräsin yhden myöhemmin tosi-tv-ohjelmassa olleen vierestä. V. 2013 en tohtinut koko festareille. Ja viime vuonnakin sattui yhdenlaista, mutta ei niistä nyt enempiä. Että QStock hieman hirvettää, mutta jospa se tällä kertaa menisi asiallisesti...
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jag heter Peter.

Pitkä teksti Käyttäjänimettömältä. Minä olen jo valitettavasti ääneni käyttänyt Jatkoajan vaaleissa. Tuo Smells Like Teen Spirit on aika kova kappale. Thunderstruck ei juuri vakuuttanut.

Mutta toivotan kaikkea hyvää sinne Ouluun (vai minne lie, kadotukseen?).
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Juuri päättyneen Norja-Englanti-jalkapallo-ottelun n. viimeiset viisi minuuttia menevät ehdottomasti kategoriaan "Jalkapallohistorian irvokkaimmat näytelmät". Jalkapallo on peli, jota pelataan metri x metri -kokoisella alueella ja lopussa lädit voittaa. Sen ainoan kerran, kun en ole niiden puolella.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Vaalikauden keskeisimpiä kysymyksiä:
- miten vähemmistöjen, kuten yöketjulaisten, elinoloja aiotaan parantaa Jatkoajassa?
- kuinka ehdokkaat suhtautuvat söpöilyyn/söpöyteen ja hymiöihin?
- miten Liigaan saataisiin lisää slovakialaisia jääkiekkoilijoita?
- mihin Turun kaupunginosaan Denis Godlan patsas tulisi pystyttää?

Ehdottomasti pohtimisen arvoisia ongelmia. Toivottavasti näihin saadaan selvyys jo vaalien aikana. Omia näkemyksiäni:

-Yöketjulaisten asemaa voitaisiin parantaa laskemalla jokainen Yöketjuun kirjoitettu viesti kahdeksi viestiksi

-söpöilyssä ei toki ole mitään vikaa. Olen hyvin suvaitsevainen, ja minulle söpöily on jokaisen oma asia. Kannatan söpöavioliittoa. Hymiöissä suosikkejani ovat :X :G :O :Z :C :P :Y :V sekä :D, mutta muutkin voitaisiin sallia.

-Liigan tulisi kannustaa slovakkityöntekijän palkkaamiseen verohelpotuksilla sekä palkkatuilla. Lisäksi jokaiselle slovakkipelaajalle tulisi Liigan maksaa bonuksia ja tarjota laadukas työsuhdeasunto.

-Miksi Turkuun? No, sen saa Denis Godla päättää. Minusta paras paikka Denis Godlan patsaalle olisi Tampereen Keskustorin suihkulähteessä. Joka tapauksessa on säädettävä, että kuin ei saa Chuck Norrisin etu- tahi sukunimeä saa mainitsematta jättää, ei sitä pidä tekemän myöskään Denis Godlan tapauksessa. Tämän perustan siihen, mitä lähi-itäisessä, joskin kaukoeteläisessä legendassa opetetaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös