Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 476 971
  • 5 190

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tuohan on vaan hyvä tilaisuus parannella asemia hankalan kirjallisen osion jälkeen.

Kirjallinen koe ei ole koskaan hankala, jos on yhtään sellaisia kysymyksiä, joissa kaltaiseni jada-jadan jauhaja pääsee elementtiinsä. Silloin joku rinkirupattelu on uhka, ei mahdollisuus. Mielestäni.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Edelleen mua hämmentää. Kun tuolla sanotaan, että alkupistevalinnassa voi tulla valituksi vain ensimmäiseen hakukohteeseen, kuitenkin maksimipisteet ovat 26 pistettä + 3 ensisijaisuuspistettä. Eikö nuo ensisijaisuuspisteet olekaan siitä, että on hakenut ensimmäisenä vaihtoehtona?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mä olen ollut Jyväskylässä, Oulussa, Lahessa, Porissa, Raumalla, Turussa, Helsingissä, Hämeenlinnassa, Kuopiossa, Vaasassa, Tampereella toki. Eli vain Espoo, Lappeenranta ja Kouvostoliitto kokematta. Tosin osa noista on ollut lähinnä läpikulkumatkoja.

Halleista koettu Hakametsä, Rumpuryhmälä, Nakkikattila ja Jaffala.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Noista liigapaikkakunnista, missä on vierailtu. Mäkin mietin... Porissa asun, Turussa olen tällä hetkellä, viikonloppuna olin Tampereella ja Hämeenlinnassa. Ennen oon ollut Tampereella Särkkiksessä, Ipan ja Tapparan peleissä, Hämeenlinnassa vuosia sitten osallistuin uintikisoihin ja kävin Kerhon pelissä. Raumalla oon ollut miljoona kertaa (ja asunutkin apua), Helsingissä Lintsillä, Jokerien pelissä, My Chemical Romancen keikalla. Espoossa Bluesin pelissä joskus olin, Kuopiossa joskus siellä Puijon mikälietornissa. En ole koskaan ollut Jyväskylässä, Lappeessa, Lahdessa, tai Oulussa. Niin enkä Vaasassa tai Kouvolassa.
Jos itse rupean listaamaan niin no..

Tampereella oon tainnut mennä junaan, Hämeenlinnan ohi mennyt junalla, ESPOOO:ssa.. olen kyllä ollut mutten muista miksi, Lahden ohi oon mennyt, Lappeenrannan keskustassa on tullut oltua jne..

Tekisi mieli sanoa että kaikkien paikkakuntien ohi oon kyllä mennyt mutta en kovin monessa oo käynyt. Liigahalleistakin koettu vaan Hippoksen sambakarnevaalit, Sportin betonibunkkeri ja Rauman vieraskatsomo.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
vaikka aika vähän siellä verta ja sisuskaluja revitellään.
Kyllä siellä on raaka meisinki. Paljon pahempia tosin ovat nuo mainostauoilla näkyvät sairausohjelmat. Siis kuka voi haluta katsoa ohjelmia, joissa päähenkilöllä esim. kasvaa päästä joku jalkapallon kokoinen kasvain. Soitan heti Toimi Kankaanniemelle, että kieltää moisen näyttämisen.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Lappeenrannassa ja Kouvolassa en ole ehkä käynyt. Salibandyn takia tuli reissattua monessakin paikassa. Se oli sitä aikaa, kun Jaws kantoi Turun Palloseuran paitaa.

Toki kaksi viimeistä huikean urani vuotta pelasin muualla kuin TPS:ssä, mutta se olikin vähemmän vakavaa touhua se.

Lahdessa olen kotikaupunkini Turun jälkeen viettänyt eniten aikaani viimeisen vuoden aikana. Kesällä on tarkoitus mennä ainakin Poriin. Mahdollisesti myös Helsinki ja Espoo ovat käyntikohteita.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Joo, niin se taitaa olla, että mua on kusetettu. Elikkä ne ei sit ilmeisesti liity ne ensisijaisuuspisteet noihin todistusvalintapisteisiin, eli mun olisi siis pitänyt saada kaksi pistettä enemmän. Noin se varmasti on ja kaikki on ihan paskaa. Eli kun siellä lukee se 18, niin se olisi niinku 21... Tai jotain. Aika hölmöähän se olisi vaan kaikkiin ynnätä kolme. VMP, ei kiinnosta, pitäkööt tunkkinsa. Voi vittu että vituttaa. Vitunvittu.

Koska mähän en tule saamaan minkäänlaisia pisteitä noista pääsykokeista... Hyvä jos ehdin Maolin opetella ulkoa tässä vaiheessa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ostin eilen lipun Scorpionsin keikalle Pietarsaareen. Ei sinne ole Oulusta kuin 237 km Ja Sabrinan keikalle Ouluun ostin myös lipun, sinne ajaa pyörällä. Sabrina: Boys, Boys, Boys. Tuo video on kuluneesti ilmaisten: äärimmäisen huikea.

Shittikiintiöni on vajaa. Ei ole ensi kesän jälkeen! Eiköhän noilla muutaman vuoden pärjää.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Minä aattelin kesällä vierailla Tampereella, nyt kun olen päässyt kaupungin sieluun käsiksi. Viime kesänä tuli käytyä elämäni ensimmäistä kertaa ja kyllähän se ihan menetteli jostain saatanan kukkaisviikoista ja sambakarnevaaleista huolimatta. Mustaa makkaraa tuli myös maistettua ensimmäistä kertaa ja se oli oikeasti hyvää. Toinen kaupunki, jonne kesällä tulee suunnistettua on todennäköisesti Hämeenlinna.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mustaa makkaraa tuli myös maistettua ensimmäistä kertaa ja se oli oikeasti hyvää.
Tässä muuten on yksi ruoka joka aiheuttaa paljon mielipiteitä.

Joskus itellä oli eväänä tätä.. Kaveri tuijotti pitkään "Miten vittu sä pystyt syömään tuota"
 

Pausima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Wild
Joo, niin se taitaa olla, että mua on kusetettu. Elikkä ne ei sit ilmeisesti liity ne ensisijaisuuspisteet noihin todistusvalintapisteisiin, eli mun olisi siis pitänyt saada kaksi pistettä enemmän. Noin se varmasti on ja kaikki on ihan paskaa. Eli kun siellä lukee se 18, niin se olisi niinku 21... Tai jotain.
Mistäs moinen? Nimittäin vielä pari vuotta sitten ne todistusvalinta-pisterajat kyllä sisälsi ensisijaisuuspisteetkin. Ainakin kaikilla aloilla, jotka minä tiedän.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Tässä muuten on yksi ruoka joka aiheuttaa paljon mielipiteitä.

Joskus itellä oli eväänä tätä.. Kaveri tuijotti pitkään "Miten vittu sä pystyt syömään tuota"
Samanlainen kokemus tuli vastaan täälläkin. Frendien kanssa tilattiin kaikki sama satsi mustaa jöötiä, ja mä olin ainoa joka siitä tykkäsi. Söin sitten melkein frendienkin annokset (sen mitä jaksoin) ja nämä suuntasivat takaisin tiskille hakemaan lihikset.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mistäs moinen? Nimittäin vielä pari vuotta sitten ne todistusvalinta-pisterajat kyllä sisälsi ensisijaisuuspisteetkin. Ainakin kaikilla aloilla, jotka minä tiedän.

Yliajattelusta. Kai ne ne sisältävät. Kaikki on ihan täysin siitä kiinni, mutta kyllähän siitä lähdetään, että heittämällähän tuonne sisään pääsee. Ja jos ei heittämällä, niin varmaan joku 15/40 pääsykokeista jo riittää. 10/40 tarvitsee ainakin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@Malmi @Captain Slow

Siis mustahan on siivenluiden jälkeen parasta safkaa mitä on. Tai siis, parasta ja parasta, mutta tällaisista ns.perusruuista. Tosin sinapin kanssa ei toimi, vaan pitää ehdottomasti olla puolukkahilloa, tai vielä mieluummin tuoreita puolukoita.
 

Pausima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Wild
Yliajattelusta. Kai ne ne sisältävät. Kaikki on ihan täysin siitä kiinni, mutta kyllähän siitä lähdetään, että heittämällähän tuonne sisään pääsee. Ja jos ei heittämällä, niin varmaan joku 15/40 pääsykokeista jo riittää. 10/40 tarvitsee ainakin.
Aaa. Eli klassinen viime hetken paniikki?

Paniikista tuli mieleeni, että koko tämän vuoden on ollut hirveitä nukahtamisvaikeuksia ennen tenttejä. Ikinä aikaisemmin ei ole mitään ongelmia ollut, mutta nyt taaskin täällä hereillä ollaan vaikka aamulla on edessä rahatalouden tentti. Ja tälläinen on todellakin jatkunut koko tämän vuoden.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Huhheijaa. Jugurttikeskusteluja ois kiva jatkaa mutta taidan itse siirtyä peiton alle. Joten, kaikille yöketjulaisille - bonne nuit.

Palaillaan taas huomenna - josko höpisisi jugurtin lisäksi grillikin?
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
@Malmi @Captain Slow

Siis mustahan on siivenluiden jälkeen parasta safkaa mitä on. Tai siis, parasta ja parasta, mutta tällaisista ns.perusruuista. Tosin sinapin kanssa ei toimi, vaan pitää ehdottomasti olla puolukkahilloa, tai vielä mieluummin tuoreita puolukoita.
Miten usein ns. "tavallinen" tamperelainen syö mustaa makkaraa? Onko musta makkara Tampereen oma spagetti jauhelihakastikkeella?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nyt alkoi tehdä mieli mustaa makkaraa. Jos arpa voittaa, niin taidan mennä huomenna Tammelantorille nauttimaan pari pätkää.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yön elokuvaksi valikoitu Coherence. Outoa meininkiä. Vähän B-luokan otteella tehty, mutta ei haittaa.

Olen harkinnut ukulelen hankkimista. Jos jostain halvalla saisi. Siis ostaa ukulelen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Miten usein ns. "tavallinen" tamperelainen syö mustaa makkaraa? Onko musta makkara Tampereen oma spagetti jauhelihakastikkeella?

Se vähän vaihtelee, viimeksi söin n. kaksi viikkoa sitten. Ehdottomasti useammin syön spagettia jauhelihakastikkeella, mutta kyllä tämän vuoden aikana on tullut mustaa syötyä kymmenkunta kertaa. Mutta kyllähän siivet ja musta makkara ovat ne kaksi pääasiaa Tampereella.

Toki nykyään Tampereella on jo niin paljon kebappiloita, että tuo itämainen herkku alkaa myös valtaamaan yhä vahvempaa jalansijaa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Toki nykyään Tampereella on jo niin paljon kebappiloita, että tuo itämainen herkku alkaa myös valtaamaan yhä vahvempaa jalansijaa.
Joskus laskin että eräällä paikkakunnalla oli n. 4 eri korttelin läheisyydessä seitsemän karvaranteen pitämää ruokapaikkaa.

Nyt tekee mieli kebabbia. Perhana.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Toki nykyään Tampereella on jo niin paljon kebappiloita, että tuo itämainen herkku alkaa myös valtaamaan yhä vahvempaa jalansijaa.
No niitä alkaa olla kyllä ihan joka puolella Suomea, ja paljon. Niin kuin turkkilainen taksikuski sanoi mulle Amsterdamissa. "Olemme joka puolella, eikä kukaan voi sille mitään" ja veti paskaset naurut perään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minulla on teoria siitä kuinka paljon kebappiloita on per kaupunki. Kotikaupungissani on kaksi kebab mestaa ja asukkaita noin 7000. Eli yksi kebula per 3500 asukasta. Joku muu saa laskea pitääkö tämä laskelma paikkansa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Joskus laskin että eräällä paikkakunnalla oli n. 4 eri korttelin läheisyydessä seitsemän karvaranteen pitämää ruokapaikkaa.

Nyt tekee mieli kebabbia. Perhana.

Montakohan ko. tyyppistä paikkaa Tampereella on. Taitaa lähestyä jo viittäkymmentä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minulla on teoria siitä kuinka paljon kebappiloita on per kaupunki. Kotikaupungissani on kaksi kebab mestaa ja asukkaita noin 7000. Eli yksi kebula per 3500 asukasta. Joku muu saa laskea pitääkö tämä laskelma paikkansa.

Tuon perusteella Tampereella pitäisi olla 61 kebappilaa. Ei taida ihan noin monta olla. Toisaalta, Teiskossa ei ole yhtäkään, eikä taida olla Kämmenniemessäkään, joten siitä saa muutaman kebappilan pois. Ei tuo kuitenkaan kaupunkia ole.

E: Onhan noita näemmä 66 kappaletta. Lähde: http://www.kebabille.com/arvostelut/kunta.php?kid=372
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös