Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 477 425
  • 5 190

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kylläpäs nyt Mouhijärv... korjaan, herralla nimeltään @Virveliä kainaloon keulii Fiatin motti. Heti kun vähän joku kehuu mua sympaattiseksi niin vedetään vääriä johtopäätelmiä ;)
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Terveiset vaan kaikille Slovakihenkisille ja menestystä kisoihin!

Oma kiima ylipäätään urheiluun on hieman vuoden aikana laskenut ja MM-kisoja olen seurannut lähinnä sivusilmällä. Johtunee osittain siitä, että allekirjoittanut on löytänyt ilmeisesti sen oikean itselleen ja päivät ja illat menee nykyään ihan muissa merkeissä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Terveiset vaan kaikille Slovakihenkisille ja menestystä kisoihin!

Oma kiima ylipäätään urheiluun on hieman vuoden aikana laskenut ja MM-kisoja olen seurannut lähinnä sivusilmällä. Johtunee osittain siitä, että allekirjoittanut on löytänyt ilmeisesti sen oikean itselleen ja päivät ja illat menee nykyään ihan muissa merkeissä.

Kiitosta terveisistä. Mukavaa lukea sinunkin viestejäsi pitkästä aikaa, en ole hetkeen niihin törmännyt. Vilpittömät onnittelut myös tuon jälkimmäisen kappaleesi takia. Hienoa lukea tämmöistä!

Aamulla joo kohti Turkua, niin nyt ei viitsi kauaa täällä heilua. Jonkin aikaa kyllä vielä ollaan hereillä.

Tervetuloa tosiaan vielä kerran! Toivottavasti nautit ajastasi. :)

Niin ja olihan tuo Slovakian voitto aika mukava. Oli niin kiva katsella Meszarosin tuuletuksia ja kuinka oli aito ilo ja riemu ylimmillään koko hallissa! Ihanaa!

No oli kyllä! Mahtavaa, että olen saanut sinutkin Slovakian kelkkaan. Henkisen kisastudion ansiosta ne voitot Slovakialle ja Suomelle tulivat, kun reippaasti kannustettiin yhdessä. Huomenna taas Suomella Norja vastassa. Suomen pitää olla hereillä, helppo peli ei ole luvassa. @Virveliä kainaloon on varmasti jo tohkeissaan tästä matsista Norjan kannattajana!

Viime yönä nukkumaan mennessäni taisin sanoa, että jospa unia barbeista tai barbista näkisin. No, jos on yhtään tätä yöketjua viime aikoina lueskellut, niin tiesi toki, ketä tarkoitin. Ja vielä suurempi yllätys oli, että näin oikeasti unta barbitytöstä eli nimimerkistä @SeQuins - hän toki on jo tietoinen asiasta, mutta tulipa nyt mieleen tässä samalla asia kertoa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Uuu. Lööv is in teh air. Vai onko se sittenkin tuo mun ilmanraikastin joka tuoksahtaa. Tän betonisen taivaan alla.

Pitääs mennä nukkumaankin mutta ei onnistu. Haloohelsingin tuotanto vaan pauhaa. Katsellaan etiäppäin. Ja kastetaan varpaat kylmään veteen, kesä on tulossa pikkuhiljaa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Uuu. Lööv is in teh air. Vai onko se sittenkin tuo mun ilmanraikastin joka tuoksahtaa. Tän betonisen taivaan alla.

Hmh! Voi teittien kaikkien kanssa, sanoisinko.

Kyllä tällä menolla on hyvät kisat tulossa! Meidän kisastudiossa on niin hyvä kannatus ja fiilis päällä, että pitkälle menevät sekä Suomi että Slovakia!

Huomasinkin tuon toiveesi barbiunista vasta hetki sitten, niin kyllähän pisti hymyilyttämään se mitä aamulla kerroit ;)

(Edit. Jawsin viestiä vähän pätkitty taas.)

Ei haittaa pätkiminen laisinkaan! Huomenna kisastudio onkin sitten mallia Turku-Turku eikä Turku-Pori, vaikkei fyysisesti samassa paikassa huomenna läsnä ollakaan - toisin kuin jotkut ovat tainneet arvella. Meidän kisastudiot ovat parhaita, muut ovat varmasti vain kateellisia. :)
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Hmh! Voi teittien kaikkien kanssa, sanoisinko.
Älä rupia kiertelemään, vilpittömät onnittelut sinne Turkuun. Paitsi että Perrinin myyntiä mä en oikeen vieläkään sulata mutta ei se oikeen yhden kannattajan vikakaan ole.

Juupajuu. Jutut menee niin levottomiksi että kait paree pistää pää tyynyyn. Hyvät kisastudiot teille molemmille - olitte sitten 1km tai 200km päässä toisistanne! Ja got natt.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Hyvä huomio muuten tuo Turku-Turku! Eli kisastudio vain vahvistuu, vaikka edelleen henkistä onkin!
Miksi tuli mieleen että lyhyen välimatkan takia tuon postailun voisi hoitaa todella wanhan koulukunnan tyyliin lennättimillä.

"1-0, maalintekijänä Jussi Jokinen... *kuluu hetki*... ei olekkaan, maalintekijä onkin oikeasti Tuomo Ruutu"
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Älä rupia kiertelemään, vilpittömät onnittelut sinne Turkuun.

Voi hyvät hyssykät. No kiitosta kai sitten vain, mistä lie nyt onnitteletkaan. Tai no kyllähän minä arvaan ja tiedän, mutta eipäs nyt intoilla siellä!

Hyvä huomio muuten tuo Turku-Turku! Eli kisastudio vain vahvistuu, vaikka edelleen henkistä onkin!

Lupailee taatusti vieläkin parempia tuloksia tämä vahvistunut kisastudio, luulen.

Miksi tuli mieleen että lyhyen välimatkan takia tuon postailun voisi hoitaa todella wanhan koulukunnan tyyliin lennättimillä.

"1-0, maalintekijänä Jussi Jokinen... *kuluu hetki*... ei olekkaan, maalintekijä onkin oikeasti Tuomo Ruutu"

Hyvät hyssykät kertaa kaksi. Ihan levotonta, mutta niin kai kuuluu yöketjussa ollakin!

Pitää tässä itsekin jo kohta mennä peiton alle... Hyvää yötä kaikille yöketjun sankareille!

Hyvää yötä, itsekin menen. Nukuhan hyvin ja eksy taas uniini! :)
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kummallista keretä yöketjuun "täältä päästä", eli ennen kuutta heränneenä. Että on kyllä ankea fiilis palata sorvin ääreen lomalta. Lomalla vissiin yleensä lataillaan akkuja tai jotain, mutta tuntuu että väsyttää vaan paljon enemmän. Onneksi eletään sentään jo valoisaa aikaa, tuo edes jotain ryhtiä tähän toimintaan kun ulkona on valoisaa herätessä. En kyllä kaipaile ollenkaan niitä kuukausia, jolloin aamulla ainoa valo tulee puhelimesta herätyskellon huutaessa.

Hilpeä 07-17 päivä vielä näköjään tänään, pehmeä lasku lomilta ja niin. Nyt olisi kyllä asiaa vitutusketjuun. No, kyllä se siitä kun taas saa rytmin päälle.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hilpeä 07-17 päivä vielä näköjään tänään, pehmeä lasku lomilta ja niin. Nyt olisi kyllä asiaa vitutusketjuun. No, kyllä se siitä kun taas saa rytmin päälle.
Onnea vaan, jos on tuollainen työ, jota tehdään kuitenkin ihan päiväsaikaan. Ottaisin ihan mielelläni tuollaisen työn oman yötyöni sijaan. Muutenkin ovat kaikki asiat ihan pielessä omassa työssäni.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@Silkkeri Onhan tällaiset herätykset aika kamalia. Illan huippumatsi tuntuu vielä niiin kaukaiselta.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnea vaan, jos on tuollainen työ, jota tehdään kuitenkin ihan päiväsaikaan. Ottaisin ihan mielelläni tuollaisen työn oman yötyöni sijaan. Muutenkin ovat kaikki asiat ihan pielessä omassa työssäni.
Tuntuu, että omassakin työssäni on kaikki ihan perseellään ja ehkä juuri siksi tässä on motivaatio aika pyöreä 0. Työajat kieltämättä ihan OK noin pääosin, yötöitä tuli joskus tehtyä (oikeastaan kolmivuoro) ja ei se kyllä ihmisen hommaa varsinaisesti ole. Tai no, riippuu ihmisestä. Mielummin kyllä tekisin jopa yötöitä kuin aiemmasta työpaikasta tuttuja 0430-1600 päiviä, siinä sitä tunsi elävänsä kun kolmelta herätys joka päivä töihin. Koita tuossa sitten nukkua tarpeeksi.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Hyvää iltaa Aurajoki ja sen lähiympäristö.

Hieno matsi Suomelta taas vaihteeksi. Ja ilmeisesti kisastudiotakin silläsuunnalla oli pidetty - jos ei fyysistä niin henkistä.

Mitäs @Jaws :ille ja @SeQuins :lle muuten niinkuin kuuluu? T. se kolmas vakiokasvo täällä joka luukuttelee jostain syystä Aviciin tuotantoa.

e: tägit perseelleen

editointi nro 2:
Haha, eikö sun pitänyt ja mennä nukkumaan? :D
Piti mennä mutta enköhän jonkun kanssa erehtynyt höpisemään musiikista. Ja varmaan tänäänkin käy niin. Ja aamulla kirotaan sitten kun väsyttää... valintojen maailma.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nyt ei pysty. Hyvää yötä. Nähdään ennen kuutta.
 

Pausima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Wild
Kai munkin täytyy näin kevään kunniaks alkaa ottaan roolia tässä ketjussa. Kuitenkin yöt aika tehokkaasti hereillä, koska eihän mitään mielenkiintoista voi tehdä silloin kun emäntä on hereillä.
 

TrueThat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, Real Madrid
Mitäköhän sitä nyt. Yö on kyllä päivän parasta aikaa! Ei tosin taida jaksaa änäriä tänä yönä katella. Huomenna pitäisi tentteihinkin alkaa valmistautumaan, mutta kaipa niistä melko vähäisellä lukemisella selvii.
 

Pausima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Wild
Huomenna pitäisi tentteihinkin alkaa valmistautumaan, mutta kaipa niistä melko vähäisellä lukemisella selvii.
Täällä sama. Torstaina pukkaisi tenttiä aiheesta, josta en käynyt yhdelläkään luennolla. Yliopisto on perseestä jos on edes vähän sluibampi jantteri. Tai siis jantteri on perseestä. Tai siis minä olen perseestä koska en jaksa raahautua muuta kuin läsnäolopakollisille luennoille. Yövalvominen saattaa vaikuttaa asiaan.
 

TrueThat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, Real Madrid
Täällä sama. Torstaina pukkaisi tenttiä aiheesta, josta en käynyt yhdelläkään luennolla. Yliopisto on perseestä jos on edes vähän sluibampi jantteri. Tai siis jantteri on perseestä. Tai siis minä olen perseestä koska en jaksa raahautua muuta kuin läsnäolopakollisille luennoille. Yövalvominen saattaa vaikuttaa asiaan.

Hehheh, tuttu juttu. Ite tosin oon viihtynyt yliopistossa hyvin, mutta vasta ensimmäinen vuosi on menossa. Läsnäolopakkoja ei omalla kohdalla melkein millään kurssilla oo, luentoja tosin niin vähän, että kyllä niillä ihan mielellään käy. Kaikessa kuitenkin aina myöhässä, mutta toistaiseksi hyvin selvitty :D
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mitäs @Jaws :ille ja @SeQuins :lle muuten niinkuin kuuluu? T. se kolmas vakiokasvo täällä joka luukuttelee jostain syystä Aviciin tuotantoa.

No iltaa sinullekin Kapteeni Hidas! Minulle ainakin kuuluu hyvää, uskoisin että SeQuinsillekin. Henkinen kisastudio oli juu, ja fyysisesti tuli nähtyä @SeQuins aamupäivällä. Piristi ainakin minun päivääni todella paljon! Yhtään ei väsytä, koska viime yönä nukahdin vasta neljän jälkeen. Joten enköhän täällä taas sen pari tuntia istu vastailemassa yöketjuunkin.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Läpällä R-kioskilla heitetty pitkävetolappu on nyt siinä vaiheessa, että unetonta yötä pukkaa. Caps ja Rangers tasuri olisi haussa. 845 euroa tulisi, joten pienipalkkaiselle tuunarille kova raha. Eli aikamoiseksi väijymiseksi menee tämä yö... Mutta en nyt kuitenkaan pidätä hengitystäni koko yötä, sen verran on kokemusta näistä vedonlyöntivitutuksista...
 

Pausima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Wild
Hehheh, tuttu juttu. Ite tosin oon viihtynyt yliopistossa hyvin, mutta vasta ensimmäinen vuosi on menossa. Läsnäolopakkoja ei omalla kohdalla melkein millään kurssilla oo, luentoja tosin niin vähän, että kyllä niillä ihan mielellään käy. Kaikessa kuitenkin aina myöhässä, mutta toistaiseksi hyvin selvitty :D
Mulla ruukaa noi massaluennot mennä aina siihen, että vaan selaan imguria siellä niin jään sitten suosiolla kotio.

Saas nährä miten kesä menee kun ensimmäistä kertaa ikinä on kunnon 9-17 kesätyö. Tässä kun viimeset kolme vuotta on heräilly vähän miten sattuu ja raahatunut yliopistolle vähän miten huvittaa ja sitten kertalaakista vaihto tommoseen. Silti varsin huikee fiilis kun kesäks sain täydellisen oman alan työpaikan ja kesän jälkeen koittaa lähtö neljäksi kuukaudeksi Ranskaan vaihtoon.
 

Kafrom

Jäsen
Joka yö sama ongelma, laitan jonkun rauhallisen suomibiisin soimaan, sitä seuraa toinen suomibiisi ja tästä alkaa jatkumo. Vitun musiikki vie unet. Taidan tästä painua nukkumaan.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Onko täällä paljonkin väkeä vielä hereillä? Nimimerkin @SeQuins kanssa juuri sovittiin, että voin kirjoitella tuosta meidän tämänpäiväisestä. Tämä meidän pikku juttu kun on ollut puheenaiheena niin monessa ketjussa, että tehdään pieni tiivistelmä viime päivien tapahtumista. Kaikkia kuitenkin on niin hirmuisesti tuntunut kiinnostavan.

Mistä aloittaisin? No lähdetään siitä liikkeelle, että SeQuinsilla oli tiedossa viikko Turussa. Minuun tämä ei liittynyt mitenkään, vaikka yöketjussa ollaankin juteltu. Eli se virhetieto voidaan nyt tässä oikaista: SeQuins ei minun takiani suinkaan Turkuun tullut!

Eilen vaihdeltiin taas ajatuksia ja oli tämä jo tunnetuksi tullut "henkinen kisastudio" kisapelien aikaan käynnissä. Sitten tuli puheeksi tuo tämänpäiväinen SeQuinsin tulo Turkuun. "Söpönä" taas jotain kiusallani sanoin, että voisin asemalle tulla salaa kuikuilemaan. Yllätyksekseni SeQuins ehdottikin minulle, että mitäs jos Jaws ihan oikeasti tulisit moikkaamaan. En todellakaan osannut odottaa tätä ja myöhään nukkumaan mennessäni jäinkin miettimään tätä ehdotusta. Nukkumaan mentiin kuitenkin molemmat siinä käsityksessä, ettei kuitenkaan nähtäisi.

Uni ei kuitenkaan tullut minun silmiini, vaan ajatukset jäivät pyörimään päähän. Sitten ajattelinkin samassa, että hetkinen - kyllä kaduttaisi, jos en menisi moikkaamaan! Joskus kello neljän aikaan yöllä siis päätin, että jos sää suosii, niin menen SeQuinsia vastaan asemalle.

Aamusella SeQuins saikin vastailla kysymyksiin mm. bussin saapumisajasta Turkuun. Hyvin pian hänellekin valkeni, että päätin sittenkin "uskaltautua" linja-autoasemalle vastaan. Jännitti, eikä niin vähänkään, koska osapuilleen tiesin millainen nainen sieltä bussista ulos kävelisi.

Bussi kaarsi asemalle ja SeQuins tuli ulos bussista, tuntomerkit ja tietämäni ulkonäkö täsmäsivät ja tunnistinkin hänet ihan heti. Kävelin luo ja muistaakseni unohdin kohteliaisuudet (miten matka meni -kysymykset ynnä muut) ja sanoin kömpelösti jotenkin: "ooks se nyt sinä?" Olihan se SeQuins! Ajattelin, että no niin, nätti nainen. Nahkatakkinen tyttö, kuten siinä biisissäkin lauletaan. :)

Siinä sitten halauksen jälkeen lähdettiin kävelemään kohti toria, kun SeQuinsin oli tarkoitus tavata siskonsa siellä. Yllätyin, kun jutteleminen sun muu oli niin luontevaa, vaikken ennen ole palstalta ketään tarkoituksellisesti tavannut. Tämä oli vielä melkoisen ex tempore -näkeminen, joten siihen nähden meni oikeinkin hyvin.

Emme me kauaa ehtineet tutustua, mutta SeQuins oli ihanan pirteä, iloinen ja kauniskin, kuten osasin odottaa. Mielikuvat muuttuivat siis todeksi. Kävellessä vähän meinattiin törmäillä ihmisiin, kun niin hassusti kävelivät. Saattelin SeQuinsin torille, ja lähtiessä halattiin. Jäi elävästi mieleen, kun hän sanoi minua sitten siinä haipojaksi (vaikka toistemme oikeat nimet tiedetäänkin) ja kertoi, että oli ihana nähdä. Kävelin kyllä iloisena takaisin asemalla odottaneelle autolleni. Istuessani autoon radiosta tuli se "girls, girls, girls" -biisi, sopi jotenkin todella hauskasti juuri siihen paikkaan. Hymyilyttää vieläkin.

Varmaan tästä pitkästä selostuksesta näkee, että SeQuinsin näkeminen todella piristi ja teki päivästä erityisen. Hän ompi nyt viikon Turussa ja toivon, että viihtyy täällä meikäläisen kotikaupungissa. Ainakin oma viikkoni tuli kertaheitolla aurinkoisemmaksi. Eikä kaduta yhtään, että tavattiin. Vallan ihana tapaus on hän! :)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös