Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 477 358
  • 5 190

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Juu kivaa, kun on edes yksi ketju missä ei vaahdota persuista ja Soineista ja ties mistä politiikan kiemuroista. En mä ainakaan jaksa sellaista lukea, varsinkaan keskellä yötä. Sivistymätön juntti ilmeisesti olen kun ei kiinnosta...

Ethän ole, kyllä ne juntit piileskelevät jossain muualla tällä palstalla. Parhaimpia ketjuja tämä Jatkoajassa onkin!

Pitää kaivaa vuoden 2012 kisoista ostamani Slovensko-onnenhuivi esille huomista varten. Myös SeQuins lupasi kannustaa Slovakiaa ja katsoa pelin, joten eihän me Tanskalle voida hävitä huomenna. Ainakaan toivottavasti, yhden 6-0-tappion muistan jokusen vuoden takaa...
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ethän ole, kyllä ne juntit piileskelevät jossain muualla tällä palstalla.
Juu, juntti nostaa kätensä ylös.

En mä nyt tiedä oonko mä nyt niiiin juntti kun joku voisi luulla. Traktorilla en juurikaan osaa ajella yms epäjuntihkoja asioita, mutta silti löytyy sen verran juntihkoja piirteitä itseltä että eiköhän ne kumoa muutamat puutteet :)

Mitähän mun piti kirjoottaa tänne. Eilisehtoona oli joku juttu mielessä mutta unohtanut sen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
politiikka-areena. ... Kiistelyä kiistelyn perään tuntuu olevan tämmööselle politiikasta kiinnostumattomalle.
...olen todennut että parempi jättää nuo asiat niistä tietäville.
Vapaan tahdon muodostaminen ja mielipiteen ilmaiseminen suhteessa muihin ovat aina vahvoja poliittisia tekoja kansalaisyhteiskunnassa. Mielestäni poliittinen mielenkiinnottomuus ja asian julkinen ilmaiseminen ovat siis näin ollen - paradoksaalista kyllä - luonteeltaan hyvinkin poliittista toimintaa. Muuan John Donne kirjoitti aiheesta 400 vuotta sitten runon, joka lienee nykyisin ajankohtaisempi kuin koskaan.

Rauhallista yötä kaikille.
 
Viimeksi muokattu:

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Tsekki-Ruotsi-matsin jälkeen piti lähteä kuskiksi, ja tällä hetkellä istun karaokebaarissa kuuntelemassa suorastaan luokattomia esityksiä. Pääsis jo kotiin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ethän ole, kyllä ne juntit piileskelevät jossain muualla tällä palstalla. Parhaimpia ketjuja tämä Jatkoajassa onkin!

Se on tasan näin.

Pitää kaivaa vuoden 2012 kisoista ostamani Slovensko-onnenhuivi esille huomista varten. Myös SeQuins lupasi kannustaa Slovakiaa ja katsoa pelin, joten eihän me Tanskalle voida hävitä huomenna. Ainakaan toivottavasti, yhden 6-0-tappion muistan jokusen vuoden takaa...

Mulla on muuten Bratislavan kisoista Hossan pelipaidan näköinen avaimenperä. Eli pientä salarakkautta on siihen suuntaan. Voin olla ehkä henkisenä tukenaan, vaikken peliä katsokaan. Lähtökohtaisesti huomenna, eli tänään, ajatuksena on soudella, kalastella, rillailla, saunoa ja ehkä vähän hörppiäkin. Norja-USA on kiekkorintamalla ohjelmassa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tsekki-Ruotsi-matsin jälkeen piti lähteä kuskiksi, ja tällä hetkellä istun karaokebaarissa kuuntelemassa suorastaan luokattomia esityksiä. Pääsis jo kotiin.

Tartu mikkiin!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Joo meillä on taas huomenna henkinen kisastudio Pori-Turku-akselilla :) Tänäänkin oli, mutta toivotaan huomenna parempaa lopputulosta pelille.

Niin on kisastudio! Tänäänkin oli, mutta jokin meni vikaan. Huominen on varmasti parempi.

Rauhallista yötä kaikille.

Samoin sinulle Ixu!

Tsekki-Ruotsi-matsin jälkeen piti lähteä kuskiksi, ja tällä hetkellä istun karaokebaarissa kuuntelemassa suorastaan luokattomia esityksiä. Pääsis jo kotiin.

Sinua testataan henkisellä tasolla ajatellen huomista Slovakian peliä. Testaavat, oletko valmis katsomaan pelin, joka on oleva henkinen koettelemus. Oikeaa maata kannustat, meillähän on palstalla pieni mutta voimissaan oleva Slovakia-ryhmä.

Mulla on muuten Bratislavan kisoista Hossan pelipaidan näköinen avaimenperä. Eli pientä salarakkautta on siihen suuntaan.

Kaikissa meissä asuu ainakin pienen pieni slovakki. :)
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Aluksi kuskattavat aikoivat vetää yhden biisin, mutta nyt on tainnut mennä jo 4. Nälkä, ja vituttaa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Menivätkö kaikki jo unten maille, @SeQuins muiden muassa? Tässähän tulee ihan ikävä. :( Haipoika harkitsee nyt nukkumaanmenoa, kun palsta yhtäkkiä hiljeni.

Jaksaisinpa lukea muutaman tunnin ennen Slovakian peliä huomenna. Olisi hyvä.

Jos tosiaan kaikki ovat jo nukkumassa, niin hyvää yötä palsta! Huomenna taas.

Edit: hah, sinua käy @red.machine vähän sääliksi.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Hereillä mutta ei mitään sanottavaa.

Aluksi kuskattavat aikoivat vetää yhden biisin, mutta nyt on tainnut mennä jo 4. Nälkä, ja vituttaa.
Ei sentään vähemmistön edustajia näy laulamassa "Mä joka päivä töitä teen"?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jaksamisia @red.machine. Karaoken laulu pikkupöhnässä ei oo kivoin vaihtoehto. Joskus todistin Viikkarilla kun jätkäporukka lauloi Alatalon Mikkoa... ei onnistunut kun jätkät repeili koko biisin ajan.

Miksiköhän at this moment mun tekee mieli joulukinkkua?
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Jaahas, tänään tulee 5216 päivää täyteen siitä, kun tänne rekisteröidyin ja varmaan vähintään 4000+ yönä sinä aikana olen tällä foorumilla aikaani viettänyt. Kiva vääntää safkaa puoli kolmen aikaan yöllä ja lukea Hyperionia. Olo on kuin sinkulla.

Aika demimäinen viesti, mutta niin on yleinen meininkikin. Äksvitundee, jeejee.
 
Viimeksi muokattu:

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Pääsimpäs lopultakin kotiin. Nyt unta palloon. Huomenna on oltava virkkuna, kun Slovakia avaa kisat.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Lähdin eilen "yhdelle". Saavuin juuri taksilla kotiin. Voittajan vappu, rahat meni, hauskaa oli. Onneksi on nuudeleita.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ensimmäinen viesti "legendaariseen" ketjuun... nyrkkeilyä odotellessa
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Pitäis kattoo näitä NHL pelejä enempikin ihan kivaa hokiahan toi on.
Mikä pisti silmään, on että kaveri teki maalin, siitä saatiin saman tien sellainen hidastus josta jokainen sokeakin pystyi kertomaan sentti sentiltä miten se kiekko lensi ja mihin se osu. Miten voi olla yksi sarja, samoilla vehkeillä, miljoona vuotta toista edellä?

Täällä sitä kelataan suttusia pikselipaskeita ja vedetään johtopäätöksiä, kun toiset tarjoo suoraan laadukasta hidastusta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kai ton periaatteessa ymmärtää, mutta kun ei se ole laitteistosta kiinni. Tuolla nyt on ihan amatööreilläkin vehkeet, mitä käytetään vaikka millasiin youtube videoihin ja niiden nopeus riittää aivan järkyttävän tarkkaan toistamiseen, niin että ammattilaisten vehkeet on kotomaassa paskempia. Go prot kameroiksi ja me nähtäis kaikki?

Mites olis lyödä noita halpoja paskoja vaikka 5 metrin välein ympäri kaukaloa, ei olis kummonen summa. Tulis joka korkee maila maali jne. taatusti kameralle.
 
Ei laitteistosta, vaan laitteistoja käyttävien työntekijöiden määrästä. Nelosen väkeähän avautui tällä kaudella jo twitterissä (vai missä, en muista), ettei juuri enempää voisi henkilöstökuluista karsia, kun kiekkotoimittajat suunnilleen meikkaa ja vetää piuhaa. Ja puhutaan kuitenkin sadoista työntekijöistä joita yksi liigakierros sitoo. Tuolla uudella mantereella vastaava tarkoittaa tuhansia.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Huomennahan se kaikkien odottama Floyd vs. Manny vasta tulee. Vai meinaatko kenties jotain muuta nyrkkeilymatsia?
Ao vs Beltran, ihan vaan lämmittelen huomista varten. Muutenkin flunssa päällä ja ei nukuta ja kaliaa on, niin helvettiäkös tässä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei ollut sitten japsista vastusta. Ai niin eihän tää enää yö ketjun juttuja ollutkaan, ehkä sit ensi kerralla tiedän.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mikäs tämän iltaman agenda tällä kertaa on? Varmaan täällä jotain nyrkkeilyn ystäviä, itse en ehkä ole, mutta katsoisin jos matsi käytäisiin ihmisten aikaan. Tuli tuossa mietittyä, että olisihan se hauskaa jos matsi päättyisi ratkaisemattomaan. Mähän en nyrkkeilystä mitään tiedä, joten joku tietävämpi voisi kertoa, kuinka paljon Mayweather tai Pacman ottaisi Klitškolta turpaan? No, turpaanottaminen ei ehkä ole sopiva ilmaus tässä kohtaa, mutta tulisiko "pelillisesti" rumaa jälkeä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös