Glove

Jäsen
Kello on näköjään niin paljon, että voi kirjoittaa tännekin. Ei mulla kyllä mitään asiaa ole. Kunhan hengailen täällä joutessani. Viimeinen lonkero on vielä juomatta, eikä edes väsytä yhtään. Pitäisikö tässä laittaa Hearts of Iron IV tulille ja pelailla aamuun asti?

Fair play and respect

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tulipas pitkät juttelut lasten kanssa kun halusivat valvoa yli puolen yön, että isi täyttää virallisesti vuosia. Ei toki eka kerta, mutta aina parhaat keskustelut tulee kun noita yrittää pistää nukkumaan. Nyt suunniteltiin muun muassa jo Harry Potter -matkaa britteihin kunhan korona sen sallii.

"They're like sex, except I'm having them."

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllähän tämä alkaa vituttamaan ja ehkä jo huolestuttamaankin että nykyään aina sama virsi. Eli se virsi että unta ei riitä koko yöksi, vaan nukun kyllä hyvin sen ajan mitä nukun mutta herään nykyään ihan helkkarin aikaisin jo. Tänäänkin taisin herätä jo joskus 3.30. No, nyt saatan kyllä kohta nukahtaa uudelleen.

Mutta tuo on ikävää kun se uni ei riitä koko yöksi. Vaan herään superaikaisin kesken unien. Tätä on nyt jatkunut jo melko pitkäänkin. Nukkuminen on ollut myös katkonaista. No, toisaalta eilenkin menin jo ennen peräti iltakasia maatekin että joku nero sanoisi että on tässä jo tullut kyllä nukuttuakin.

Eilenkään en jaksanut valvoa myöhempään. Vaan alkoi kovasti ramasemaan siinä seitsemän aikaan illalla. Vuorokausirytmithän tässä on sekaisin mutta se johtuu osin siitäkin että heräilen niin pirun aikaisin.

No itse minä tässä olen kuitenkin minulle kuopan kaivanut. Ne käytössäni olleet melantoniinit loppuivat pari viikkoa sitten ja uutta kuuria en ole vielä hakenut tilalle. Tänään varmasti sitten haenkin jo. Samalla kun käyn siellä lääkärissä. Voin siellä lääkärissäkin varmaan ottaa myös nämä nukkumisasiat taas puheeksi.

Kun mies puhuu tuhmia naiselle, se on ahdistelua. Kun nainen puhuu tuhmia miehelle, se on 4 euroa / min + pvm!
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy