Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

• 201 080
  • 4 398

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Islandersia kaivataan. Olen viiteen asti huomenna pelivalmiudessa, eli pistä viestiä jos sulle käy jokin tietty aika tai ilmesty linjoille samaan aikaan.

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nashvillen netti katkesi kesken pelin Calgaryn konetta vastaan pelin ollessa 1-0 Flamesille. Näistähän piti ilmoitella tänne joten annan tietokoneen tehdä avausmaalin kun yritän uudestaan.

edit: Toisen kerran taas 1-0 tilanteessa, ja kolmannen kerran kun kolmatta erää oli jäljellä pari minuuttia ja 2-2. Saa nähdä annanko pelin mennä simulointiin...

Viimeksi muokattu:

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Islanders linjoilla nyt. Vastassa Montreal, Rangers ja Winnipeg. Lähden hakemaan veljeä klo 17:30, ja olen takaisin kotona 18:30. Eli onnistuu pelata tuon ajan ulkopuolella aina simulointiin asti.

GoYote

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, Utah os. Coyotes
Koskas sitä simulointia nyt sit on häh? Tänää ehtis hyvi pelaamaan, kun viikonloppuna reissussa.

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Mihin mies katosi? Matsi sovittuna ja menit offline mitään sanomatta. Huomenna simu enkä pääse ennen sitä peleille, eikä AI ole päällä. Ei näin.

Sori. Meni Jontiggan kanssa odotettua myöhemmin, ja olin niin kuollut et oli vaan pakko mennä nukkumaan...

Mutta nyt olisin pelivalmiudessa.

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes, Panthers, Tampere
Islanders linjoilla nyt. Vastassa Montreal, Rangers ja Winnipeg. Lähden hakemaan veljeä klo 17:30, ja olen takaisin kotona 18:30. Eli onnistuu pelata tuon ajan ulkopuolella aina simulointiin asti.

Nyt kiehuu, et ollu tosiaan simuu asti tääl. Aloitin kauden 0-9-1 tilastolla, sit alko hieman kulkeen --> 3-9-2 ja liigan jumbo isles olis ollu vastassa. JÄLLEEN SIMU TAPPIO, ja Wheeler loukkaantu. Vituttaa napsia simuistakin häviöt, vastustajaa vastaan jonka voitin viimekauden kohtaamisissakin. Ei tästä enää poffeihin nousta. Vittu. Luulin viä nousevani. 3-11-2. Tuskinpa.

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ehkä vähän turha avautuminen :D, mutta kuitenkin kolme peliä laahannu simulointiin ja kaikista takkiin ja loukkaantuminen.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Florida linjoilla melko hyvin taas koko päivän. Ulos ei uskalla lähteä kun vettäkin sataa, ***tana. Viestiä tulee, ni speelaillaan.

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Islanders pahoittelee tilannetta. Lähdin perjantain viettoon liian aikaisin, kun hävisin Montrealille 1-0. Olin jotenkin siinä uskossa että pelit oli jo pelattu. Sitä varmaan sekoitti se, kun eilen aamupäivästä laitoit viestiä mulle siitä pelistä. Loukkaantuiko Wheeler kauaksi aikaa? Kato mun rosterista joku vastaava pelaaja, ja vaihdetaan päikseen Wheeler<>se mun pelaaja tai sitten katot jonkun pelaajan, vaihetaan se seiskapickiin ja Wheelerin tervehdyttyä vaihetaan takaisin?

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders pahoittelee tilannetta. Lähdin perjantain viettoon liian aikaisin, kun hävisin Montrealille 1-0. Olin jotenkin siinä uskossa että pelit oli jo pelattu. Sitä varmaan sekoitti se, kun eilen aamupäivästä laitoit viestiä mulle siitä pelistä. Loukkaantuiko Wheeler kauaksi aikaa? Kato mun rosterista joku vastaava pelaaja, ja vaihdetaan päikseen Wheeler<>se mun pelaaja tai sitten katot jonkun pelaajan, vaihetaan se seiskapickiin ja Wheelerin tervehdyttyä vaihetaan takaisin?

Selvis onneks parin päivän huililla, ei mitään syytä sellaseen kikkailuun. Enemmän noi simu tappiot kirpas.

janbo

Jäsen
Boston kaipailee edelleen tietoa Toronton, Montrealin ja etenkin Buffalon liikkeistä. Buffalon kanssa ei taideta olla osuttu samaan aikaan liveen koko kauden aikana.

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Anaheim, St.Louis ja Los Angeles jäljellä ainakin.

Olipa erikoinen matsi Calgarya vastaan, kun maaleja syntyi jopa 4 eikä edes menty jatkoajalle asti! Toisessa back-to-backissa sitten tuttuun"yksi maali per peli"-arkeen. =)

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Koska jakso vaihtuu? Varmaan muutkin huomanneet, että viestit ja pelihaasteet eivät mene läpi hakkeroinnin vuoksi. Tästä syystä lienee paikallaan siirtää simulointia vaikka tiistaille, mikäli live lähtee tänään toimimaan. Itse en ole päässyt pelaamaan kuluvan jakson pelejä vielä ainuttakaan.

janbo

Jäsen
Koska jakso vaihtuu? Varmaan muutkin huomanneet, että viestit ja pelihaasteet eivät mene läpi hakkeroinnin vuoksi. Tästä syystä lienee paikallaan siirtää simulointia vaikka tiistaille, mikäli live lähtee tänään toimimaan. Itse en ole päässyt pelaamaan kuluvan jakson pelejä vielä ainuttakaan.

Nyt lähti ainakin viestit kulkemaan, mutta pelihaasteita ole päässyt kokeilemaan kun ei ole vastustajia paikalla.

E: Normi versus-pelien haasteet ainakin toimii.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy