Sori, ollut kiirettä. Nyt olisin livessä ja ehtisin pelaamaan.
e. Olen siis Montreal.
Mihin mies katosi? Matsi sovittuna ja menit offline mitään sanomatta. Huomenna simu enkä pääse ennen sitä peleille, eikä AI ole päällä. Ei näin.
Sori, ollut kiirettä. Nyt olisin livessä ja ehtisin pelaamaan.
e. Olen siis Montreal.
CGY nyt paikalla, aina 12.00 asti. Seuraavan kerran vasta sunnuntaina. CPU päällä.
Islanders linjoilla nyt. Vastassa Montreal, Rangers ja Winnipeg. Lähden hakemaan veljeä klo 17:30, ja olen takaisin kotona 18:30. Eli onnistuu pelata tuon ajan ulkopuolella aina simulointiin asti.
Mihin mies katosi? Matsi sovittuna ja menit offline mitään sanomatta. Huomenna simu enkä pääse ennen sitä peleille, eikä AI ole päällä. Ei näin.
Islanders linjoilla nyt. Vastassa Montreal, Rangers ja Winnipeg. Lähden hakemaan veljeä klo 17:30, ja olen takaisin kotona 18:30. Eli onnistuu pelata tuon ajan ulkopuolella aina simulointiin asti.
Islanders pahoittelee tilannetta. Lähdin perjantain viettoon liian aikaisin, kun hävisin Montrealille 1-0. Olin jotenkin siinä uskossa että pelit oli jo pelattu. Sitä varmaan sekoitti se, kun eilen aamupäivästä laitoit viestiä mulle siitä pelistä. Loukkaantuiko Wheeler kauaksi aikaa? Kato mun rosterista joku vastaava pelaaja, ja vaihdetaan päikseen Wheeler<>se mun pelaaja tai sitten katot jonkun pelaajan, vaihetaan se seiskapickiin ja Wheelerin tervehdyttyä vaihetaan takaisin?
Koska jakso vaihtuu? Varmaan muutkin huomanneet, että viestit ja pelihaasteet eivät mene läpi hakkeroinnin vuoksi. Tästä syystä lienee paikallaan siirtää simulointia vaikka tiistaille, mikäli live lähtee tänään toimimaan. Itse en ole päässyt pelaamaan kuluvan jakson pelejä vielä ainuttakaan.