Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 197 732
  • 4 416

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Onko halukkaita menemään St Louisin ja Dallasin managereiksi tekemään jatkosopimuksia?

Voin käydä vaikka Dallasin vilkaisemassa läpi ja laittaa sopparit siellä. Pistän liittymispyynnön pian tulemaan.

E: Jursma siellä managerina vielä, pistätkö pihalle vai liitynkö toiseksi?
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Jos pystyt liittymään toiseksi niin pistä pyyntöä, potkin jursman sitten illalla kun pääsen boxille.

Pystyy liittymään toiseksi mutta siinä on jotain että "haluatko liittyä pelaajaksi?". Pistä viestiä tänne kun oot potkinu nii käyn laittamassa liittymispyynnön, katon tossa sikako-wings matsia 19.30 alkaen et siinä erätauoilla pystyn hoitamaan ja tarvittaessa huomenna kyllä sitten ennen simua.

E: Pistä Dallas pihalle kun tulet, laitan aamulla liittymispyyntöä, jaksa tässä turhaan roikkua livessä tämän takia.
 
Viimeksi muokattu:

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Palkinnot kausi 3. (2014-2015)

Aktiivisin GM: Colorado/Dissonanssi. Usein on onlinessa ollut samaan aikaan.

Paras kikkailija (GM): Carolina/taotao11. Aina saa olla varuillaan, kun taotao11:n hyökkäysvoittoinen pelitapa asettuu vastaan. Hienoja syöttökuvioita.

Paras puolustava joukkue: Philadelphia/Kärppä89. PMK 1,29. Hyvä viisikko puolustus, jonka takana seisoi liigan kuumin maalivahti.

Paras hyökkäävä joukkue: Detroit/joku? -Tehdyt maalit: 326, yli 50 enemmän, kuin toiseksi tulleella. TMK huikea 3,98. Ansaittu runkosarjan voitto tuolla maalimäärällä.

Herrasmies GM: New York Rangers/paki77. -Auttanut liigan elossa pitämistä hienosti. Mm. paikannut Komissaarin hommia ja toiminut muiden joukkueiden gm:nä tarvittaessa.

Ärsyttävin GM: Ne geeämmät, jotka olivat vain vähän aikaa mukana ja katselemassa pärjääkö. Mm. Lake79

Mr. Siirtomarkkina: Colorado/Dissonanssi. Mm. Grabner, Lombardi.

Tähdistökentällinen: vl: Ovechkin (WSH) kh: Datsyuk (DET:n ohjaksissa) ol: Hossa (BUF) vp: Faulk (CAR) op: Hjalrmasson (DET) mv: Bryzgalov (PHI)

Paras puolustava puolustaja: Tilastojen valossa Hjalmarsson (DET) +69. Mutta omien kokemusten perusteella Seabrook (PHI). Erittäin vaikea ohitettava. Sen verran paljon tulee pelejä Flyersia vastaan, kun samassa divisioonassa ollaan.

Yllättäjä: Coloradon (Dissonanssi) Stanley Cup
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pystyy liittymään toiseksi mutta siinä on jotain että "haluatko liittyä pelaajaksi?". Pistä viestiä tänne kun oot potkinu nii käyn laittamassa liittymispyynnön, katon tossa sikako-wings matsia 19.30 alkaen et siinä erätauoilla pystyn hoitamaan ja tarvittaessa huomenna kyllä sitten ennen simua.

E: Pistä Dallas pihalle kun tulet, laitan aamulla liittymispyyntöä, jaksa tässä turhaan roikkua livessä tämän takia.

Juu ok, tulin nyt kotiin ja käyn samantien potkimassa Dallasin.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Juu ok, tulin nyt kotiin ja käyn samantien potkimassa Dallasin.

Kävin laittamassa liittymispyynnön, hihkaise kun oot käyny hyväksymässä, voin hoitaa ton St. Louisin myös sitten samalla.

Oon tossa n. klo 13-15 muissa maisemissa mutta kerkeän kyllä ennen simun vaihtoa ne laittelemaan jos ei tässä aiemmin saada jo alta pois.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kävin laittamassa liittymispyynnön, hihkaise kun oot käyny hyväksymässä, voin hoitaa ton St. Louisin myös sitten samalla.

Oon tossa n. klo 13-15 muissa maisemissa mutta kerkeän kyllä ennen simun vaihtoa ne laittelemaan jos ei tässä aiemmin saada jo alta pois.

Käyn nyt hyväksymässä. Ja tiesitkö, että sun pitää olla simuloitaessa vielä Dallasin GM tai sum trkemät tarjoukset "unohtuu"? Eli et voi poistua heti tarjousten jätön jälkeen?
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Käyn nyt hyväksymässä. Ja tiesitkö, että sun pitää olla simuloitaessa vielä Dallasin GM tai sum trkemät tarjoukset "unohtuu"? Eli et voi poistua heti tarjousten jätön jälkeen?

Mites mun omien sopimusten sitten käy :D ? Eli jätän ton St. Louisin jollekkin muulle että voin ensi jaksossa puuhata omat sopimukset kuntoon, lähden Dallasin peräsimestä vasta kun simu pyöräytetty.

Edit: Seuraaville herroille jätetty tarjous, QO suluissa tarkoittaa Qualifying offeria/perustarjousta.

Eakin, Lindgren, Fiddler, Möller, Roussel(QO), Fraser(QO), Morrow, Vincour, Sceviour(QO), Colaiacovo, Reese, Braun, Rome, Oleksiak(QO), Salmonsson(MV), Campbell(MV)

Ohimennen pakko mainita: Salmonsson, ilmeisesti kesän draftista dallasille poimittu, aikaisintaan aiemman kesän, ei statseja mistään olemassa. 20v 83ovr 4,5 vihreää tähteä.
 
Viimeksi muokattu:

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mites mun omien sopimusten sitten käy :D ? Eli jätän ton St. Louisin jollekkin muulle että voin ensi jaksossa puuhata omat sopimukset kuntoon, lähden Dallasin peräsimestä vasta kun simu pyöräytetty.

Juu ei sun kannata lähteä enää Bluesin ruoriin, hoida omat kuntoon vaan :) Kone saattaa tehdä sulla nyt jollekkin nelosen jyrälle sopimuksen jolle et välttämättä sitä haluaisi (näin kävi mulle viime kaudella), mutta koska purkusakkoa ei ole niin se ei ole ongelma.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ohimennen pakko mainita: Salmonsson, ilmeisesti kesän draftista dallasille poimittu, aikaisintaan aiemman kesän, ei statseja mistään olemassa. 20v 83ovr 4,5 vihreää tähteä.

Ohhoh, melkoinen steal edellisdraftin kymmeneltä sijalta :D Näköjään EA on osannut jotain myöhempienkin vuorojen junnuja saada pelimiestasolle ennen seitsemän vuoden kehittymistä :D
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Mää voin paikata Bluesia ensi jaksossa, jos saan omat sopimukseni kuntoon tässä sopimusjaksossa. Toisin sanoen Steve Ott saisi suostua mun sopimustarjoukseen, nyt laitoin 0,5milj. enemmän kuin pyysi. Viime jaksossa 0,2milj. korotus ei kelvannut sille, johtuisikohan viime vuoden palkasta (7,5 milj $) :D Täytyypä käydä vapauttamassa kaikki turhat pelaajat, niin CPU ei keksi tarjota niille levottomia soppareita :)
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mää voin paikata Bluesia ensi jaksossa, jos saan omat sopimukseni kuntoon tässä sopimusjaksossa. Toisin sanoen Steve Ott saisi suostua mun sopimustarjoukseen, nyt laitoin 0,5milj. enemmän kuin pyysi. Viime jaksossa 0,2milj. korotus ei kelvannut sille, johtuisikohan viime vuoden palkasta (7,5 milj $) :D Täytyypä käydä vapauttamassa kaikki turhat pelaajat, niin CPU ei keksi tarjota niille levottomia soppareita :)

Hieno homma, kiitoksia! :)
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Hieno homma, kiitoksia! :)
Eipä mitään. Tosin lähden kohta tekemään loppusiivousta ja palaan illasta n. klo 21-22 aikaan himaan. Joten illasta saattaa tulla kiire tehdä joukkueen vaihdos ja sopimukset kuntoon STL:llä. Mahdollisesti tarvitsee siirtää simulointi n. tunnin verran, jos vain mahdollista? Ilmoittelen lähempänä iltaa, että mihin aikaan pääsen kotiin. Tuon joukkueen vaihdoksen haluan tehdä luonnollisesti vasta illasta n. klo21-22, jotta näen onko Steve Ott hyväksynyt mun tarjouksen kello 16.00 simuloinnin yhteydessä. Pelkään pahoin, että jos ei ole hyväksynyt ja päästän tietokoneen Calgaryn puikkoihin, niin se vapauttaa Ottin Frenzyihin. Ihan sen takia, että mulla on tällä hetkellä niin paljon syvyyttä rosterissa, varsinkin LW pelipaikalla. Ott on vasta 4. kentässä koneen parhaat kentät jaolla, kun todellisuudessa se pelaa mulla 3. kentän sentterinä.

Voihan tässä tehdä sellaisen diilin, että jos kone päättää Steve Ottin vapauttaa Frenzyihin, niin mulla olisi etuosto-oikeus poimia se vapaista pelaajista? Ja näin ollen voisin lupautua varmasti STL:n tuuraajaksi.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eipä mitään. Tosin lähden kohta tekemään loppusiivousta ja palaan illasta n. klo 21-22 aikaan himaan. Joten illasta saattaa tulla kiire tehdä joukkueen vaihdos ja sopimukset kuntoon STL:llä. Mahdollisesti tarvitsee siirtää simulointi n. tunnin verran, jos vain mahdollista? Ilmoittelen lähempänä iltaa, että mihin aikaan pääsen kotiin. Tuon joukkueen vaihdoksen haluan tehdä luonnollisesti vasta illasta n. klo21-22, jotta näen onko Steve Ott hyväksynyt mun tarjouksen kello 16.00 simuloinnin yhteydessä. Pelkään pahoin, että jos ei ole hyväksynyt ja päästän tietokoneen Calgaryn puikkoihin, niin se vapauttaa Ottin Frenzyihin. Ihan sen takia, että mulla on tällä hetkellä niin paljon syvyyttä rosterissa, varsinkin LW pelipaikalla. Ott on vasta 4. kentässä koneen parhaat kentät jaolla, kun todellisuudessa se pelaa mulla 3. kentän sentterinä.

Voihan tässä tehdä sellaisen diilin, että jos kone päättää Steve Ottin vapauttaa Frenzyihin, niin mulla olisi etuosto-oikeus poimia se vapaista pelaajista? Ja näin ollen voisin lupautua varmasti STL:n tuuraajaksi.

Joo sopii mulle, että jos kone vapauttaa Ottin niin saat etuosto-oikeuden fenzyissä.

E: Ja jos aikataulu tuottaa ongelmia niin kyllä siirto tunnilla on mahdollista. Katsotaan nyt hyväksyykö Ott tarjouksen.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voihan tässä tehdä sellaisen diilin, että jos kone päättää Steve Ottin vapauttaa Frenzyihin, niin mulla olisi etuosto-oikeus poimia se vapaista pelaajista? Ja näin ollen voisin lupautua varmasti STL:n tuuraajaksi.

Ott ei hyväksynyt sopimusta... Mutta mulle siis käy tuo etuosto-oikeus.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Chicagolla Toews ja Datsjuk yhä ilman sopimusta, ilmoittaisitko Rike että missä mennään? Myös Columbuksella, Montrealilla, Nashvillellä, Islandersilla ja Tampa Baylla miehiä ilman soppareita, eli ollaanko siellä hereillä?

Eli kelasin nopeasti vain joukkueet jotka omaan silmään näyttivät siltä, että siellä ei vielä olla sopimuksia tehty lainkaan, joten kyselen sen vuoksi ovatko herrat tietoisia, että ollaan jo off-seasonilla.
 

Rike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Chicagolla Toews ja Datsjuk yhä ilman sopimusta, ilmoittaisitko Rike että missä mennään? Myös Columbuksella, Montrealilla, Nashvillellä, Islandersilla ja Tampa Baylla miehiä ilman soppareita, eli ollaanko siellä hereillä?

Eli kelasin nopeasti vain joukkueet jotka omaan silmään näyttivät siltä, että siellä ei vielä olla sopimuksia tehty lainkaan, joten kyselen sen vuoksi ovatko herrat tietoisia, että ollaan jo off-seasonilla.

Eilen illalla tein ekat tarjoukset, onko sen jälkeen simuloitu?
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Juu, Ballardin ja Fleuryn kanssa olen saanut isoista nimistä sopimukset sorvattua, Martinin kanssa vielä rahasummista kinaa.
 

Rike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Juu, eli simuloitu on. Ei taida pojille riittää taas mikään, sen verran kovat sopimukset tarjosin mutta silti ei mitään. Lyön sitten seuraavaksi koko capissa olevan 30 milliä noihin kahteen...
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juu, eli simuloitu on. Ei taida pojille riittää taas mikään, sen verran kovat sopimukset tarjosin mutta silti ei mitään. Lyön sitten seuraavaksi koko capissa olevan 30 milliä noihin kahteen...

Asia selvä, hankalia nuo kun ei ylihintaiset tarjouksetkaan kelpaa aina :/ Eli Chigacolla ja Montrealilla noista yllämainituista joukkueista ainakin homma hanskassa, mites muilla?
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Ite olen laittanut noita tarjouksia molemmilla kerroilla, ketä siellä on nyt ilman sopimusta? Stafford? Tarkotuksella oon jättäny pois mm. Mike Brownin, Patrick Kaletan ym. 4-kentän pelaajat pl. Konopka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös