Saa pelata konetta vastaan, koska on tarkoitus jäädäkkin pois pleijareista. Tämä siksi että olen niiden aikaan matkalla. Kummasti silti tullut pisteitä kerättyä. Ja en ole yhtään varma milloin olen kotona.
Tampalla olisi Washington 2x ja Boston 1x jäljellä.
Janboa ei ole hetkeen näkynyt linjoilla ja konepeluu päällä niin jos ei ennen simulointia ilmesty niin pelailen pois.
Pete voisi vastailla viesteihin, koska todella tärkeät matsit Washingtonia vastaan jäljellä eikä ole konepeluutakaan päällä niin olisi hyvä saada nuo pelattua.
Kone oli ottanut poissaoloni aikana sen verran rankasti turpaan, että ensimmäisen kerran on loppurunkosarjassa jotain mielenkiintoakin vielä :).
Tässä jaksossa vastassa San Jose, Vancouver, Los Angeles ja Calgary x2.
Viestiä vaikka taas täällä, niin ilmaannun liveen. Koko päivän tavoitettavissa!
Ite odottelen jo kovasti draftia ja offseasonia
Vancouver ei ehdi enään tänään peleille, joten heitän botin päälle. Siellä taitaa joutua pari peliä simuun :/.
Olit linjoilla aikaisemmin päivällä ja lähetin pelihaasteita x3 mutta siellä pelailtiin vain online pelejä. Nyt meni simuun ja Smith palasiksi.
Nyt Phoenix valmiina ottamaan kuokkaan Kingsiltä x2, San Joselta, Anaheimilta ja St Louisilta.
Puhutko tästä jaksosta? Miksi simuloit nyt jo pelin jos kyse tästä jaksosta?
Olisiko rangaistuksen paikka jos kyse viime jaksosta ja ei ole vieseihin vastannut ja meni peli simulointiin...
Eikös simulointi ollut juuri viime yönä?
Oli. Sitä mä tässä ihmettelenkin, että onko Rungaballe sekoittanut päivät vai miksi hän simuloisi tuon ottelun nyt. Seuraava simulointihan ei tule ennen kuin kaikki play off joukkueet ovat pelinsä pelanneet.
Oli. Sitä mä tässä ihmettelenkin, että onko Rungaballe sekoittanut päivät vai miksi hän simuloisi tuon ottelun nyt. Seuraava simulointihan ei tule ennen kuin kaikki play off joukkueet ovat pelinsä pelanneet.