#16 Murray
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Itsellä ei ainakaan tuo kausi tavallaan vielä vaihtunut, koska en pysty tarjoomaan jatkopahveja?
Itsellä ei ainakaan tuo kausi tavallaan vielä vaihtunut, koska en pysty tarjoomaan jatkopahveja?
Nyt tuli liigan sivulla teksti: "liigasta on lopettanut pelaajia". Eli nyt varmaan on ainakin osa lyönyt hokkarit naulaan.
Näköjään Nabokov ja Knuble lopettivat.
Voisiyko simuloida samantien eteenpäin, koska nyt ei pysty tekemään treidejä eikä jatkosopimuksia, joten täysin turha jakso kyseessä?
Islanders teki melkoisen varauksen: Eric Bayda PP 19v 82 kokonaisuus! :D Hienoa, että osuu juuri Islandersille tälläinen kaveri!
Oho, kerrankin näinpäin. Tänään manailin kun viime vuoden ykkösvaraus kehittynyt 85 ovr ja mun Shinkaruk kehitty kahdella ja on nyt 64 ovr. Koko kauden sai pelaa NHL kokoonpanossa ja muutaman pisteenkin kerkesi saamaan. Calgaryn ykköspicki oli mun, kiinnostaa kuka sieltä mahtoi tulla.
Mun puolesta saa myös simuloida.
Grabnerista tullut paljon kyselyjä: tuskin vaihdan mihinkään. Pakkipuolelta taasen Markov / Pronger akselilta voi ehdotella vaihtoa, mielellään TW pakkeihin tai laitureihin.
Kauden 2013-2014 runkosarjan palkintoäänestys:
Aktiivisin GM:
Paras kikkailija (GM):
Paras puolustava joukkue:
Paras hyökkäävä joukkue:
Herrasmies GM:
Ärsyttävin GM:
Mr. Siirtomarkkina:
Tähdistökentällinen:
Paras puolustava puolustaja:
Yllättäjä (hyvä vaikkei olisi olettanut):
Heitelkää lisää palkintoehdotuksia tai jos joku ei näistä ole mieleen, niin sanokaa. Täytän heti, kun palkintokategoriat on päätetty.
Huhhuh mitä palkkapyyntöjä! Sedinit 9M$ mieheen, Lundqvist 7,8M$, Girardi 5,7M$ jne. Ne joukkueet joilla on runsaasti cappitilaa: Kannattaa ottaa yhteyttä, täällä on huipputason pelimiehiä tarjolla!
Lundqvist on varmasti palkkansa väärti, mutta Sedineille maksaisin yhteensä 9 miljoonaa!