Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 694
  • 4 398

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Pakko keventää sen verran, että... (Ja EN sano tätä vittuiluna kellekkään enkä halua tämän kuulostaa kitinältä)

Tuntuuko muistakin koskaan tässä liigassa siltä, että aina kun meette liveen tarkastamaan niin koskaan ei ole vastustajat paikalla, vaikka sattuisi olemaan 10 muuta samaan aikaan. Sitten esimerkiksi Montreal on nyt joka kerta ollut paikalla, mutta ei tietenkään silloin kun on ollu vastakkaisia pelejä (tiedän, että mies taisi olla reissussa mutta silti!). :D

Uskomatonta murphyn lakia tai mitä lie.

Ja kyllä, Florida on siis linjoilla ja hakee Bostonia, Pittsburghia, Buffaloa ja Carolinaa.

(Tuntuu, että nämäkin miehet ovat olleet jatkuvasti linjoilla silloin kun ei ole pelejä ollut vastakkain :D)

No perkele... Kyllähän toi väkisinkin vähän kitinältä kuulostaa, mutta hieman vaan!

Kyllä itse olen ainakin huomannut asian olevan juuri näin, aina on kasa porukkaa livessä, mutta ketään ei ole vastustajasi :D Penguins on väliaikaisesti poissa, tulee joskus viikon sisällä muistaakseni, joten pelatkaa vaan konetta vastaan!

Henriquelle ehdottaisin 15 pelin pannaa, miltä kuulostaa? Olisi voinut kuitenkin olla pahimmillaan se 50 peliä ja varmasti vähintään 7 peliä.
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Kyllä itse olen ainakin huomannut asian olevan juuri näin, aina on kasa porukkaa livessä, mutta ketään ei ole vastustajasi :D Penguins on väliaikaisesti poissa, tulee joskus viikon sisällä muistaakseni, joten pelatkaa vaan konetta vastaan!

Henriquelle ehdottaisin 15 pelin pannaa, miltä kuulostaa? Olisi voinut kuitenkin olla pahimmillaan se 50 peliä ja varmasti vähintään 7 peliä.

Itse ehdottaisin melkein vaikka sellaista että esim. kahteen seuraavaan jaksoon ei saa käyttää. Varmaan hieman helpompi seurata, kuin laskea pelejä ja tarkkailla koska saa käyttää. Eikä tarvitse sitten Devilsinkään merkkailla ylös että montakos peliä sitä nyt on mennyt. Sehän taitaa ollakkin joku about kymmenisen peliä tai vähän päälle.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Itse ehdottaisin melkein vaikka sellaista että esim. kahteen seuraavaan jaksoon ei saa käyttää. Varmaan hieman helpompi seurata, kuin laskea pelejä ja tarkkailla koska saa käyttää. Eikä tarvitse sitten Devilsinkään merkkailla ylös että montakos peliä sitä nyt on mennyt. Sehän taitaa ollakkin joku about kymmenisen peliä tai vähän päälle.

Omasta puolesta tämä ainakin käy, kuulostaa paljon selvemmältä ja helpommalta vaihtoehdolta.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Mulla on viela 6 pelia tassa jaksossa pelaamatta jos jotakin kiinnostaa. Selostan nyt Rangers-pelin kulun aikajarjestyksessa ranskalaisilla viivoilla:

- Rangers pyysi minua pelaamaan, sanoin, etta takana on laginen ottelu varoittaakseni mahdollisesta yhteyden katkeamisesta (myos Blues-pelissa yhteyteni katkesi.. tosin valittomasti ottelun paatyttya joten tulos taisi jaada voimaan)

- Ottelu alkoi ja peli patki vahan, ei muistaakseni niin pahasti kuin Bluesia vastaan, tein minuutin kohdalla tilanteeksi 1-0.

- Henrique loukkaantui n. 5 minuutin kohdalla ja samalla yhteyteni katkesi.

- Rangersin GM lahettaa minulle viestin: "poistuit tahallaan ko henrique loukkaantu"

- Vastaan: "juu :( rage quit >>", koska uskoin, ettei vastustaja todella luulisi, etta alentuisin tuollaiseen ja luulin sita vitsiksi niin heitin takaisin. Ja kysyin, etta yritetaanko heti uudestaan vai myohemmin kun nettini on todennakoisesti parempi.

- Rangersin GM vastaa: "nyt heti? ja en anna sita maalii kyl ko tahallaa lopetit"

- Kerroin, etta kyseessa oli sarkasmia enka tietenkaan tekisi mitaan sellaista ja sanoin, etta todennakoisesti netti ei anna meidan pelata.

- netti katkeaa ennen kuin kiekko ehtii edes pudota jaahan

- en pelaa enaa otteluakaan onlinessa vaan offline Be A GM:aa, kun joku sita kysyi


ps. Miksi edes riskeeraisin paikkani tassa liigassa, kun olen ihan hannilla eika Henriquen terveena olo tule minua playoffeihin auttamaan? Itse asiassa hyodyn vain otteluiden haviamisesta, silla siten saan korkeamman varausvuoron.

pps. >.> on sarkasmihymio ainakin englanninkielisen wikipedian mukaan, minulta tuo piste unohtui

E: Hyvaksyn taysin Henriquen poissaolon tulevissa matseissa.. 2 jakson poissaolo on minulla varmaankin n. 12 ottelua (jos tama lasketaan). Mites Rangers-matsissa? en saa varmaankaan kayttaa ylimaaraista pelaajaa enka Henriqueta siina eli pelaan 17 kenttapelaajalla?

E2: Devils ei pelaa otteluakaan ennen kuin Henriqueen tilanne on selvitetty
 
Viimeksi muokattu:

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Kiitokset FiFille tarkasta selostuksesta tilanteeseen. Itse ainakin haluan uskoa, ettei kyseessä ollut tahallinen lähteminen, mitä tukee myös laginen peli minua vastaan juuri ennen tätä kyseistä peliä. Henrique 2 jaksoa poissa kokoonpanosta, mukaanlukien Rangersiä vastaan pelattava ottelu. Näin mielestäni voitaisiin jatkaa?
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Jep.. saan kai myos sen tekemani maalin Rangersia vastaan?

Devils nyt linjoilla vastassa siis Washington, Nashville, NYR, Colorado, Dallas ja Tampa
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
- Vastaan: "juu :( rage quit >>", koska uskoin, ettei vastustaja todella luulisi, etta alentuisin tuollaiseen ja luulin sita vitsiksi niin heitin takaisin. Ja kysyin, etta yritetaanko heti uudestaan vai myohemmin kun nettini on todennakoisesti parempi.


ps. Miksi edes riskeeraisin paikkani tassa liigassa, kun olen ihan hannilla eika Henriquen terveena olo tule minua playoffeihin auttamaan? Itse asiassa hyodyn vain otteluiden haviamisesta, silla siten saan korkeamman varausvuoron.

Näihin sen verran, että oletin automaattisesti, että poistuit tahallaan koska loukkantumisilla on todella iso merkitys pelaajan kehitykseen. Kun kyseessä vielä taitaa olla sun paras hyökkääjäprospecti niin en olisi yhtään ihmetellyt jos sen vuoksi joku poistuisi.

Ja tosta peliajasta sen verran, että muistaakseni teit maalin puolen minuutin kohdalla ja Mcdonagh taklasi Henriquen kun kellossa oli jotain 18.45, ykkösketju ainakin oli multa jäällä, kuin myös ilmeisesti sinulla. Sillä nyt ei kauhesti ole väliä oliko kellossa tuo vai 15. jotain, eroa oikeassa ajassa jotain 40s. Otan maalivahdin ensi pelissä heti pois ja voidaan alkaa pelaa, kun kerrat et ilmeisesti tahalleen poistunut kuten vastauksesi jälkeen luulin.

E: Niin ja ei Henriqueta peliin mukaan.

E2: Rangers parin tunnin kuluttua linjoilla.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Ja tosta peliajasta sen verran, että muistaakseni teit maalin puolen minuutin kohdalla ja Mcdonagh taklasi Henriquen kun kellossa oli jotain 18.45, ykkösketju ainakin oli multa jäällä, kuin myös ilmeisesti sinulla. Sillä nyt ei kauhesti ole väliä oliko kellossa tuo vai 15. jotain, eroa oikeassa ajassa jotain 40s. Otan maalivahdin ensi pelissä heti pois ja voidaan alkaa pelaa, kun kerrat et ilmeisesti tahalleen poistunut kuten vastauksesi jälkeen luulin.

Pahoittelen vastaukseni aiheuttamaa sekaannusta. Mun puolesta voidaan tehda niin, etta jatketaan heti mun maalin jalkeen.. Henrique taisi pelata kakkosketjussani, mutta muistaakseni 18.?? oli myos jaljella taulussa, kun tarkemmin ajattelen.

Tama loukkaantuminen osui sinansa kylla pahaan rakoon, etta Dainius Zubrus loukkaantui viime jakson viimeisessa pelissa ja on poissa ilmeisesti loppukauden. Nama loukkaantumiset antoivat tilaa Harri Pesoselle tehda NHL-debyytti. (harmikseni kokoonpanoni on taynna niin en voi nostaa ketaan muuta ylos, kun Henrique vie sen yhden kokoonpanopaikan.. olisin halunnut myos Stortinin nostaa ylos, mutta joku toinen kerta sitten...
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
ps. Miksi edes riskeeraisin paikkani tassa liigassa, kun olen ihan hannilla eika Henriquen terveena olo tule minua playoffeihin auttamaan? Itse asiassa hyodyn vain otteluiden haviamisesta, silla siten saan korkeamman varausvuoron.

Tämä ei kyllä mene aivan näin yksinkertaisesti. Nimittäin mitä huonommin joukkueesi (ja pelaajat siinä ohella) pelaa, niin sitä selkeämmin se näkyy pelaajien kehityksessä. Joko siten, että vanhemmat pelaajat jopa huononevat tai siten, että potentiaalisemmat eivät saavuta huippupotentiaaliansa. Eritoten, kun loukkaantuminen kohdistuu yksistä Devilsin isoimmista prospecteista, on loukkaantumisten välttäminen varsin kriittistä.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Onko vielä vapaana? Ottaisin joukkueen. Ja minähän pelaan vaikka takkiin tulisi 1-6 joka matsissa.

GT: DrivingBat

Vapaana on, senkun laitat liittymispyynnön niin käyn sen huomenna hyväksymässä heti kun kerkeän! Saatiinpahan nyt ainakin vanhaa erittäin paljon motivoituneempi manageri.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vapaana on, senkun laitat liittymispyynnön niin käyn sen huomenna hyväksymässä heti kun kerkeän! Saatiinpahan nyt ainakin vanhaa erittäin paljon motivoituneempi manageri.

Loistavaa! Ja taitaa Ottawalla olla vielä mukavat playoffsaumatkin jos en ihan väärin muista. Devilsin kanssa pelattiin äsken loppuun ja Devils vei 5-2, hyvin noustiin 2-2:een mutta 6min ennen loppua katkesi selkäranka tällä kertaa.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Tanaan meni pelit ihan kivasti ja ollaan jo noustu muutama sija ylospain pois top-5 varausvuorosijoilta ja viela pieni toivonkipina nousi pleijaripaikasta vaikkei se todellakaan omissa kasissa olekaan.. Hienosti muuten onnistuivat molemmat siskokset vetamaan etuylakulmaan ;) ei millaan pahalla, silla eipa noita etuylakulmavetoja muuten pahemmin tainnut olla. 2 pelia enaa jaljella, joten Washington ja Dallas huomenna paikalla milloin?
 

Zucker #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Ilves
Noniiin vihdoinkin sain tunnukset tänne Jatkoaikaan. Helpottaa todella paljon kun saa itse kirjoitella milloin mistäkin tähän liigaan liittyvästä.

Olen siis Buffalon GM ja mikäli olette pistäneet merkille etten kovin usein onlinessa boksilla olen niin siihen vaikuttaa useampikin tekijä. Suurin syypää tähän on kolmivuorotyö (nyt juuri yövuorosta kotiutunut). Lisäksi salibandyharrastus ja kolme kertaa viikossa salilla käynti vaikuttaa tähän. Aikaa kuitenkin on niin paljon että pyrin ehtiä mahdollisimman monta peliä ehtiä pelaamaan, jottei pelejä tarvitsisi simulointiin saattaa. Tästä olen itsekin kärsinyt, sillä Vanek loukkaantui yhdessä simuloinnissa 25 otteluksi ja nyt viimeisimmässä simuloinnissa sekä Leopold että Cullen loukkaantuivat kymmeneksi peliksi.

Yhteysongelmia on ollut joitain pelaajia vastaan ja näitäkin varsin epäloogisesti. Joinain päivinä tuntuu etten pysty pelaamaan oikeastaan ketään vastaan ja vaikka molemmat boottaavat boksit, niin ei auta. Kuitenkin seuraavana päivänä saattaakin jo toimia, että ihan miten sattuun tekee tuota. Toivon mukaan nyt mahdollisimman vähän jäisi pelejä pelaamatta tämän takia.

Huomenna kun heräilen (about 13-15) niin voisin pelata. Vastustajina NYI, TBL, FLA, NSH ja CAR.
 
Viimeksi muokattu:

PotaitshukA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onkohan tietoa onko Montrealin GM:llä Troolarilla tunnuksia tänne?
On neuvoteltu boxin välityksellä treideistä mutta se on niin kömpelöä ja hidasta että...

Ilmoitan samassa yhteydessä, että torstai-illan jälkeen voi carolinaa vastaan pelata vara-GM Artificial Intelligencen johdattamana, sillä GM lähtee syyslomareissulle. Palaan 28.10 sunnuntaina pelien ääreen.

Vaikka tiedänkin että tappiot varmaan joka pelistä tulee, pelaaminen lienee silti fiksumpi vaihtoehto kuin simulointi, kun AI on päälläkin. Simuloinnin loukkaantumiset on koetellut Carolinaa kovalla kädellä (ja niin ilmeisesti muitakin).
 

janbo

Jäsen
Onko tässä liigassa "created plays" päällä vai pois? Piirtelemäni taktiikat ilmaantyvat kyllä hyvin versus-peleissä, mutta ei näissä. Kuitenkin tuntuu, että joillakin joukkueilla botit lähtevät liikkeelle hakemaan paikkaa tms. hyvin epäbottimaisesti.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Onko tässä liigassa "created plays" päällä vai pois? Piirtelemäni taktiikat ilmaantyvat kyllä hyvin versus-peleissä, mutta ei näissä. Kuitenkin tuntuu, että joillakin joukkueilla botit lähtevät liikkeelle hakemaan paikkaa tms. hyvin epäbottimaisesti.

Kyllä pitäisi toimia!
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Onko ideoita missä voisi mättää? Eli nuo viivat ei yksinkertaisesti ilmaannu liigapeleissä. Olen tuolta GM optionsista uploadannut AI-profiilini, mutta sillä ei ole ollut vaikutusta.

Oletko yrittäny ladata uudestaan ja ei ole silti mennyt miehet haluamiisi paikkoihin?
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Ei toimi täälläkään nuo kuviot vaikka latailtu ollaan uudestaan. Tiedä mistä sitten johtuu. Tampalla jäljellä Carolina ja Buffalo. Klo 15 ---> linjoilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös