Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 666
  • 4 398

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Miltä kuulostaisi simulointi lauantaina 12 aikoihin? Itse lähden sitten Turkuun ja tulen takaisin vasta sunnuntaina illalla. Toki voin silloinkin simuloida, mikä managereille parhaiten sopii?
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miltä kuulostaisi simulointi lauantaina 12 aikoihin? Itse lähden sitten Turkuun ja tulen takaisin vasta sunnuntaina illalla. Toki voin silloinkin simuloida, mikä managereille parhaiten sopii?

Eiköhän toi lauantai ole ihan sopiva. Pääosa on kuitenkin hyvin aktiivisia tässä liigassa ja tässä on vielä hyvin muutama päivä aikaa.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
JäljelläWinnipeg, Buffalo ja Washington. Toronto hoiti hommansa kunnialla loppuun ja vielä pelin jälkeen pahoitteli eilistä. Tiukka matsi siitä sitten tulikin, mutta voittajana selvittiin tällä kertaa :).
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Bostonia kaipaillaan, yhdeksään asti aikaa, muutoin en kerkiä koko vkl. Because ryyppyreissu himoksella. ;)
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Florida linjoilla varmaan johonki reilu 23 asti tänään.

Montreal, Toronto ja Buffalo vastassa.
 

janbo

Jäsen
Pystyvätkö muut yhdistämään EA:n servereille? Olin peliaulassa ja odottelin Ottawaa ja yht'äkkiä heitti pois livestä enkä pääse takaisin.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Pystyvätkö muut yhdistämään EA:n servereille? Olin peliaulassa ja odottelin Ottawaa ja yht'äkkiä heitti pois livestä enkä pääse takaisin.

Koita sammuttaa boxi ja yrita hetken paasta uudestaan. Mulla ainakin jos on tommosia ongelmia niin auttaa. Nyt siis toimii ihan hyvin
 

Rike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miltä kuulostaisi simulointi lauantaina 12 aikoihin? Itse lähden sitten Turkuun ja tulen takaisin vasta sunnuntaina illalla. Toki voin silloinkin simuloida, mikä managereille parhaiten sopii?

Käy. Itsellä nyt peliaikaa tämä ja huominen ilta, toivottavasti ryhmää on paikalla.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Eipäs tullutkaan menoa, ja boxi toimii. Joten Boston linjoilla tänään?
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Toki voidaan tuo simulointi hoitaa jo huomenna illalla, jos kaikki saavat kohtalaisesti pelinsä pelattua!
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Suhteellisen perseestä, kun lähes jokaisessa jakson vaihdossa on muutama simulointi ja pisteet menevät aina toiselle, kun managereita ei näy onlinessa. Varsinkin tälläisellä paska jengillä, joka oli viimeinen, kun aloitin pelaamaan, niin pisteet olisivat suhteellisen tärkeitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös