Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 662
  • 4 398

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Itse saisin tänään yhden tyypin mukaan, eli jos voit vaan iltaan asti ootella comia vastaan pelailussa, niin saattaa saada ihan ihmisenkin vastaan. Tietysti jos et enää illalla ehdi, niin kaippa sen voi nyt pelata pois.

Itse ainakin odottelen buffalon kanssa, josko saisi ihmismanagerin ennen etenemistä. Comia vastaan on tylsä pelata :)

Pistä mulle GT ja käske pistämään liittymispyyntö Montrealin manageriksi! :) Buffalolle ja Phillylle tulee manageri illalla.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Koska jakso vaihtuu? Ei viela tanaan koska uusia managereita vai vaihtuuko ennen kuin he liittyvat? Kyselen vain niiden parin Philly-pelin takia, jotka ovat viela pelaamatta.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Nyt on pakko kirjoittaa tänne.

Eli siis pelattiin Columbuksen GM:n kanssa tuossa matsi, ja pelin ollessa minulle 3-1 kolmannen erän puolenvälin hujakoilla katkesi yhteys.

X-box-liven tietojen mukaan kaveri katosi offlineen vasta useampi minuutti tuon katkeamisen jälkeen (eli viittaisi siihen, että nettiyhteys on pelannut koko aika). Olen myös lähettänyt viestin sekä boxin kautta että täällä Jatkiksessa yksityisviestin. Ainakin profiilitietojen mukaan on ollut aktiivinen palstalla useamman kerran sen jälkeen kun lähetin viestin (noin 30 min sitten), mutta mitään ei ole vastannut.

Haluisin vaan nopeasti tämän pois päiväjärjestyksestä. Jos kyseessä oli vain yhteyden katkeaminen, niin sovitaan uus ajankohta ja järkätään peli samoihin lukemiin ja samaan pelikellon aikaan ja vedetään loppuun.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Tampa 21:00 paikkeilla takaisin online ja siis Motrealia vs vielä olisi viimeinen peli niin olisi sitten jakso taputeltu.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Bluesilla on pelit kasassa ja simulointia tulee huomenna illalla.
 

Anonymous

Jäsen
klo 21 taas WSH vastustajia linjoille!
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Devils valmis
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Tampan pelit pelattuna. Mihis aikaan noin suurinpiirtein olisi jakso vaihtumassa huomenna?
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Pens n. 18 aikaan huomenna linjoilla. Wpg x2, Islanders ja Devils jäi pelaamatta. Pelataan huomenna illalla pelit pois ? (jos siis ette ole konetta vastaan pelannut)
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Nyt on taas jokaisella joukkueella manageri ja gamertagit on päivitetty ensimmäiselle sivulle!
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Pelataan huomenna illalla pelit pois ? (jos siis ette ole konetta vastaan pelannut)

Ehdin jo pelata, kun luulin, ettet ehdi takaisin ennen jakson loppua, mutta ei hataa, voititte rankkareilla. Kolme tahtea olivat muuten Crosby, Kovalchuk ja Tedenby, jotka kaikki tekivat maalin (ja Crosby syotti yhden ja Kovalchuk ratkaisi rankkarikisan)
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Columbukselle tulee uusi manageri jonosta, kun vanha jätti leikin kesken..
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Buffalon GM käski ilmoittaa, että on nyt lähes koko yön linjoilla, että menkää pelaamaan pelit pois.
 

Anonymous

Jäsen
Se on tämä leikki ilmeisesti lopetettava, kun ei näytä meikäläisen netti pyörittävän tuota GM Connected pelimuotoa. Online yksinpelit kyllä sujuu moitteetta.

Harmillista jättää sarja kun pelimuoto ois ollu just sellanen mikä ois ollut osuva, mutta jos tekniikka ei anna periks nii ei se prkl auta :(

Washington Capitals on siis nyt vapaana
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se on tämä leikki ilmeisesti lopetettava, kun ei näytä meikäläisen netti pyörittävän tuota GM Connected pelimuotoa. Online yksinpelit kyllä sujuu moitteetta.

Harmillista jättää sarja kun pelimuoto ois ollu just sellanen mikä ois ollut osuva, mutta jos tekniikka ei anna periks nii ei se prkl auta :(

Washington Capitals on siis nyt vapaana

Panostat 5e kuukaudessa lisää ja ostat nopeamman netin? Ite ostin ihan melkeen tätä varten ja samana päivänä pelitti kun kävin sopimuksen päivittämässä :) 40 megaa niin ei varmana pätki ;)
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Wildin ja Buffalon uuden managerin välillä yhteysongelma. Vastaava juttu kuin Phillyn ekan managerin kanssa. Toivotaan, että muut pelit buffalolla toimivat.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
En ymmärrä tuota yhteysongelmaa Buffalon GM:llä, koska sillä on täysin sama netti yhteys kun mulla, ja mulla ei pätki yhtään.
 

janbo

Jäsen
Panostat 5e kuukaudessa lisää ja ostat nopeamman netin? Ite ostin ihan melkeen tätä varten ja samana päivänä pelitti kun kävin sopimuksen päivittämässä :) 40 megaa niin ei varmana pätki ;)

Nettipeleissä pitäisi muistaa myös ulos lähtevän kaistan nopeus. Merkityksen huomaa kun laittaa vaikka Spotifyn päälle, niin johan piiputtaa 10/1 nettikin pelin lagiseksi. Spotify kun streamaa jatkuvasti ohjelman päällä ollessa musiikkia kiintolevyltäsi muille käyttäjille, jolloin tuo yhden megan ulos menevä kaista loppuu äkkiä.
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Winnipeg on linjoilla koko päivän paitsi 19.30-21.30.

Winnipegin vastustajat siis jos vain mahdollista niin käykää pelaamassa.

Ja Florida pelannut pelinsä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös