Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 199 146
  • 4 416

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Tuli vaan mieleen, että voiko jotenkin jo solmia jatkosopimuksia omien pelaajien kanssa, joilla on vain vuosi jäljellä sopimusta? Jos voi, niin miten? Jos ei voi, niin koska voi?

Ei muuten mutta tekis vaan mieli signata omia runkomiehiä soppareihin, ettei si joskus tuu vahingossakaan sitä ongelmaa, että unohtaa tehdä jatkosopparin viime hetkinä ja menee miehet vapaille markkinoille. Itse kun kerran olen tehnyt tilaa palkkakattoon jo vähän sitä varten.

-L-
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kylläpä Montreal kärsii loukkaantumisista. Tuntuu että koko ajan tippuu ukkoja sairaslistalle ja vieläpä pitkäksi aikaa :-) Nytkin kolme parasta laitahyökkääjää pitkällä sairauslomalla ja sehän tarkoittaa sitä että Travis Moenit ja Colby Armstrongit ottavat kahen ensimmäisen ketjun peliaikoja itselle :-)
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Ottawa, Toronto, Boston ja Phoenix vastustajina.

tasta eteenpain mulla on aikaa pelata klo 16 asti joten toivottavasti olette paikalla kyseisena ajankohtana
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Onko tähän yhteydenkatkeamisongelmaan jotain kikkaa? Itellä tuli nyt ensimmäistä kertaa eteen Anonymousin kanssa. En onnistu pelaaminen riippumatta siitä kumpi haastaa.

Edit: Onnistu, kun molemmat bootattiin boxi. Tosin vittumaisen nykyttelevän lagin kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Calgaryn Gm pakkailee laukkua scouttausreissulle keskieurooppaan. Joten jos CHI, ANA (muistaakseni nämä pelit olivat kalenterissa) ovat halukkaita pelaamaan vielä tänään niin laittakaa viestiä tänne tai YV:tä. Kello 16.00 asti olen valmiudessa pelaamaan. Seuraavan kerran paikalla sitten 5.10 perjantaina.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Miten muilla on pelejä tässä jaksossa, kun jäi vähän lyhyemmäksi? Mennäänkö aikajaksoa eteenpäin tänään myöhään illalla vai huomenna?
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten muilla on pelejä tässä jaksossa, kun jäi vähän lyhyemmäksi? Mennäänkö aikajaksoa eteenpäin tänään myöhään illalla vai huomenna?

Huomenna. Enpä ole eilisen jakson vaihtumisen jälkeen nähnyt Buffaloa tai NY Islandersia kertaakaan paikalla, joten olisi nuo ihan kiva saada pelatuksi.

Minulla oli 4 peliä tässä jaksossa, 2 pelattu.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Minun puolesta saisi jo tänään vaihtua jakso, enään Hurricanesia vastaan peli. Toki jos vain #16 Murray saa pelinsä pelattua.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Ilmoitelkaahan illan mittaan, miltä pelien suhteen näyttää. Saataisiin sitten taas kunnon jakso kehiin.
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eiköhän mennä eteenpäin tänään. 2/3 pelistä pelattuna Nashvillella, Edmonton jäljellä.

Mites muuten pystyykö mistään tarkastelemaan omia treidejä, onko hylätty vai hyväksytty jne?
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Devils valmis.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Jos pyritään siihen, että tänään mennään 23:00 jälkeen eteenpäin. Taas vain purnausta tänne, jos jollain silloin viel pelejä enemmänkin jäljellä.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä ollaan oltu koko päivä linjoilla ja eipä tässä tänään mitään ihmeellistä ohjelmassa ole SM-liigapelien lisäksi. Ja voihan niidenkin aikana pelin tai kaks vääntää, kunhan nyt nämä Buffalo ja NY Islanders ilmaantuisi jossain vaiheessa paikalle..
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Tässä ollaan oltu koko päivä linjoilla ja eipä tässä tänään mitään ihmeellistä ohjelmassa ole SM-liigapelien lisäksi. Ja voihan niidenkin aikana pelin tai kaks vääntää, kunhan nyt nämä Buffalo ja NY Islanders ilmaantuisi jossain vaiheessa paikalle..

Jep, jos ei niin ilmoittele. Ei sua voi vaatia sentään taikomaan managereita paikalle!
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Itsellä vielä 3 peliä jäljellä joista saan 1 pian pelattua pois. Jos ei kello 23 mennessä ole saanut Detroitia ja Floridaa kiinni niin voi pistää puolestani myös seuraavaan jaksoon. Nämä 2 manageria käsittääkseni kumminkin aktiivisia niin eiköhän Tampa saa kaikki tänä iltana pelattua.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Flyersia vastaan pelaamatta. Ko. Manageri voisi ilmoitella pääseekö pelaamaan kun pääsen 21 töistä vai meneekö huomiseen. Ei ole tänään ollut online.
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
MINNESOTA jäljellä. Koska sopii matsi? Mun puolesta voidaan siirtyä tänään eteenpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös