Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 199 145
  • 4 416

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Jos sielä on vielä joukkueita vapaana, niin laittaako joku mulle tiedot että miten pääsen sinne?
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos sielä on vielä joukkueita vapaana, niin laittaako joku mulle tiedot että miten pääsen sinne?

Ottawa taitaa olla sulle varattu (korjatkoon Petro jos olen väärässä). Elikkäs pelissä GM Connected valikon kautta Search leagues ja siihen kirjoittaa sitten jatkoaika ja valittee listalta jatkoaika 2. Voit tietysti myös hakea tuolla jatkoaika2 nimellä, en vain muista oliko siinä välilyöntiä :)

Sitten kun olet tuon liigan löytänyt niin selailet tiimejä läpi ja ottawan kohdalla pitäisi olla vaihtoehtona tiimin haltuun ottaminen. Sitten odottelet Petron hyväksyntää pelissä.

Ja tähän perään vielä ilmoittelen, että Wildin ottelut käytännössä pelattu. 1 matsi vielä pelaamatta, mutta managereiden välisten yhteysongelmien takia Philly menee simulla. Kummallinen ongelma, tulee aina haasteen jälkeen 'Connection lost to user'. Toivottavasti tämäkin fiksaantuu jossain kohtaa kauden aikana.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Juu, no sehän on hieno homma. Pitää samantien mennä pistään asiat kondikseen.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Ottawa on tosiaan sulle varattuna, liigan nimi on jatkoaika2. Käyn liittymispyynnön hyväksymässä tänään boksille kun pääsen.

Phillyn tilannetta katsotaan nyt, ja jos ei korjaannu, niin sitten täytyy miettiä mitä jatkon kanssa tehdään.

Ja jos jollekkin on vielä jäänyt epäselväksi, niin uuteen aikajaksoon siirtyminen tulee tänään 23:00. Toki jos jollain on silloin vielä peli, niin ilmoittakaa minulle, niin venaillaan ne pelit loppuun.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Joo okei laitoin liittymispyynnön liigaan ja odottelen hyväksyntää!
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Oletin, että tässä liigassa ei noita hyökkäyspään hyppijöitä näkyisi. (normi VS peleis niitä pellejä kyl riittää) KOLME tullut jo vastaan täs liigas! Pahin DEVILSIN GM joka teki maalinkin MV:n päälle heittäytymällä! (realista kiekkoa?) Vai mitä mieltä muut ovat? Itse jättäydyn heti pois, jos nämä sallitaan.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Islanders, Detroit ja Winnipeg mihin aikaan pelia?

E: Sori siita maalista :D vaikken edes tehnyt (kunnolla) sita silla oudolla tavalla vaan kiekko oli maalivahtisi hallussa ja olisin voinut vaikka tokata sen silta pois saaden saman lopputuloksen aikaan.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oletin, että tässä liigassa ei noita hyökkäyspään hyppijöitä näkyisi. (normi VS peleis niitä pellejä kyl riittää) KOLME tullut jo vastaan täs liigas! Pahin DEVILSIN GM joka teki maalinkin MV:n päälle heittäytymällä! (realista kiekkoa?) Vai mitä mieltä muut ovat? Itse jättäydyn heti pois, jos nämä sallitaan.

En ole vielä nähnytkään tälläista "ominaisuutta". Miten tämä käytännössä tapahtuu, joku bugi ettei tule jäähyä?
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oletin, että tässä liigassa ei noita hyökkäyspään hyppijöitä näkyisi. (normi VS peleis niitä pellejä kyl riittää) KOLME tullut jo vastaan täs liigas! Pahin DEVILSIN GM joka teki maalinkin MV:n päälle heittäytymällä! (realista kiekkoa?) Vai mitä mieltä muut ovat? Itse jättäydyn heti pois, jos nämä sallitaan.

Noi heittäytymiset molarin päälle vois kyllä jättää pois, selkeää glitchaamista. Pokecheck mun mielestä ihan ok jos molarilla ei ole kiekko hallussa.


En ole vielä nähnytkään tälläista "ominaisuutta". Miten tämä käytännössä tapahtuu, joku bugi ettei tule jäähyä?

Kun hyökkäyspelaaja heittäytyy molaria kohti, niin satunnaisesti molarilta se kiekko irtoaa ja saattaa maaliinkin lirahtaa.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Miltä kuulotaisi niin sanotut herrasmies säännöt, jokainen saa niitä toki itse soveltaa, kuten haluaa, mutta saatais varmasti jokaisen peli-iloa nostettua. Alla muutama oma ehdotus:

1. Ei älytöntä pokecheckiä, hyvän maun rajoissa, ei sitä nappia ränkkäämällä kaukalon paikasta tai tilanteesta riippumatta.

2. Tuo syöksyminen hyökkäyspäässä?

3. Kaikennäköisten pelin bugien hyväksikäyttäminen peleissä.

Ei olisi mikään laki, vaan pikemminkin liigan jokaisen managerin ohjenuora ja säännöstö, jotta pelaaminen olisi mukavampaa, realistisempaa ja näyttävämpää.

Mitä mieltä muut ovat, tuleeko kannatusta, lisäyksiä tai muita ehdotuksia?
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Flyersilla tosiaan yhteysongelmia ainakin CAR, DAL ja MIN kanssa. Eilen sain pelattua WIN ja 2xBUF ottelut. Jos jatkossa noita yhteys ongelmia tulee lisää vielä muiden joukkueiden kanssa, niin sitten luovutan paikkani liigassa. Menee koko idea muuten hommasta. Ihme juttu kaiken kaikkiaan, koska online VS matsit ja rankkarit random tyyppejä vastaan toimii ongelmitta. Samoin EASHL otteluissa ei ole ollut minkäänlaista häikkää. Joitain kaveri listalla olevia pelaajia vastaan voi pelata ja joitain ei(on poistettu listalta ja testattu, ei auta). Ongelma taitaa olla jossain mokkulan/reitittimen syövereissä. Lagiakaan ei ole pelaamissani matseissa ollut. Muutaman kerran peli on leiponut kiinni GM Connected valikoissa, mutta tuo nyt taitaakin olla ennemmän ominaisuus, kuin vika...
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Kannatan Petron sääntöehdotusta! Lisäisin vielä: 4. Maalivahdilla EI estetä kenttäpelaajia. 5. Ajanpeluu kielletty johtoasemassa.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Kannatan Petron sääntöehdotusta! Lisäisin vielä: 4. Maalivahdilla EI estetä kenttäpelaajia. 5. Ajanpeluu kielletty johtoasemassa.

Mielestäni ajanpeluu esim. viimeisellä minuutilla on halpamaista. Toki kiekkoa saa rauhassa lyödä päätyyn yms, mutta ei lähteä omaan päähän hyökkäyksestä ja syöttelemään pakeilla.
 

PotaitshukA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hyviä ehdotuksia säännöistä. Tuota heittäytymistä en ole vielä ennen kokenutkaan.

Kaikenkaikkiaan jatkuvasti samanlaista "varmaa" maalia hakevat ja tekevät on ärsyttäviä, sitäkään en ole onneksi vielä huomannut tässä liigassa. Muistuu vain tässä takavuosina eräs nhl versio, missä vanhanaikaisen tekemninen niin että tuikkaa etuylänurkkaan kiekon, oli varma maali käytännössä aina. Sellaisia vastaan pelaaminen oli tympeää. Onneksi se ei tässä versiossa mene helposti, vaikkakin maalin takaa kiertäminen on aiempaa helpompaa nopeilla luistelijoilla.
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Muuten täysin samaa mieltä, paitsi että tuo kohta 1) on vähän vaikea määritellä. Sillä esim itse varsinkin 1vs1 tilanteissa paljon useammin pelaan mailalla, kuin että yrittäisin ajaa vastaan ja ajaisin mahdollisesti ohi miehestä.
Toki sen huomaa kyllä jos pelaaja jatkuvasti oikeen hakkaa sitä tökkimisnappia tilanteessa kuin tilanteessa. Voitte antaa meikäläisenkin pelityylistä palautetta jos tuntuu että pelaan jotenkin väärin tai rumasti.

Itse ainakin pyrin pelaamaan nimenomaan mahdollisimman aidosti unohtamatta tietysti tehokkuutta.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Muuten täysin samaa mieltä, paitsi että tuo kohta 1) on vähän vaikea määritellä. Sillä esim itse varsinkin 1vs1 tilanteissa paljon useammin pelaan mailalla, kuin että yrittäisin ajaa vastaan ja ajaisin mahdollisesti ohi miehestä.
Toki sen huomaa kyllä jos pelaaja jatkuvasti oikeen hakkaa sitä tökkimisnappia tilanteessa kuin tilanteessa. Voitte antaa meikäläisenkin pelityylistä palautetta jos tuntuu että pelaan jotenkin väärin tai rumasti.

Itse ainakin pyrin pelaamaan nimenomaan mahdollisimman aidosti unohtamatta tietysti tehokkuutta.

Tarkoitus ei olekkaan sulkea sitä pelistä pois, ja 1vs1 tilanteissa se onkin täysin perusteltu käyttää. Pikemminkin ettei käytä juurikin ränkkäämällä sitä, ja esim koko ajan keskialueella. Jokainen saa määritellä itse, millaista se on hyvän maun rajoissa:) Se kuuluu peliin, mutta tarkoituksena lähinnä kitkeä jatkuva "tökkiminen" pois.

EDIT: Itsekkin 1vs1 tilanteessa preferoin "pokecheckiä".
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tarkoitus ei olekkaan sulkea sitä pelistä pois, ja 1vs1 tilanteissa se onkin täysin perusteltu käyttää. Pikemminkin ettei käytä juurikin ränkkäämällä sitä, ja esim koko ajan keskialueella. Jokainen saa määritellä itse, millaista se on hyvän maun rajoissa:) Se kuuluu peliin, mutta tarkoituksena lähinnä kitkeä jatkuva "tökkiminen" pois.

EDIT: Itsekkin 1vs1 tilanteessa preferoin "pokecheckiä".

Pokecheckistä ei kuitenkaan ole hirveästi hyötyä jos sitä koko ajan tökkii, se kun hidastaa myös pelaajaa. Stickliftin muututtua lähes turhaksi on pokecheckin käyttö itselläni lisääntynyt reilusti, tosin lähinnä pyrin käyttämään sitä vain silloin kun sillä voin kiekkoon osua. Liiallisesta pokecheckailusta tuppaa myös usein tulemaan se kampitusjäähy, vaikkakin liian usein niistä jäähy jää viheltämättä.
Myöskin taklausmoottorin surkeus on lisännyt huomattavasti pokettamista, sitä kun ei voi koskaan tietää miten taklaus toimii. Välillä pelaajat lentelevät pienemmistäkin tööteistä ja joskus voi taas ajella puolen kentäl vauhdilla eikä toinen edes horjahda. Tämä siis ns. normikokoisilla (alle 188cm) pelureilla samankokoisia vastaan.

Eli siis mun pointtina oli se, että mulle ainakin aivan sama kuinka paljon toinen pokettelee, kun siinä on ne miinuspuoletkin. Turhista pokeista ei voi oikeastaan olla kuin haittaa pokettajalle.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Jos Winnipegia tai Islandersia viela nakyisi niin alkaisi olemaan viimeiset mahikset mulla pelata heita vastaan
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Los Angeles tänään linjoilla heti simuloinnin jälkeen. Tässä on nyt ke-la iltavuoroa, joten pelaaminen ajoittuu iltaan, klo 22.15-00.00 asti ainakin. Toki aamuisin voin myös pelata, mutta silloin on yleensä muuta, joten aamun pelaamisesta täytyy sopia erikseen vaikka yv:llä täällä.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Devils huomenna linjoilla ainakin klo 12 eteenpain ja ehka jo aiemminkin
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Voitais tää jakso yrittää pelata nopeasti pois, kun on poikkeuksellisesti kalenterista vain 6 päivää, vapaiden pelaajien viimeisen allekirjoitus päivän takia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös