Jos sielä on vielä joukkueita vapaana, niin laittaako joku mulle tiedot että miten pääsen sinne?
Joo okei laitoin liittymispyynnön liigaan ja odottelen hyväksyntää!
Oletin, että tässä liigassa ei noita hyökkäyspään hyppijöitä näkyisi. (normi VS peleis niitä pellejä kyl riittää) KOLME tullut jo vastaan täs liigas! Pahin DEVILSIN GM joka teki maalinkin MV:n päälle heittäytymällä! (realista kiekkoa?) Vai mitä mieltä muut ovat? Itse jättäydyn heti pois, jos nämä sallitaan.
Oletin, että tässä liigassa ei noita hyökkäyspään hyppijöitä näkyisi. (normi VS peleis niitä pellejä kyl riittää) KOLME tullut jo vastaan täs liigas! Pahin DEVILSIN GM joka teki maalinkin MV:n päälle heittäytymällä! (realista kiekkoa?) Vai mitä mieltä muut ovat? Itse jättäydyn heti pois, jos nämä sallitaan.
En ole vielä nähnytkään tälläista "ominaisuutta". Miten tämä käytännössä tapahtuu, joku bugi ettei tule jäähyä?
Kannatan Petron sääntöehdotusta! Lisäisin vielä: 4. Maalivahdilla EI estetä kenttäpelaajia. 5. Ajanpeluu kielletty johtoasemassa.
Muuten täysin samaa mieltä, paitsi että tuo kohta 1) on vähän vaikea määritellä. Sillä esim itse varsinkin 1vs1 tilanteissa paljon useammin pelaan mailalla, kuin että yrittäisin ajaa vastaan ja ajaisin mahdollisesti ohi miehestä.
Toki sen huomaa kyllä jos pelaaja jatkuvasti oikeen hakkaa sitä tökkimisnappia tilanteessa kuin tilanteessa. Voitte antaa meikäläisenkin pelityylistä palautetta jos tuntuu että pelaan jotenkin väärin tai rumasti.
Itse ainakin pyrin pelaamaan nimenomaan mahdollisimman aidosti unohtamatta tietysti tehokkuutta.
Tarkoitus ei olekkaan sulkea sitä pelistä pois, ja 1vs1 tilanteissa se onkin täysin perusteltu käyttää. Pikemminkin ettei käytä juurikin ränkkäämällä sitä, ja esim koko ajan keskialueella. Jokainen saa määritellä itse, millaista se on hyvän maun rajoissa:) Se kuuluu peliin, mutta tarkoituksena lähinnä kitkeä jatkuva "tökkiminen" pois.
EDIT: Itsekkin 1vs1 tilanteessa preferoin "pokecheckiä".
Monelta tuo uusi jakso alkaa ?