XBOX360: NHL13 GM CONNECTED JATKOAIKA WARRIORS

  • 44 308
  • 710

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Mulla olisi yksi matsi carolinaa vastaan...pitäisiköhän komissaarin tarkistaa vaihtuiko se yks asennus sieltä samalla kun uusi komissaari tuli sisään. Tarkoitan asennusta jossa on kauanko yksi jakso on, 2pv, 3pv, viikon vai kaks.

Ei ole vaihtunut. Tämä johtuu tosta kun nyt kuulemma viimeinen mahdollisuus kiinnittää vapaita pelaajia.

Siellä on porukalla nyt 1-2 peliä, simuloin tänään illalla uudestaan klo 23! Potkin Phoenixin nyt pois, kun siellä ei ole CPU päällä.

Lähden itse kohta jäähallille ja joskus klo 22 olen takaisin.
 

seisoppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mulla (EDM) näköjään peli Ottawaa vastaan. Ottawan GM offline tällä hetkellä... periaatteessa voin pelata konettakin vastaan, mutta mieluummin en. Ottawan GM jos näät tän viimeistään vähän yhdeksän jälkeen niin otappa yhteys!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jos Carolinan GM:ää ei näy ennen klo 22:30 niin voin varmaan pelata konetta vastaan? Ei huvittais jättää simuloitavaksi kun ei tiedä ketkä kaikki sieltä tippuu rosterista pois.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Pääsen linjoille vasta n. 23... Tpivottavasti meillä ei ole peliä....
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Carolinan kanssa saatiin peli pelattua, hemmetin tiukka matsi oli ja pisteet meni Carolinalle 2-1 numeroin. Ei olis ollut vääryys jos olisin tullut tasoihin.
 

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Neuvoja kaivataan. Palkkalattia ongelmien takia signasin vapaista agenteista pari pelaajaa lievään ylihintaan. Jostain syystä ko. pelaajat menivät kuitenkin suoraan farmiin ja nyt en heitä voi nostaa ylös, koska rosteri on täysi. Ja kun yritän pudottaa jonkun alas, niin ei pysty koska palkkalattia tulee vastaan.

Mitä tehtävissä? Vähän nihkeää peluttaa 62ovr pelaajaa ja samalla mm. Carcillo, Cormier ja Olesz istuu farmissa....
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Treidillä palkkoja lisää tulee ekana mieleen

Tai jos räväyttäis apuvalmentajan parhaat kentät tiskiin nii onnistuisko kone arpomaa ne parhaat ukot ylös?
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Neuvoja kaivataan. Palkkalattia ongelmien takia signasin vapaista agenteista pari pelaajaa lievään ylihintaan. Jostain syystä ko. pelaajat menivät kuitenkin suoraan farmiin ja nyt en heitä voi nostaa ylös, koska rosteri on täysi. Ja kun yritän pudottaa jonkun alas, niin ei pysty koska palkkalattia tulee vastaan.

Mitä tehtävissä? Vähän nihkeää peluttaa 62ovr pelaajaa ja samalla mm. Carcillo, Cormier ja Olesz istuu farmissa....

Signaa pari pelaajaa lisää vapaista...
 

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Signaa pari pelaajaa lisää vapaista...

Ongelma siis oli jo viime jaksolla ja signasin sen takia nämä uudet pelaajat. Menivät kuitenkin suoraan farmiin. En usko, että asia muuttuisi vaikka signasin lisää vapaita...

Treidillä palkkoja lisää tulee ekana mieleen

Tai jos räväyttäis apuvalmentajan parhaat kentät tiskiin nii onnistuisko kone arpomaa ne parhaat ukot ylös?

Treidi taitaa olla ainut vaihtoehto. Tai sitten jos minut kengittäisiin hetkeksi pois liigasta, niin voisi korjaantua sillä...?
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Phoenixin netti kunnossa yllättävän nopealla aikataululla, laitoin liittymispyyntöä tulemaan jo!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Dallas linjoilla tänään melko myöhään asti. Minnesota, Carolina ja San Jose vielä pelaamatta.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Voiko Washingtonin konetta vastaan jo pelata, kun manageri ei ole tulossa matkaltaan ennen simulointia?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kiitos Dissonanssille vaan pelistä! Vittu! 2-0 mun johto toisen erän alkuun niin kaveri häippäsee vaan menemään. Kuulemmat minun uusintojen katsominen ärsytti ( katsoin maaleistani vain ensimmäiset uusinnat ) ja kuulemma puuroilin, vaikka en tehnyt matsissa kertaakaan mitään puuroilua edes vahingossa! Mahdolliset tärkeät kaksi pistettä meni kun taistelu playoffeista on itsellä kovaa, ihan kiva että tuolla laitta häippästään jos alkaa vituttaa vähän kun kaveri johtaa. Videoita mun puuroistahan kaveri ei saanut, lähti kuulemma tuohtuneena pois vaan samantien ja unohtui ottaa, just joo.

Mites tässä asiassa nyt edetään? Oletan, että kun pelaamme seuraavan kerran saan mun 2-0 johdon siihen alkuun ja oikeille pelaajille ne pisteet. 1-0 Gagner, syöttäjä Voracek. 2-0 Callahan, syöttäjä Seidenberg ja Hall.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Nyt joku viisas saa kertoa:

A) Kuinka tässä liigassa taklaaminen on niin helvetin vaikeaa? Esim. Max Pacioretty taklaa Ryan Ellisia --> Ellis ei hievahdakkaan ja Pacioretty keräilee.

B) AAARGGGGHHH!!! Jos hallitsee peliä 2,5-3min, saako ottelun ratkaista jatkoajalla puuroveivillä?? Oikein 2-3 kertaa edestakaisin siinä Detroit veivasi. Viestiini mies vastasi vain: "juu hyvin roikuin mukana". Jumalauta jos hallinnan perusteella saa puuroja tehdä niin Montrealilla olisi tällä hetkellä 2-3 tappiota!
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Kiitos Dissonanssille vaan pelistä! Vittu! 2-0 mun johto toisen erän alkuun niin kaveri häippäsee vaan menemään. Kuulemmat minun uusintojen katsominen ärsytti ( katsoin maaleistani vain ensimmäiset uusinnat ) ja kuulemma puuroilin, vaikka en tehnyt matsissa kertaakaan mitään puuroilua edes vahingossa! Mahdolliset tärkeät kaksi pistettä meni kun taistelu playoffeista on itsellä kovaa, ihan kiva että tuolla laitta häippästään jos alkaa vituttaa vähän kun kaveri johtaa. Videoita mun puuroistahan kaveri ei saanut, lähti kuulemma tuohtuneena pois vaan samantien ja unohtui ottaa, just joo.

Mites tässä asiassa nyt edetään? Oletan, että kun pelaamme seuraavan kerran saan mun 2-0 johdon siihen alkuun ja oikeille pelaajille ne pisteet. 1-0 Gagner, syöttäjä Voracek. 2-0 Callahan, syöttäjä Seidenberg ja Hall.

Olit osaltasi sijaisuhri, koska koko peliin ei olisi pitänyt edes koskea tänään noiden aikaisempien matsien takia. Tänään oli taas sellainen vaihe nimittäin, että aivan jokaisessa matsissa tekoäly maalivahdin johdolla paskoo suuhun minkä kerkeää.

Kuitenkin täytyy sanoa, että tuollainen AIVAN JOKAISEN uusinnan katsominen kahteen kertaan on aivan saatanan rasittavaa. Pelin kokonaiskestokin tuplaantuu tuollaisesta aivan suotta. Niitä uusintoja voi sitten pläräillä ottelun jälkeenkin. Toisinaan pelissä kylläkin tapahtuu niitä älyttömyyksiä, joita voi ihan katsellakin. Mutta saatana kun joku peruslaukauskin katsotaan aina kahteen kertaan, niin onhan se nyt yhtä vittua.

Ekassa erässä tuli päivänselvä puuro, jonka tarkistin vielä erätauolla uusinnoista. Toisessa erässä sitten aivan alussa tuli samanmoinen (tätä en kyllä uusinnasta voinut tarkistaa), ja siinä vaiheessa itselleni riitti ja poistuin pelistä ja lähetin viestin, että jatketaan myöhemmin. Tuolla tarkoitin tietenkin, että jatketaan samasta tilanteesta.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En myönnä puuroja, mutta selvä jatketaan huomenna jossain vaiheessa samasta tilanteesta. Hieman kyllä vaan vituttaa, että kesken pelin häippästää kun itsellä hyvä meno päällä, mutta menkööt tämän kerran jo valmiiksi raivostuneisuuden takia...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös