Lahes koko illan.. Veli pelailee FIFAA nyt viela puoli tuntia, jonka jalkeen siirryn EASHL:n pariin. Pelailen sita ja johonkin sulle sopivaan aikaan voin kayda pelaamassa sen pelin pois. Jos sulla ei ole valia niin pelaisin mielellani pari pelia sita ennen.
Olisko se sitten jotain 21 jäljissä game on?
P.S. Jännä pelata just sun Torontoa vastaan Devilsillä if u know what I mean :D
Ei toimi ei. Äänestäkää mut pois komissaarin tontilta...
E: toimii vasta viikon päästä, ellei joku osaa neuvoa miten mokkulalla saa liitettyä xboxin nettiin?
Ei toimi ei. Äänestäkää mut pois komissaarin tontilta...
E: toimii vasta viikon päästä, ellei joku osaa neuvoa miten mokkulalla saa liitettyä xboxin nettiin?
Käy.Mä voin ottaa komissaaren hommat väliaikaisesti. Mua vaan äänestämään jos Unluckylle käy?
Olis ihan mukava jos pääsis edes äänestämään, et tainnut Kiekkomies edes nimetä itseäsi komissaariksi, että tämä olisi mahdollista.
Enemmistö riittää, mutta senkin saavuttamisessa voi kestää.
Ei yhtään peliä mullakaan, onko jollain peliä? Mielestäni viimeistään tänä illalla simulointia.
Mulla olisi yksi matsi carolinaa vastaan...pitäisiköhän komissaarin tarkistaa vaihtuiko se yks asennus sieltä samalla kun uusi komissaari tuli sisään. Tarkoitan asennusta jossa on kauanko yksi jakso on, 2pv, 3pv, viikon vai kaks.