Kyllä mulla näyttää että Phoenixilla on 2,775M ja San Josella 0,96M.
Omien menojeni takia, joudun simuloimaan puolen tunnin päästä, jotta saadaan kausi käyntiin tänään!
Omien menojeni takia, joudun simuloimaan puolen tunnin päästä, jotta saadaan kausi käyntiin tänään!
En nyt pidä sitä kenelläkään minään etuna, jos on ollut mahdollista tarjota sopimuksia eilen illalla tai tänään aamulla. En ymmärrä miksi tässä vaiheessa tuo pitää jättää viime tinkaan, eri asia on tietenkin, jos yksinkertaisesti ei päässyt onlineen viimeisen 15h aikana. Ja ei tällä kierroksella nyt niin paljon ollut painoarvoa kuin ensimmäisellä kierroksella. Lisätään nyt sen verran, että itse en tehnyt yhtään tarjousta toisella kierroksella, vaikka palkkakatossa on tilaa 7 miljoonaa.Aikamoinen etu niille, jotka tassa valissa ovat paasseet soppareita tarjoamaan... Olihan siella nimittain ihan hyvia pelaajia viela tarjolla
En nyt pidä sitä kenelläkään minään etuna, jos on ollut mahdollista tarjota sopimuksia eilen illalla tai tänään aamulla. En ymmärrä miksi tässä vaiheessa tuo pitää jättää viime tinkaan, eri asia on tietenkin, jos yksinkertaisesti ei päässyt onlineen viimeisen 15h aikana. Ja ei tällä kierroksella nyt niin paljon ollut painoarvoa kuin ensimmäisellä kierroksella. Lisätään nyt sen verran, että itse en tehnyt yhtään tarjousta toisella kierroksella, vaikka palkkakatossa on tilaa 7 miljoonaa.
Joku voi varmasti opettaa Islandersille ettei niitä puuroveivejä tehdä. Mies voittaa puuroveivimaalillaan 3-2 hallinnan ja kutien ollessa mulle 9.31-6.36 ja 19-17. Luulisi miehelle olevan selvää nämä säännöt.
1 Puuron tein ja se oli vahinko. Sen jälkeen sait välittömästi rankkarin ja lähdin maalivahdilla sivuun jotta saisit varman maalin hyvitykseksi. (Meinasit tosin silti kusta) Kudit oli sitä paitsi mulle 19-17, hallinta sulle.
Kolmannessa maalissa, jota väität puuroksi, kiersin Grabnerilla maalin kulmalle vapaaksi, olin siis maalivahdin edessä nokikkain, tilanne josta en yleensä osaa maalia tehdä. Vein kiekon ensin rystylle, sitten kämmenelle ja lauoin etukulmaan. Mikään puuro ei ollut kyseessä.
Hetkinen, nyt kun tein maalin rankkarista ajat puuroveivisi jälkeen, väität tätä hyvitykseksi? Olisit varmaan voinut ottaa maalivahdin pois ihan heti maalin jälkeen. Lopeta paskan puhuminen ja katso peiliisi, jos haluat Markoilla voit varmaan perustaa oman puuroveiviliigan, jossa saa myös mahdollisesti hyppiä maalivahdin päälle ja jäähyjä ei ole. Se tästä asiasta, en jaksa sen enempää tälläisestä itsestäänselvyydestä jauhaa.
Jos syytät puuroveivailusta niin laita video esiin. Ja se eka maali oli puuro, vahinko sellainen. Rankkarin sait käytännössä suoraan keskialoituksesta, ja lähdin heti maalivahdilla oikealle sivulle. Sitten kassari pomppasi takaisin keskelle, jolloin lähdin uudestaan samalle sivulle että saisit varman maalin. Harhautit kuitenkin jostain käsittämättömästä syystä samalle sivulle ja oli lähellä että rankkari olisi epäonnistunut.
Kyllä ottaa tappio koville... sanoinhan jo ennen liigan alkua että pisteautomaatit Montreal ja Washington ovat syy miksi haluan itään :)
Jos haluat hyvittää puuroveivisi, tee se heti sen jälkeen äläkä 10 minuuttia myöhemmin rankkarissa, mistä teen jokatapauksessa maalin. Empä tuollaista hyvitys yritystä siinä edes oikein nähnyt. Säästä muut managerit ainakin tältä paskalta.