XBOX360: NHL13 GM CONNECTED JATKOAIKA WARRIORS

  • 44 897
  • 710

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vielä kerran voisi muistuttaa tarjoussäännöistä. Esim. Winnipeg on tarjonnut niin monelle pelaajalle ja kahdelle parhaalle kassarille, että jos joukossa ei ole hämytarjouksia rikkoo joukkue sääntöjä. En sano että kaveri rikkoisi niitä, mutta olen melko varma että joukossa on vielä managereita joilla säännöt ei ole ihan selvillä ja on riski tapahtua "Nashvillet", jolloin Islanders olisi varmasti yksi suurimmista kärsijöistä :)

Tuota, en kyllä ole(wpg) tarjonnut sopimusta esim. kahdelle parhaalle veskalle.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuota, en kyllä ole(wpg) tarjonnut sopimusta esim. kahdelle parhaalle veskalle.

Oisiko ollut sitten parhaalle ja kolmanneksi parhaalle, ellen muista joukkuetta väärin. Kuitenkin pointti oli, että jos kaikki tarjoukset on tosimielellä heitetty ja kaikki voittavat, niin cappi paukkuu miinukselle.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Oisiko ollut sitten parhaalle ja kolmanneksi parhaalle, ellen muista joukkuetta väärin. Kuitenkin pointti oli, että jos kaikki tarjoukset on tosimielellä heitetty ja kaikki voittavat, niin cappi paukkuu miinukselle.

Ainakin itse olin katsovinaan, että WPG oli tehnyt vain Dipietrolle tarjouksen maalivahdeista. Ja Jetsillä on palkkakattoon matkaa noin 17M?
 

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oisiko ollut sitten parhaalle ja kolmanneksi parhaalle, ellen muista joukkuetta väärin. Kuitenkin pointti oli, että jos kaikki tarjoukset on tosimielellä heitetty ja kaikki voittavat, niin cappi paukkuu miinukselle.

Joo ymmärsin pointin, mutta ihmettelen kyllä, koska en ole mielestäni kuin yhdelle veskalle jättänyt tarjouksen ja kenttäpelaajia taitaa olla 3.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo ymmärsin pointin, mutta ihmettelen kyllä, koska en ole mielestäni kuin yhdelle veskalle jättänyt tarjouksen ja kenttäpelaajia taitaa olla 3.

Okei, katselin varmaan sitten väärää jengiä, joku poli heittänyt jo alkuvaiheessa 6-7 tarjousta top 10 äijille, olisiko ollut sitten Toronto tms. Tarkoitus oli vain muistuttaa kaikkia noista säännöistä, koska jos 1 rikkoo niitä niin se voi aiheuttaa sen, että koko fenzyt menee vituiksi.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Okei, katselin varmaan sitten väärää jengiä, joku poli heittänyt jo alkuvaiheessa 6-7 tarjousta top 10 äijille, olisiko ollut sitten Toronto tms. Tarkoitus oli vain muistuttaa kaikkia noista säännöistä, koska jos 1 rikkoo niitä niin se voi aiheuttaa sen, että koko fenzyt menee vituiksi.

Eiköhän tässä nyt käy niin, että koko top-10 menee viimeisille ja Isanders pääsee sitten mälläämään tokalle kiekalle koko 24 miljoonan voimalla! ;)
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Kolmelle pelaajalle laitoin oikeat tarjoukset pöytään. Isoin nimi oli Ribeiro, jolle päätin iskee 6 miljoonaa käteen. Katotaan ylittikö kukaan...
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Okei, katselin varmaan sitten väärää jengiä, joku poli heittänyt jo alkuvaiheessa 6-7 tarjousta top 10 äijille, olisiko ollut sitten Toronto tms. Tarkoitus oli vain muistuttaa kaikkia noista säännöistä, koska jos 1 rikkoo niitä niin se voi aiheuttaa sen, että koko fenzyt menee vituiksi.

Iskiko Toronton verkkoon joku (tai siis se ainoa, jolle oikean tarjouksen tein)? Itse en paase katsomaan, kun Padi ja Boksi on varattuina...
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Ja kaikki saapu, kelle tarjoukset jätettiin! Cappiinkin jäi kirurgisen tarkasti hieman alle miljoona. :)

Sama homma. Bouchardille jätettiin 9,005 milj / 3y ja Mottau 1,880 milj / 2y. Ja täkyyn tarttui molemmat. Cappiin jäi vielä 2,775 milj. Tilaa :) Phoenix ja Pittsburghin eka treidi ei mennyt jostain syystä läpi. Joko unohdin suorittaa hyväksynnän tai peli meni sekaisin siitä, kun tehtiin myös toinen treidi. Suoritamme sen tässä jaksossa.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Alzner ja Campbell saapuvat Islandersiin, siinä on nyt kaksi NHL:n parhaiten palkattua pelaajaa! Mutta en mä sillä vapaalla cap tilalla tee tässä vaiheesa yhtään mitään, muutamalla taisi jäädä yli 15M kattoon tilaa! Ainakin Ducks, Jets ja Sens oli tälläisiä.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Alzner ja Campbell saapuvat Islandersiin, siinä on nyt kaksi NHL:n parhaiten palkattua pelaajaa! Mutta en mä sillä vapaalla cap tilalla tee tässä vaiheesa yhtään mitään, muutamalla taisi jäädä yli 15M kattoon tilaa! Ainakin Ducks, Jets ja Sens oli tälläisiä.

Näinpä. Nuo isot palkatkaan ei sikäli treidaamista älyttömästi estä, koska isolla osalla joukkueista on capissa tilaa niin perkuleesti. Siis, jos noita nyt treidaamaan täytyisi edes lähteä...
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hauskana kuriositeettina: Campbell HP 82 Islandersiin 12 miljoonalla. Streit HP 82 Detroitiin alle 4 miljoonalla. :)

Prkl kun näitä osaisi ennustaa, Streit oli myös kovassa mietinnässä :D Campbell tosin parempi ja uskon että PMB tyylisiä pahveja on molemmille nyt saapuneille ukoille tarjottu. Melkoinen tuuri kävi Wingsillä kyllä, varmaan ainoa joka sopimusta oikeasti tarjosi! 7 tarjousta taisi ainakin olla kuitenkin sisässä :)
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Prkl kun näitä osaisi ennustaa, Streit oli myös kovassa mietinnässä :D Campbell tosin parempi ja uskon että PMB tyylisiä pahveja on molemmille nyt saapuneille ukoille tarjottu. Melkoinen tuuri kävi Wingsillä kyllä, varmaan ainoa joka sopimusta oikeasti tarjosi! 7 tarjousta taisi ainakin olla kuitenkin sisässä :)

Tuohan se pointti onkin! Eihän se kovin realistista sinäänsä oikeiden markkinoiden osalta ole, mutta kieltämättä oman lisämausteensa tämä, että tarjoukset täytyy miettiä todella tarkkaan, eikä toisten tarjouksien summaa tiedä, jättää hommalle.

Ilmeisesti Paki et muiden perässä todellisuudessa ollut? Tai taisit olla Losiin menneen Christensenin?

Sieltä jäi esim. Brule vielä vapaaksi, vaikka silläkin oli sisällä varmaan 8 tarjousta. :D
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuohan se pointti onkin! Eihän se kovin realistista sinäänsä oikeiden markkinoiden osalta ole, mutta kieltämättä oman lisämausteensa tämä, että tarjoukset täytyy miettiä todella tarkkaan, eikä toisten tarjouksien summaa tiedä, jättää hommalle.

Ilmeisesti Paki et muiden perässä todellisuudessa ollut? Tai taisit olla Losiin menneen Christensenin?

Sieltä jäi esim. Brule vielä vapaaksi, vaikka silläkin oli sisällä varmaan 8 tarjousta. :D

Juu Christensenin perässä olin, mutta se nyt ei juurikaan harmita vaikka äärimmäisen niukasti sen hävisinkin :) Tyytyväinen olen silti, olisi mukava tietää mitä muut Alznerille ja Campbellille tarjosivat?
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Juu Christensenin perässä olin, mutta se nyt ei juurikaan harmita vaikka äärimmäisen niukasti sen hävisinkin :) Tyytyväinen olen silti, olisi mukava tietää mitä muut Alznerille ja Campbellille tarjosivat?

Itse vasta tyytyväinen olenkin. :D Lähdin 8 miljoonalla touhuamaan ja sain aivan kaiken mitä halusin: Todella hyvän tason hyökkääjän kolmoskenttään (Ribeiro), kolmospariin kokonaisuuttaan huomattavasti paremman, liikkuvan pakin (Mikkelson) sekä aloitusspesialistin erikoistilanteisiin (joku 85 aloitustaidolla varustettu fyysinen janari).

edit. Jotenkin muutes arvasin, että Unlucky lähti Mottaun perään. :) Tiesin, että komissaari pääsee tarkastamaan nuo viimeisenä, niin päätin lähteä oikeastaan täysin Mottauta vastaavan Mikkelsonin perään. Mottauta harkitsin myös, koska tiedän toisesta liigasta, että kyseessä on kolmospariin todella hyvä puolustaja, vaikka ei ole overallilla pilattu.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Greiss tuli kakkosmokeksi halvalla, alle 1,5M ja sitten Upshall tuli alle 2,5M myös joukkueeseen tuomaan kovuutta ja vääntövoimaa jengiin ( ihan kuin sitä ei olisi jo ollut tarpeeksi ;D ).
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Unlucky, tuo treidi ei varmaan onnistunut sen takia, että Pittsburgh näköjään iski 3 miljoonaa Zherdeville, mikä tarkoitti sitä, että capissa on tilaa vain 3 miljoonaa enää. Tuon teidän treidin erotus taisi olla miltei 6 miljoonaa Pensien tappioksi?
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Tyytyväinen olen silti, olisi mukava tietää mitä muut Alznerille ja Campbellille tarjosivat?

Tarjosin Campbellille koko cappini eli 8,560 milj. Eipa tuo sitten ollut lahellakaan. Onni onnettomuudessa, mulla on 6 viime kaudella hyvin pelannutta pakkia riveissa, Campbell olisi tiputtanut Komisarekin poppariosastolle. Toki olisin voinut purkaa Komin sopparin ja tarjota enemman Campbellille mutta ajattelin pelata varman paalle. Pakko sanoa ettei hirveasti harmita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös