Xbox360: NHL10 Talviliiga

  • 15 851
  • 242

Fiiu

Jäsen
Ihan pelin kuvaan sopiva maali se oli, ei siinä mitään. Se älytön tökkiminen vaan jonkun verran ärsytti. Yritin vastata siihen myllyillä mutta ne meni aika kiville.Tuuria et hirveästi edes tarvinnut, minun omaa paskaa viimeistelyä se vain oli.

Oli muuten vaihteeksi ihan mukavaa että joku muukin on aloitteellinen myllyissä, mulla kun on paha tapa hakea niitä. Maalista oon eri mieltä, haluaisin edelleen että se olis ollu "oikea" maali eikä tollanen paska lääppäisy. Etkä voi väittää etteikö tuuria ois ollu, olikohan kolme kertaa pelastettu maaliviivalta pakin toimesta se kiekko. :)

Mun mieltä lämmitti kuitenki se ettet ollu niin ylivoimainen kuin muutamat pelaajat joita oon kohdannu, ne menee ohi vasemmalta ja oikeelta, vetää piruetit ja sataviissataa häkkiä perään.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Nyt tuli aika karvas tappio. Edellisen kerran Peteliuzin kanssa peli päättyi johonkin bugiin ekassa erässä mun 4-0 johdossa. Tuosta pelistä ei tullut voittoa kummallekkaan. Nyt sitten mulla tilttasi kone tilanteessa 0-0, ja tuttu 0-3 tappio näkyy tilastoissa. Noh, eipä tää ny niin vakavaa ole.
 

shutout

Jäsen
Jos Fiiun 'tökkiminen' oli liikaa niin odota meidän välistä kohtaamista. Minulla varmaan 1-2 taklausta/peli + 20min kampitusjäähyjä. Näin olen aina puolustanut, joten ei muuta kuin ribareita metsästämään.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Philly - Washington 2-3
Washington - Philly 1-3

Hyvät pelit surakkaa vastaan. Taisin napata ekan voiton tässä liigassa anuksesta.

Philly - St.Louis 4-0

Aika selvä voitto napsahti tästä.

Philly - Edmonton 2-3 ot.

2-0 johdin jo, mutta päästinpä 3 kertaa vastustajan läpi, ja aina soi samalla tavalla, niin tappiohan sieltä tuli jatkoajalla. Hyvä matsi.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Philly - Edmonton 2-3 ot.

2-0 johdin jo, mutta päästinpä 3 kertaa vastustajan läpi, ja aina soi samalla tavalla, niin tappiohan sieltä tuli jatkoajalla. Hyvä matsi.
Neljästi päästit läpi. Kahdesti Hemskyllä sama harhautus, kerran rankkarista Coglianolla ja kerran patjoihin. Jouduin perustamaan pelini pelkkiin vastaiskuihin, kun jo ensimmäisen syötön saaminen omille tuotti ongelmia.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Neljästi päästit läpi. Kahdesti Hemskyllä sama harhautus, kerran rankkarista Coglianolla ja kerran patjoihin. Jouduin perustamaan pelini pelkkiin vastaiskuihin, kun jo ensimmäisen syötön saaminen omille tuotti ongelmia.
Sua vastaan tietää aina kun tulee läpiajo, niin siellä soi. Oot helvetin hyvä niissä, ollut jo aiemmissa änäreissä. Rankkarissa piti olla ite maalissa, jäkitin sitten vaan paikallani, kun en tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä...
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Pitkästä aikaa ihan kunnon vitutuksen nostattaja pelit. Paskaa peliä molemmin puolin.

Masa-66 siis vastassa molemmista tuli tappiot mulle oikeutetusti lukemin 5-3 ja 2-1.
Tuollaisessa lagi meressä ei vaan pysty pelaamaan. Olisi pitänyt älytä lopettaa ekan matsin jälkeen, mutta pakkohan se oli toinen heti alta pois saada. Välillä itsellä katosi kokonaan kiekko ja kaverit pysähtyi omia aikojaan.
Koko toisen matsin ajan toivoi vain, että toivottavasti jommallakummalla katkeais netti ja loppuis ottelut seinään.

Noh tällästä tällä kertaa.
 

masa-66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hpk
Pitkästä aikaa ihan kunnon vitutuksen nostattaja pelit. Paskaa peliä molemmin puolin.

Masa-66 siis vastassa molemmista tuli tappiot mulle oikeutetusti lukemin 5-3 ja 2-1.
Tuollaisessa lagi meressä ei vaan pysty pelaamaan. Olisi pitänyt älytä lopettaa ekan matsin jälkeen, mutta pakkohan se oli toinen heti alta pois saada. Välillä itsellä katosi kokonaan kiekko ja kaverit pysähtyi omia aikojaan.
Koko toisen matsin ajan toivoi vain, että toivottavasti jommallakummalla katkeais netti ja loppuis ottelut seinään.

Noh tällästä tällä kertaa.

Itse ajattelin ekan pelin jälkeen etten varmasti pelaa. Välillä mentiin kuin hidastetussa filmissä, ja välillä pikakelauksella.
 

Roark

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins
Joo ei jumalauta!! Poistin cachen ja kokeilin myös pelaamista suoraan levyltä, mutta ei - hän ei toimi. Tuntuu, että vika on pelissä, eikä boxissa. Yritän nyt kuitenkin viedä tämän liigan omalta osalta loppuun. EA Sports - It's not in the game. Saatana.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Joo ei jumalauta!! Poistin cachen ja kokeilin myös pelaamista suoraan levyltä, mutta ei - hän ei toimi. Tuntuu, että vika on pelissä, eikä boxissa. Yritän nyt kuitenkin viedä tämän liigan omalta osalta loppuun. EA Sports - It's not in the game. Saatana.

Minullakaan ei toimi säätämisen jälkeenkään kunnolla. Voisiko sitten olla nettiyhteydessä ongelma? Itselläni on langaton verkkoyhteys koneessa, ja boxi kytketty kaapelilla koneeseen.
 

Roark

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins
Minullakaan ei toimi säätämisen jälkeenkään kunnolla. Voisiko sitten olla nettiyhteydessä ongelma? Itselläni on langaton verkkoyhteys koneessa, ja boxi kytketty kaapelilla koneeseen.

Ite pelailen kylläkin ihan langattomasti, joten en usko, että siitä on kiinni.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Päivitetään nyt tuloksia tänne, vaikka ei kovin moni muu niitä tänne näytä pistävän..

Philly - Atlanta 3-2 Ot.
Atlanta-Philly 5-1

Tommyn Atlantaa vastaan matsit, joista ekasta jatkoaikavoitto, ja toisesta rökäletappio. Tappiopelissä tuli "mustahetki", ja Atlanta iski reilussa minuutissa 3 maalia. Loppupelin odottelinkin 60 minuutin täyttymistä. Kiitos matseista.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivitetään nyt tuloksia tänne, vaikka ei kovin moni muu niitä tänne näytä pistävän..

Joo pitäis kyllä muistaa laitella tuloksia ja kommentteja peleistä ahkerammin niin pysyy mielenkiinto turnaukseen paremmin tallella.

No eilen tuli 3 matsia Montrealille:

Montreal 4 - 3 LA Kings
Montreal 2 - 1 LA Kings
Montreal 2 - 5 Florida Panthers

Eka pari peliä Munkki90:n Kingsejä vastaan joista voitot. Ensimmäisessä pääsin jo 4-1 johtoon mutta sitten kolmannessa erässä Munkki sai kirittyä jo maalin päähän. No onneksi lopussa sain hyvin purettua kiekkoa ja pisteet jäi Montrealille.

Toinen peli olikin tasaista vääntöä ihan loppuun asti. Pitkään mentiin 1-1 tilanteessa ja sain vielä hankittua pari minuuttia 5-3 AV:tä vikaan erään. Munkki pyöritti ja haki maalia mutta tolppaa lähemmäs ei päässyt ja Price hoiti loput. Sitten muutama minuutti ennen loppua sain voittomaalin tehtyä ja pisteet tästäkin pelistä. Tasaisia ja hyviä pelejä molemmat joista olisi voinut ainakin toinen päättyä myös LA:n voittoon.

Frostin kanssa mentiin tasaisissa merkeissä pari erää jonka jälkeen tilanne oli 2-2. Vikassa sitten Florida teki pari alivoimamaalia erän alkuun enkä sitten enää kavennusta ja kunnon kiriä saanut aikaiseksi. Hyvä peli kuitenkin kokonaisuudessaan joten eikun kiiokset.

Itsellä taitaa olla nyt joku vajaa 30 peliä pelattuna ja voisi sanoa että ihan mukava turnaus on ollut tähän asti kokonaisuudessaan vaikka tuloksellisesti olisi voinut mennä paremminkin. Mua vastaan osuneista vastustajista ovat oikeastaan kaikki pelanneet enemmän tai vähemmän reilua peliä eikä siinä suhteessa mitään valittamista.

Itselle kyllä EASHL on se pelimuoto mistä suurimmat kiksit saa mutta on tämä 1vs1 ihan mukavaa vaihtelua ja kiva kun tällaisessa liigassa joka pelissä on sinäänsä panosta. Tuskin on mitään asiaa kärkisijoille joten olkoon tavoitteena playoff paikka jos sinne asti päästään.

Oliko sitä muuten päätetty että onko pleijarit 8 vai 16 parasta?
 

shutout

Jäsen
Jargon kanssa oltaisiin saatu ehkä parempi peli aikaan ilman, että oma ohjaimeni olisi sekoillut ja valitettavasti tälläkin kertaa oli aina ajoittain pientä lagia itselläni. Tuskin se jargon peliin paljon vaikutti, mutta itse ainakin sähläsin sen verran paljon läpi pelin, että ei se mikään viihdyttävin matsi kyllä ollut. Tuurilla 5 maalia ja se yleensä riittää. Uutta ehkä jo tänään.

3-2-0.
 

Fiiu

Jäsen
Tulkaahan joku pelaileen helpot pisteet tiedossa...

Valheellista mainontaa, kele! Helppoja pisteitä lähdin hakemaan mutta kädet verillä sai pelata. Oli tällä kertaa mullakin tuuria, pari aika hyvää paikkaa missasit huonolla tuurilla. Erittäin tasainen matsi.

TOR-STL päättyi siis 3-2 rankkareilla.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Edmontonia vastaan voitot tasattiin 1-1, tulosten ollessa 3-2 Edmontonille ja toisessa maalirikkaassa koitoksessa 7-5 Rangersille. Eka tappio vähän korpesi kun AI:n ohjaamana Drury otti pelirangaistuksen kolmannen erän lopussa ja siitä sitten voittomaali vastustajalle, onneks toisesta sitten sain voiton väännettyä. Ihan jees pelit kokonaisuudessaan, lissää vaan!
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Latesinin Dallasilta pari kertaa pataan. Ensin 3-2 RL ja toinen oli selvempi 4-2 tappio. Saumoja olisi ollut enempäänkin mutta maalinteko taas tökki ja liikaa tuli istuttua boxissa. Kiitos peleistä!
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Parit pelit illan mittaan:

HemmoPAn Nashville kukistui kaksi kertaa, ensin selkeämmin 4-0 ja toisessa 2-1. Jälkimmäisessä tein voittomaalin n. minuutti ennen loppua.

Seuraavaksi vastaan asettui Tuamas83n Columbus, josta sain myös lopulta väännettyä kaksi 4-1 voittoa. Molempia vastustajia vastaan Andersson oli huikea tolppien välissä, mahtavia gamesavereita mahtui joukkoon puolen tusinaa.
 

Tuamas

Jäsen
Seuraavaksi vastaan asettui Tuamas83n Columbus, josta sain myös lopulta väännettyä kaksi 4-1 voittoa. Molempia vastustajia vastaan Andersson oli huikea tolppien välissä, mahtavia gamesavereita mahtui joukkoon puolen tusinaa.

Juu, oli kyllä liian hyvässä vireessä. Meni ihan tervanjuonniksi koko peli, kun tuntui ettei vahingossakaan saa kiekkoa maaliin.
Eniten vitutti toisessa pelissä kun meikäläisen Torres ei saanut kiekkoa takakulmalta maaliviivalta sisään ja liki seuraavasta hyökkäyksestä äijä ranko.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parit pelit illan mittaan:

HemmoPAn Nashville kukistui kaksi kertaa, ensin selkeämmin 4-0 ja toisessa 2-1. Jälkimmäisessä tein voittomaalin n. minuutti ennen loppua.

Seuraavaksi vastaan asettui Tuamas83n Columbus, josta sain myös lopulta väännettyä kaksi 4-1 voittoa. Molempia vastustajia vastaan Andersson oli huikea tolppien välissä, mahtavia gamesavereita mahtui joukkoon puolen tusinaa.

Juu, hyvin pelasit ja kun itse sen verran amatööri vielä tässä olen niin ekassa matsissa oli tosi orpo olo. Toisessa matsissa tuudittauduin jo siihen että nyt saan päänahkasi mutta paskan marjat, lopussa menit ohi niin että heilahti :)
No, nyt pitää mennä treenaamaan, kun käy liian usein niin, että teko paikoissa menee nappulat sekaisin ja sitten sohii kiekkoa omaan päähän maalin edestä tai vastaavasti rupee virittämään lämäriä metrin päästä maalista kun pitäis vaan sohaista kiekko maaliin.

-S
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Anaheim voisi tässä asiassa auttaa, sillä Giguere tai Hiller olisi kaupan, mielellään jokin leftin kätinen hyökkääjä vaihdossa tilalle.

Meikä vois Lundqvistiin (typo?) vaikka vaihtaakin toiseen, ollut aika pettymys. ;)

Eilen tuli vielä viimeisenä pelinä pelattua Munkki09:n kanssa ja siitä pelistä irtosi 4-1 voitto.
 

rey

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Taas olisi helppoja pisteitä tarjolla.

Olkaahan vähän kärsivällisempiä kun kutsutte pelaamaan. Monta kertaa on tullut pelikutsu jonka olen hyväksynyt, mutta kutsuja on jo kerinnyt poistumaan kun pääsee lobbyyn...
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Ristus miten oksettava loppu tokassa pelissä Bluesia vastaan. Pelasin kyllä ite paskasti koko pelin ja ansaitsin tappion, ei siinä mitään. Sain kavennettua 3-2 tilanteeseen kun peliä oli about minuutti jäljellä. Viimeinen minuutti menikin sitten Bluesin pakin pyöriessä kiekon kanssa omalla alueella. Kerran se tosin eksyi munkin alueelle mutta äkkä u-käännös ja takasin omiin. Hyi saatana.
Tuolla tavalla voisi käytännössä varmistaa voiton jos saa tehtyä pelin ensimmäisen maalin. Koneen äijät ei tajua tulla karvaamaan ja yhdellä äijällä on käytännössä mahdotonta saada kiekkoa pois.
Onnea voitosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös